Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Nou ik ga het meemaken, net de kip besteld en ook nog een beetje paard :) (order 3574)

Ben benieuwd hoe de dame van de AKO deze keer staat te kijken als ik morgen de doos op kom halen :P

(ze kijkt ook altijd zo raar als ik m'n body & fitshop dozen op kom halen)

Moet ik iets op de doos schrijven voor de dame bij de AKO ;)? Bedankt voor de bestelling! Dit wordt vandaag ingepakt.

Heeft iemand hier ook t idee dat de gezoute blokjes langer mals blijven na t opwarmen?

Eet vrij langzaam en aan t einde is zout nog goed mals terwijl normaal juist droog wordt.

Het kookproces is verbetert. Het wordt nu iets minder lang gekookt waardoor de malsheid verbeterd is. Dit is sinds de batches met datum 27-01-2014. Mooi dat dit opvalt!

Je kan altijd voor naturel gaan waar het zout gehalte minder is en zelf zoutloze kruiden kopen :).

Moet ik iets op de doos schrijven voor de dame bij de AKO ;)? Bedankt voor de bestelling! Dit wordt vandaag ingepakt.

Het kookproces is verbetert. Het wordt nu iets minder lang gekookt waardoor de malsheid verbeterd is. Dit is sinds de batches met datum 27-01-2014. Mooi dat dit opvalt!

Je kan altijd voor naturel gaan waar het zout gehalte minder is en zelf zoutloze kruiden kopen :).

Was een bestelling van 27-01 dus weet niet of t de nieuwe batch was. Had zelf zoute en ongezouten blokjes, na opwarmen werden de ongezouten wat sneller droog. Vlak na bereiding waren ze identiek in malsheid.

Betere optie zou zijn dat ik t gewoon sneller op eet :roflol:

Als jullie nog ruimte over hebben misschien t aanbieden van mager stoofvlees en crock pots overwegen :p

• #2.104
Waarom zijn die vloeibare ei-eiwitten zo duur bij jullie?

Op de onderstaande link kosten ze €3,17 per liter:cool:

http://www.nevejan.eu/nl/zuivelprod...it-vloeibaar-gepasteuriseerd-1l-cocovite.html

Zou ze graag bij jullie willen bestellen maar dan hoop ik dat jullie iets doen aan die prijzen...

Wij zijn goedkoper. Iets verder klikken dan de reclametrucs van sommige webshops ;), maar bedankt voor het mee kijken of wij scherp zijn, dat houdt ons ook nog meer up to date. Uitgaande van 4 pakken ei ewit ben je met verzendkosten 21,44euro kwijt bij ons. Bij hun 23,33euro met verzendkosten. Bij ons heb je dus een half pak gratis.

2hq9lzk.png

Was een bestelling van 27-01 dus weet niet of t de nieuwe batch was. Had zelf zoute en ongezouten blokjes, na opwarmen werden de ongezouten wat sneller droog. Vlak na bereiding waren ze identiek in malsheid.

Betere optie zou zijn dat ik t gewoon sneller op eet :roflol:

Als jullie nog ruimte over hebben misschien t aanbieden van mager stoofvlees en crock pots overwegen :p

Dan heb je degene waar ik het over heb :). Bedankt voor de vleestip, neem ik mee in de groep hier!

Laatst bewerkt:
Wanneer komen de normale hamburgers? Ik moet binnenkort weer bestellen :)

scoob ik las laatst iets over kip die niet kant en klaar is wat er misschien aan zit te komen. kan je hier misschien wat meer over kwijt? iets als gemarineerde kip blokjes ofzo??

• #2.108
scoob ik las laatst iets over kip die niet kant en klaar is wat er misschien aan zit te komen. kan je hier misschien wat meer over kwijt? iets als gemarineerde kip blokjes ofzo??

Jazeker! Deze staat sinds iets meer dan een weekje er op :cool:

We hebben de 5kg verpakking (5,50euro/kg) en de 10kg los pollos (4,75euro/kg)

5kg: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=130

10kg: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=131

Hoeveel gram zijn deze per filet? 200gr?

PS: Wanneer is de rundbiefstuk weer op voorraad?

Filets verschillen, dit was ook mijn vraag namelijk. Ik heb ze de eerste keer gewogen en 2 waren toen samen 450gram. Ik denk dat ze wel allemaal rond de 200gram zullen zitten. Dat verschil neem ik wel voor lief, dit heb je bij kip uit de supermarkt ook.

• #2.111

Filets verschillen, dit was ook mijn vraag namelijk. Ik heb ze de eerste keer gewogen en 2 waren toen samen 450gram. Ik denk dat ze wel allemaal rond de 200gram zullen zitten. Dat verschil neem ik wel voor lief, dit heb je bij kip uit de supermarkt ook.

