Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou nog even laten weten of het gelukt is bij mijn zus. Helaas is ze er niet over te spreken. De avocado smaakt erg zuur, misschien door het laagje citroensap?? Ze heeft er nu al 4 moeten weggooien.
Of ze is gewoon geen keukenprinses![]()
. vandaag met 2 man weer bestelling geplaats, helaas net om 15:10 dus iets te laat haha
de kip opnieuw besteld en de gold mix, om te proberen dit keer ook gehakt, brocolli en paprikastukjes erbij
kan ik de brocolli nog gewoon bakken aangezien die al is voorgekookt?
mooie bestelling. Bedankt voor de foto, altijd leuk
! Ziet de rest ook meteen eens de grote van de broccoli zak, dat wordt wel eens gevraagd gezien deze 2.5kg is.Het citroensap wat er over heen zit is iets minder dan 0.3, weet niet of je dit kan proeven met deze hoeveelheid. Ik zeg je eerlijk dat we eigenlijk geen opmerkingen over dit product krijgen en het wordt vaak verzonden. Gezien mijn collega er elke dag een halve eet en ik af en toe, waarbij ons niks opvalt weet ik het niet. Het kan zijn dat je zus het erg vergelijkt met de supermarkt. Ook al staat hier ''rijp'' op, ze zijn vrij hard (vind ik), niet zacht als boter zoals bij ons. Die van ons zijn een stuk rijper daardoor kan er een natuurlijk smaak verschil zijn. Ook al zie ik het graag anders; misschien maar vaststellen dat het helaas geen product voor haar is.
Tja, denk het ook. Heb namelijk tot nu toe de kipblokjes, kipfilet, zalmblokjes, tonijnsteak, groenten, zoete aardappelblokjes en walnoten geprobeerd en ben over alles zeer tevreden! Kan me dan ook niet voorstellen dat die avocado van slechte kwaliteit is.
Hey wilde een nieuwe bestelling plaatsen maar ik vroeg me af of iemand de paella wel eens heeft geprobeerd. Zijn er hier mensen die het wel eens gegeten hebben?
. Gaat af en toe over de balie! Mijn vriendin eet het om de dag, die is er fan van. Voor de rest ken ik geen mensen die het eten. Iig niks negatiefs over gehoord!Hoe kan het dat in de (rund) biefstukken bij mij zoveel 'pezen' zitten?
Ik heb al heel wat kilo's besteld en opgegeten, maar kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst geen enkele pees inzat. in sommige gevallen gooi ik 10-20 weg omdat het gewoon niet weg te krijgen is. De pezen lopen natuurlijk ook altijd door de hele biefstuk dus je komt ze bijna elke hap wel weer tegen.
Ik eet ook best vaak biefstukken in restaurants (of uit de supermarkt) en daar kom ik ze zelden tegen, vandaar dat ik er benieuwd naar ben.
We zijn zelf erg blij met onze leverancier, want ik krijg ze bij geen supermarkt zoals op deze foto naast de malsheid en prijs:Scoobzor, is die piccie die jij post een biefstuk die je eet?
Want meestal als ik hem zo opensnijdt ben ik bang dat hij niet goed is en ziek wordt (hij is dan immers nog vet rauw?)
Of kan dat gewoon? En is hij van binnen dan ook warm, zo ja, hoe doe je dat?![]()
Jij weet wel hoe je een biefstuk klaar moet maken scoob, nu heb ik zin in biefstuk als ik die foto zie![]()

Hey scoob, wilde kip bestellen en eventueel wat broccoli oid, omdat ik graag wat minder tijd was aan het preppen van mijn maaltijden op zondag voor de rest van de week. Maar als ik het goed begrijp kan ik bijvoorbeeld 10 kg kip kopen, deze in de vriezer leggen en elke avond 200 gr b.v. eruit pakken en in de koelkast laten ontdooien om deze samen met groenten/rijst in een bakje te doen en mee naar school te nemen? Kan ik deze dan opeten rond een uur of 13:00? En het is ook geen probleem met de smaak oid om het zo lang in te vriezen? Hetzelfde zou ik graag willen weten bij rijst. Ik neem aan dat dit gewoon kan, en dat zou ik super vinden. Maar ik vraag het voor de zekerheid even na.![]()
Zo, eerste keer bestelling geplaatst bij Musclemeat, maar gelijk 10 kg kipfilet ingeslagen kan ik even vooruit!En deze kip is veel beter dan die volgespoten plofkip uit de supermarkt toch!
Ben benieuwd hoe het zal smaken.....
Nog een vraagje: mijn bestelling heb ik voor dinsdag staan gewoon bij mij thuis,maar krijg ik dan nog wel een track n trace zodat ik een tijdsindicatie heb?

Hey scoob, wilde kip bestellen en eventueel wat broccoli oid, omdat ik graag wat minder tijd was aan het preppen van mijn maaltijden op zondag voor de rest van de week. Maar als ik het goed begrijp kan ik bijvoorbeeld 10 kg kip kopen, deze in de vriezer leggen en elke avond 200 gr b.v. eruit pakken en in de koelkast laten ontdooien om deze samen met groenten/rijst in een bakje te doen en mee naar school te nemen? Kan ik deze dan opeten rond een uur of 13:00? En het is ook geen probleem met de smaak oid om het zo lang in te vriezen? Hetzelfde zou ik graag willen weten bij rijst. Ik neem aan dat dit gewoon kan, en dat zou ik super vinden. Maar ik vraag het voor de zekerheid even na.![]()
.ik leg (bij vroege shifts) elke avond een pakje kip/gehakt en 200gr groenten in de ijskast en wanneer ik thuis kom van men werk, dat is tege 14:00 dan als ik geen overuren doe, is alles ontdooid en kan ik direct koken
Nou,ik heb de bestelling binnen,ziet er allemaal goed uit!Alleen 1 minpuntje: ik had 4 pakken vloeibaar heel ei besteld,echter ik heb 4 pakken ei eiwit ontvangen......
Vooralsnog ligt het eerste pakje kipblokjes nu te ontdooien in de koelkast,morgen eens proberen!![]()
? Bosvruchtenkorf, brunoise, broccoli en gekookte kipblokjes zie ikmooie bestelling. Bedankt voor de foto, altijd leuk
! Ziet de rest ook meteen eens de grote van de broccoli zak, dat wordt wel eens gevraagd gezien deze 2.5kg is.

Hoe kan het dat in de (rund) biefstukken bij mij zoveel 'pezen' zitten?
Ik heb al heel wat kilo's besteld en opgegeten, maar kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst geen enkele pees inzat. in sommige gevallen gooi ik 10-20 weg omdat het gewoon niet weg te krijgen is. De pezen lopen natuurlijk ook altijd door de hele biefstuk dus je komt ze bijna elke hap wel weer tegen.
Ik eet ook best vaak biefstukken in restaurants (of uit de supermarkt) en daar kom ik ze zelden tegen, vandaar dat ik er benieuwd naar ben.
Bij mij is de ervaring dus ook precies andersom, 9 van de 10 keer een pees die in elke hap zit 
Wat ik eigenlijk wel jammer vind want ik hou wel van een biefstukje.