AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De pees is er uit uit gesneden, maar waar de pees zat zie je nog een klein (2milimeter) rood plekje soms zitten. Iets wat geen probleem verder is en ook niet zult merken in de mond. Ik ga er even van uit dit dat bedoeld wordt, uit eigen ervaring.
Oooh, maar das altijd zo toch?

10 kg kipfilet besteld (rauw). Perfect geleverd, perfect gesneden, minimaal vocht, smaak is goed... alleen vreselijk taai, alsof ik op biefstuk zit te knagen :-(

Ik heb gisteren een paar reviews voor op de site geschreven maar ik zie ze nog niet staan.
Kennelijk worden deze eerst nagekeken voor ze geplaatst worden, in dat geval kan je jezelf afvragen of er dan ook gemodereerd wordt op de reviews, denk zelf van niet maar dan hadden ze ook direct geplaatst kunnen worden?

Ik heb gisteren een paar reviews voor op de site geschreven maar ik zie ze nog niet staan.
Kennelijk worden deze eerst nagekeken voor ze geplaatst worden, in dat geval kan je jezelf afvragen of er dan ook gemodereerd wordt op de reviews, denk zelf van niet maar dan hadden ze ook direct geplaatst kunnen worden?

Bijna alle sites hebben dat tegen spam enz

Net 6 kilo kip binnen gekregen, vriezer ligt weer vol. Past toch ruim 8 kilo vlees in 1 la

Wat voor spul? Bedoel je echt in het vlees zelf wat je dus niet kan weghalen zonder het vlees in stukken te snijden???

Zulke witte stukken nog. Kip ziet er misschien wat raar uit maar is nog niet helemaal ontdooid.

2qb6vt5.jpg

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Zo heeft het bedrijf ook nog de kans negatieve reviews eerst op te lossen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.126
10 kg kipfilet besteld (rauw). Perfect geleverd, perfect gesneden, minimaal vocht, smaak is goed... alleen vreselijk taai, alsof ik op biefstuk zit te knagen :-(

Fijn dat het goed afgeleverd is zoals bedoeld. Vervelend om te lezen over de taaiheid. Onze kipfilet bevat minder vocht dan de kipfilet in de gemiddelde supermarkt en daardoor een stevigere structuur heeft, maar dit is niet ''biefstuk'' of ''taai'' (hoort het in ieder geval niet te zijn). Je krijgt dan ook meer kip voor je geld zeggen wij. Het probleem is wel dat als je het verkeerd ontdooit (los in water i.p.v. in een zakje, of los in de koelkast / op het aanrecht zonder afdekking) er nog minder vocht in gaat zitten omdat dit er uit gaat. Ook is het te lang bakken een risico omdat er teveel vocht uit gaat. Mag ik vragen hoe je het ontdooit hebt? En of je er nog 1 wilt proberen en extra er op wil letten met het niet te ver bakken? Ook i.v.m. dat we vandaag twee positieve reacties in het topic hebben gekregen even kijken wat er aan de hand is.

Bijna alle sites hebben dat tegen spam enz

Net 6 kilo kip binnen gekregen, vriezer ligt weer vol. Past toch ruim 8 kilo vlees in 1 la

Bedankt voor de reviews mma freak, we zouden willen dat meer dbb-ers dit uit zichzelf doen :D! Ik zal ze vanavond wanneer ik thuis ben even online zetten. Dit gebeurt ongeacht of het negatief of positief is. Wij censureren niet. Kijk bijvoorbeeld bij onze biefstuk. Twee positief 1 negatief. Er staat bij de review pagina duidelijk de tekst

''Heeft u bij ons een product gekocht en getest? Plaats hier uw review!
Indien wij niet kunnen nagaan of u daadwerkelijk iets bij ons gekocht heeft (ip + e-mailades check), dan wordt de review verwijderd.''

Wij kijken eerst of er echt bij ons is besteld voordat reviews bij ons online komen. We kregen behoorlijk wat spam en reviews met rare email adressen waarvan niet na te gaan was of het de concurrent is of daadwerkelijk een klant.

Mooi I Xyzyx! Door het vacuüm trekken kost het inderdaad minder ruimte dan men denkt :).

Laatst bewerkt:
Zulke witte stukken nog. Kip ziet er misschien wat raar uit maar is nog niet helemaal ontdooid.

2qb6vt5.jpg

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Thanks voor de foto! Dat soort witte stukjes krijg je vaak niet weg idd. Is gewoon vet volgens mij.

Dat krijg je ook niet weg zonder de hele filet in stukken te snijden inderdaad, en zelfs dan houd je het nog. Je proeft het verder ook niet.