Het gemiddelde is inderdaad 200gr. Maar soms zit er een uitschieter tussen van bv 160 gr of 240gr. Elke beestje is weer net iets anders en zo ook de grote van de kippenborst. De zak (het totaal gewicht) is wel altijd 5kg.

Runderkogelbiefstuk
We zetten het tegenwoordig iets eerder:''tijdelijk uitverkocht''. Ik heb even gekeken/geteld. We hebben nog 10kg liggen. Hij wordt nu even online gezet met een de stock op 10kg. Op de planning staat dat de nieuwe batch woensdag (morgen) 16:00 binnen komt, maar dit is onder voorbehoud. Op zijn laatst donderdag 16:00.

Net kogelbiefstuk en kipfilet besteld, ben benieuwd naar de kipfilet. Heb echt een bloedhekel aan die dingen schoonmaken. Als ze net zo schoon zijn als bij de slager ben ik tevreden :)

Net kogelbiefstuk en kipfilet besteld, ben benieuwd naar de kipfilet. Heb echt een bloedhekel aan die dingen schoonmaken. Als ze net zo schoon zijn als bij de slager ben ik tevreden :)

Ze zijn aardig schoon, alleen in de filet zelf zit soms nog wat spul maar alles wat eraf kon hebben ze eraf gehaald. Top dus.

Jazeker! Deze staat sinds iets meer dan een weekje er op :cool:

We hebben de 5kg verpakking (5,50euro/kg) en de 10kg los pollos (4,75euro/kg)

5kg: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=130

10kg: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=131

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je zei nog bezig te zijn met een nieuw kip product wat nog wel gebakken moest worden maar het ging niet over de kipfilets. Kan ook dat ik het verkeerd heb gelezen hoor maar kan het zo snel niet terug vinden.

• #2.115
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je zei nog bezig te zijn met een nieuw kip product wat nog wel gebakken moest worden maar het ging niet over de kipfilets. Kan ook dat ik het verkeerd heb gelezen hoor maar kan het zo snel niet terug vinden.

We zijn met een nieuwe kant-en-klare kip bezig, anders dan gekookt :). Ik denk dat je dit hebt gelezen.

Ze zijn aardig schoon, alleen in de filet zelf zit soms nog wat spul maar alles wat eraf kon hebben ze eraf gehaald. Top dus.
Wat voor spul? Bedoel je echt in het vlees zelf wat je dus niet kan weghalen zonder het vlees in stukken te snijden???

net 12kg kip en 1kg paardenbiefstuk en een zooitje waldenfarm sauzen ontvangen....
sinds mijn jeugd geleden dat ik paardenbiefstuk gegeten heb, ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen ;)

Zijn er eigenlijk meer klachten uit belgie naar levering toe?
maat van mij heeft al 3 of 4 keer besteld (op verschillende adressen) en het is er nog nooit de dag erna op een redelijk uur geweest.

moeten de transporteurs zich ook niet aan afspraken qua levertijd houden? bv tot 18 uur ofzo want hij wou het nu laten leveren op zijn werk.. (sluit om 18 uur)

• #2.120
Wat voor spul? Bedoel je echt in het vlees zelf wat je dus niet kan weghalen zonder het vlees in stukken te snijden???

De pees is er uit uit gesneden, maar waar de pees zat zie je nog een klein (2milimeter) rood plekje soms zitten. Iets wat geen probleem verder is en ook niet zult merken in de mond. Ik ga er even van uit dit dat bedoeld wordt, uit eigen ervaring.

net 12kg kip en 1kg paardenbiefstuk en een zooitje waldenfarm sauzen ontvangen....
sinds mijn jeugd geleden dat ik paardenbiefstuk gegeten heb, ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen ;)

:thumbs: bedankt voor de mooie bestelling. Laat maar weten hoe je het vond!

Zijn er eigenlijk meer klachten uit belgie naar levering toe?
maat van mij heeft al 3 of 4 keer besteld (op verschillende adressen) en het is er nog nooit de dag erna op een redelijk uur geweest.

moeten de transporteurs zich ook niet aan afspraken qua levertijd houden? bv tot 18 uur ofzo want hij wou het nu laten leveren op zijn werk.. (sluit om 18 uur)

Onze ervaring met België is dat het alleen later op de dag, vaak inderdaad na 18:00 in Belgie wordt geleverd. Dat het 3-4keer is gebeurt is inderdaad wel balen, maar ik ga uit van toeval wanneer ik naar alle andere Belgische bestellingen kijk. PostNL garandeerd verder niks, maar omdat volgens de statistieken 97% van de pakketten de volgende dag geleverd worden zetten vrijwel alle webshops op hun site ''vandaag besteld, morgen in huis''.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven