XXL Nutrition

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Hoge dosering! Perfecte prijs.

Dosering is het belangrijkste idd naast dat deze ook completer is en de prijs very nice is. Ben er zeer tevreden over. Zit standaard in mn pakket (voor/na de cardio en tijdens de krachttraining)

Sinds kort ook MP aan het gebruiken. Klopt het dat het in ieder geval verre van een dorstlesser is? Ik krijg onwijs veel dorst en droge mond na ieder slok MP.

Ik gebruik 0,5 Liter per scoop MP. Als dit op is dan ga ik verder met enkel water te drinken om de dorst proberen weg te werken. In een training (meestal 1-1,5 uur) drink ik ongeveer een liter water.

Ik gebruik 0,5 Liter per scoop MP. Als dit op is dan ga ik verder met enkel water te drinken om de dorst proberen weg te werken. In een training (meestal 1-1,5 uur) drink ik ongeveer een liter water.

Puur aminozuren. Krijg je normaal niet meer of minder dorst van eigenlijk:)

Puur aminozuren. Krijg je normaal niet meer of minder dorst van eigenlijk:)

Nee idd maar te weinig vloeistof/water maakt het wel een stuk zoeter. Denk dat dat hetgeen is wat er bij hem gebeurt. Ikzelf maak het heel dun tijdens de training met 1,5l water met 1 scoop. Voor en na de cardio met ca 0,5l.

Ik zal de verhouding wat aan gaan passen. Meer water met 1 scoop. Ik zal laten weten of dit verbetert. Dank alvast!

Ik gebruik MP altijd voor mijn cardio op de nuchtere maag om spierafbraak te voorkomen. Lange tijd heb ik één scoop (Lemon Bubblegum) gemixt met 250 ml water. De smaak was vreselijk, maar met de tip van REUS om de verhoudingen wat aan te passen, neem ik het nu met 500 ml. De smaak is een stuk beter moet ik toegeven!

Ik gebruik MP altijd voor mijn cardio op de nuchtere maag om spierafbraak te voorkomen. Lange tijd heb ik één scoop (Lemon Bubblegum) gemixt met 250 ml water. De smaak was vreselijk, maar met de tip van REUS om de verhoudingen wat aan te passen, neem ik het nu met 500 ml. De smaak is een stuk beter moet ik toegeven!

Top!;)

Inmiddels de verhouding wat aangepast. iets meer water per scoop en het is nu een stuk beter. Overigens, goed product!
Zo kun je met elk product de smaak zoeter/minder zoet maken. Qua werking is Muscle Protect een must voor rondom je training. Zo haal je uit elke training elke keer weer maximaal resultaat!

Ralf

Nee idd maar te weinig vloeistof/water maakt het wel een stuk zoeter. Denk dat dat hetgeen is wat er bij hem gebeurt. Ikzelf maak het heel dun tijdens de training met 1,5l water met 1 scoop. Voor en na de cardio met ca 0,5l.

Ik doe er ook meer water bij, anders vind ik het mierzoet en krijg er inderdaad dorst van. Nu gaat het prima!

Super, goed naar Reus luisteren :D

Ralf

Terug
Naar boven