Wat de taaiheid betreft, ik snij de kip in stukjes dus dan zal er wel vocht verloren gaan. Ik ga er vanuit dat wanneer je de filet heel laat hij een stuk malser zal zijn.

Als je niet aan het cutten bent zou ik dat ding gewoon heel lang marineren xD

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

of marineren in kiwisap

Mm dat is opzich wel een idee, maar ik vind het prima te eten zo. Was me in ieder geval niet opgevallen dat het taai zou zijn maar ik heb dan ook niet zulke hoge eisen.

Hebben jullie iets veranderd aan de vleeskuikenblokjes (naturel)? Het heeft nog nooit zo lekker gesmaakt :eek:
Verder vind ik de zoete aardappel wel oke, een beetje flauw maar dat kan komen doordat ik er niets bij had gedaan. Heeft iemand hier goede tips voor?

• #2.134
Hebben jullie iets veranderd aan de vleeskuikenblokjes (naturel)? Het heeft nog nooit zo lekker gesmaakt :eek:
Verder vind ik de zoete aardappel wel oke, een beetje flauw maar dat kan komen doordat ik er niets bij had gedaan. Heeft iemand hier goede tips voor?

Goed opgevallen :D gister werd het ook gevraagd! Het kook proces van naturel en licht gezout (niet stevig) is veranderd vanaf 27-01-2014. De kipblokjes zijn malser nu en vallen minder uit elkaar.

De zoete aardappels zijn puur natuur, niet bewerkt of iets aan toegevoegd zoals zout. Net als normale aardappels kan je er zout bij doen inderdaad als je het flauw vindt.

Thanks voor de foto! Dat soort witte stukjes krijg je vaak niet weg idd. Is gewoon vet volgens mij.

ZIjn dat niet gewoon ook adertjes??

Vandaag ook mijn bestelling bij Musclemeat binnen, weer goed verpakt en top verzonden
THX!

(was wel ff rennen om nog optijd bij de shop af te halen haha.. was er net 2 min voor sluitingstijd!!)

Ga deze week ook maar eens mijn eerste bestelling plaatsen alleen kijk ik net en zie dat de 12kg kip ook 7,50/kg is.
Misschien leuk als iemand zoveel koopt dat hij dan een kleine korting heeft "voordeelverpakking" idee.

Wanneer komt de Los Pollos kip weer? (Breaking Bad gekeken zeker :P)

Ga deze week ook maar eens mijn eerste bestelling plaatsen alleen kijk ik net en zie dat de 12kg kip ook 7,50/kg is.
Misschien leuk als iemand zoveel koopt dat hij dan een kleine korting heeft "voordeelverpakking" idee.

Wanneer komt de Los Pollos kip weer? (Breaking Bad gekeken zeker :P)

Op de 12 KG Gekookte Kipblokjes zit zeker een voordeel, deze kunnen worden besteld zonder verzendkosten te hoeven te betalen. Over alle extra producten hoeft dan ook een geen verzendkosten te worden betaald die je eventueel nog mee wilt bestellen.

De Los Pollos deal staat weer online en onze inspiratie kwam inderdaad van Breaking Bad ;)

Die paardenbeef kap ik denk ik mee, nu steeds vaker een stuk dat gewoon niet te snijden is.. en als t gelukt is duurt t 30 min voordat het gekauwd is.

• #2.139
Die paardenbeef kap ik denk ik mee, nu steeds vaker een stuk dat gewoon niet te snijden is.. en als t gelukt is duurt t 30 min voordat het gekauwd is.

Ik was er natuurlijk niet bij en weet niet hoever je het doorbakken hebt, of dat je net een stukje pees te pakken had. Het blijft spijtig. Het is natuurlijk kauwvlees ook als het bakken goed gelukt is maar niet in die mate. Heb je onze paardenbiefstuktartaar al eens geprobeerd? De paardenbiefstuk is door een wolf gehaald en zo fijn als gehakt gemaakt. Zo kan ontzettend makkelijk te voedingswaarde van paardenbiefstuk binnen krijgen en met spices natuurlijk gewoon lekker ook.

Vandaag ook mijn bestelling bij Musclemeat binnen, weer goed verpakt en top verzonden
THX!

(was wel ff rennen om nog optijd bij de shop af te halen haha.. was er net 2 min voor sluitingstijd!!)

Mooi!! Net een film: 0.01sec. optijd ;).

Laatst bewerkt:
ja ga ik die maar eens proberen.

Maar ik merk het al voor het bakken. Ik krijg het gewoon amper gesneden en weet al hoe het gaat smaken als het klaar is. Ik haal het uit de vriezer en dan leg ik het op een bordje met lauw water, is dit een goeie manier van ontdooien?

Terug
Naar boven