MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Onlangs mijn 2e bestelling gedaan
Alleen ik merk op dat de bestellingen steeds groter worden :p
Diepvries zit weer vol dus ik kan weer n wk of 6 schransen.
Die lang houdbare nassi is ook een uitkomst om die buiten de diepvries te bewaren...

Ik begrijp alleen niet waarom ik niet eerder bij jullie heb besteld?

So far so good thnxs Prima tevreden!! :thumbs:

Leuk te lezen dan bestelling #1 je overtuigd heeft weer te bestelling :meal: . Waarom je niet eerder hebt besteld is wel goede informatie voor ons te weten, wat weerhoud iemand :) dan kunnen we weer dingen veranderen of extra informatie geven. Iig welkom bij Muscle Meat :thumbs: !

The Dutch Giant, zijn de Chef le Gains door jullie of door XXL ontwikkeld? Of is het een coop?

Hoe komen jullie zo tot de recepten? Beetje zelf testen neem ik aan? Ik ind het echt een geweldig concept namelijk, zojuist weer 30 bakkies in mijn kast gezet. Onwijze fan van jullie maaltijden en snacks.

Verdien je die investeringen wel een beetje goed terug van de Chef le Gain? Ik probeer die shit zwaar te promoten puur omdat ik het zelf zo relaxed vind, maar zelf sportschool vrienden van me doen een beetje snobbisch over die shit alsof het geen volwaardige meals zijn omdat het die kattenvoer look & feel heeft. Ik vind dat juist de charme.

Goed zoals ik al zei ik vind de sweet potato & chicken wel echt de beste, die heeft perfecte smeuigheid waardoor hij heel eenvoudig snel weg te tikken is.

Hoe we op de recepten komen is andersom dan wat de meeste doen. Eerst op papier helemaal goed, ideale macro's en goede ingrediëntenlijst die voor iedereen begrijpelijk is. Daarna ga je testen of dit uberhaupt nog lekker is. Indien niet, dan moet je dingen iets terug draaien aanpassen en dat komt op veel tests uit. Kan helaas niet over cijfers praten, bedrijfsgevoelige informatie die 3de dan krijgen. Ik begrijp je sportvrienden deels. Onze voorkeur bij de ontwikkeling waren bakjes zoals je die van kant en klare maaltijden kent, maar die mogelijkheid was er niet. Dat zou qua marketing wel beter zijn geweest. Je sportvrienden hadden dan niks gezegd omdat het in een zelfde bak zit als ze wel eens kopen, terwijl het nu ook gewoon dezelfde maaltijd is. Bedankt voor de feedback!!

Chef le Gain is prima
Zie mijn bovenstaande bericht...veel kippevlees in de gekruide nassi en lang houdbaar buiten de koeling dankzij de vacuümverpakking.
Volgende keer sweet potatos met chicken
Goeie tip Rob

:meal: !!
 
Ik ben al tijden op zoek naar fat free cheddar cheese. Zie het vaak voorbij komen op YouTube. Is het niet iets voor jullie om dat te verkopen?

Voor mij zou het een vast item worden!
 
nou vooruit dan maar, alleen omdat jij het zo lekker vindt....
Hou de webshop in de gaten....
 
Ik ben al tijden op zoek naar fat free cheddar cheese. Zie het vaak voorbij komen op YouTube. Is het niet iets voor jullie om dat te verkopen?

Voor mij zou het een vast item worden!

We hebben de fabriek gesproken en samples gehad. Was niks mis met de smaak en de macro's zijn idd super. Probleem zijn hem in de houdbaarheidsdatum. We hebben het proberen in te vriezen, maar na ontdooien viel het uit het elkaar, brokkelde, uitgedroogd.

nou vooruit dan maar, alleen omdat jij het zo lekker vindt....
Hou de webshop in de gaten....

Alle tips zijn welkom! We bekijken alles maar beloven niks.
 
Hey Olivier
Ik heb een tijdje gelden al een gevraagd hoe het kan dat mijn kipfilets soms een witte waas hebben als ik ze uit de vriezer haal.
Ik kreeg toen de tip om de zak goed dicht te houden. Sindsdien verpak ik mijn kifiletjes voort meteen in een boterhamzakje. Nu valt me op dat ik steeds vaker kipfilet uit de vriezer haal waar dit weer op zit. Tussen kip uit de doos halen en de vriezer in zit nog geen 5 minuten. Heb je dit vaker gehoord?
Best vervelend omdat die witte waas dat gedeelte van de kip ontzettend taai maakt en dus eraf gesneden moet worden.

Mvg
 
Hey Olivier

Mvg

Hmm vervelend dat je er nog niet van af bent. Wat we hier doen op de achtergrond is het volgende. Elke zak wordt gecheckt op vriesbrand, waardoor we zorgen dat de klant het zonder vriesbrand krijgt. Vervolgens doen wij een extra zak om de fabriekszak, zodat er een extra beschermlaag is tegen warme luchtstromen wanneer men de vriezer open doet. We vragen dus aan de klant deze 2 zakken er om te houden. Mocht er een heel klein laagje opzitten, dan hebben wij de ervaring dat je dit niet proeft / merkt na het bakken. In principe zelf een boterhamzakjes er om heen doen, dichtknopen, zou ook goed moeten zijn. Ik heb er geen ervaring mee alleen. Bij mij blijven ze goed met de 2 zakken er om heen in een vriezer laden.
Het kan nog aan het volgende liggen. Vriesbrand kan ook komen door temperatuursverschillen in de vriezer zelf. Belangrijk is dat de vriezer ijsvrij is, waardoor de kou evenredig verdeeld is. Heb je hier al naar gekeken? Als het hier ook niet aan ligt ga ik de fabriek bellen of zij nog een tip hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier ook last van, maar vind het verder geen probleem, aangezien het minimaal is en ik het niet merk na bereiden. Ik bewaar de kip in beide zakken goed afgesloten. Wel staat de vriezer in een eenvoudige houten schuur met golfplaten dak, dit is volgens mij niet optimaal voor een vriezer. Ik heb hem toevallig dit weekend ijsvrij gemaakt, was echt nodig. Zal in de gaten houden na volgende bestelling of dit scheelt.
 
Hmm vervelend dat je er nog niet van af bent. Wat we hier doen op de achtergrond is het volgende. Elke zak wordt gecheckt op vriesbrand, waardoor we zorgen dat de klant het zonder vriesbrand krijgt. Vervolgens doen wij een extra zak om de fabriekszak, zodat er een extra beschermlaag is tegen warme luchtstromen wanneer men de vriezer open doet. We vragen dus aan de klant deze 2 zakken er om te houden. Mocht er een heel klein laagje opzitten, dan hebben wij de ervaring dat je dit niet proeft / merkt na het bakken. In principe zelf een boterhamzakjes er om heen doen, dichtknopen, zou ook goed moeten zijn. Ik heb er geen ervaring mee alleen. Bij mij blijven ze goed met de 2 zakken er om heen in een vriezer laden.
Het kan nog aan het volgende liggen. Vriesbrand kan ook komen door temperatuursverschillen in de vriezer zelf. Belangrijk is dat de vriezer ijsvrij is, waardoor de kou evenredig verdeeld is. Heb je hier al naar gekeken? Als het hier ook niet aan ligt ga ik de fabriek bellen of zij nog een tip hebben.

Thanks voor je reactie. Ik zal straks thuis eens kijken maar volgens mij is die wel ijs vrij. Ook niet elk filetje heeft het.
 
Even een kleine bestelling gedaan met onder andere de kipspiesen en de kipnuggets, ben benieuwd of het smaakt. Moest helaas keuzes maken omdat ik de hele zomer thuis bij mijn ouders ben en geen grote vriezer heb hier jammer genoeg, itt in mijn studentenhuis.
 
Even een kleine bestelling gedaan met onder andere de kipspiesen en de kipnuggets, ben benieuwd of het smaakt. Moest helaas keuzes maken omdat ik de hele zomer thuis bij mijn ouders ben en geen grote vriezer heb hier jammer genoeg, itt in mijn studentenhuis.

Spiezen zijn echt lekker!. Gisteren nog gegeten met de hawai rijst mix en broccoli en het was echt overheerlijk!. gewoon uit bevroren toestand in de pan of in de magnetron, en super mals!. Hier bestel ik het elke maand :)
 
Spiezen zijn echt lekker!. Gisteren nog gegeten met de hawai rijst mix en broccoli en het was echt overheerlijk!. gewoon uit bevroren toestand in de pan of in de magnetron, en super mals!. Hier bestel ik het elke maand :)
Tot nu toe iedereen alleen nog maar lovend over die kipspiesen, dacht die moet ik sowieso testen.
 
Ik oor veel lovende dingen hier.
Ben een paar maanden in het buitenland geweest. Maar nu ik weer druk met werken en trainen bezig ben denk ik dat ik toch maar eens ga kijken om een eerste bestelling te doen. Hoorde op mijn gym ook al mensen die erg positief waren.
 
Ik oor veel lovende dingen hier.
Ben een paar maanden in het buitenland geweest. Maar nu ik weer druk met werken en trainen bezig ben denk ik dat ik toch maar eens ga kijken om een eerste bestelling te doen. Hoorde op mijn gym ook al mensen die erg positief waren.
Ik zou het niet doen..
je gaat namelijk nooit meer zonder willen:D
 
Ik zou het niet doen..
je gaat namelijk nooit meer zonder willen:D
Thanks for sharing. :D
Geloof dat ik snel mijn vriezer eens leeg moet maken.. Had hem net weer volgeprept voor 2 weken...
 
Ik heb hier ook last van, maar vind het verder geen probleem, aangezien het minimaal is en ik het niet merk na bereiden. Ik bewaar de kip in beide zakken goed afgesloten. Wel staat de vriezer in een eenvoudige houten schuur met golfplaten dak, dit is volgens mij niet optimaal voor een vriezer. Ik heb hem toevallig dit weekend ijsvrij gemaakt, was echt nodig. Zal in de gaten houden na volgende bestelling of dit scheelt.

Klein laagje of randje maakt inderdaad niet uit. Thnx voor de info, geeft altijd inzichten hier.

Thanks voor je reactie. Ik zal straks thuis eens kijken maar volgens mij is die wel ijs vrij. Ook niet elk filetje heeft het.

:thumbs:

Even een kleine bestelling gedaan met onder andere de kipspiesen en de kipnuggets, ben benieuwd of het smaakt. Moest helaas keuzes maken omdat ik de hele zomer thuis bij mijn ouders ben en geen grote vriezer heb hier jammer genoeg, itt in mijn studentenhuis.

Hoor en lees het vaker inderdaad dat men meer wilt bestellen maar het dan net niet zou passen. In de aller kleinste vriezer (vak boven je koelkast) past in ieder geval 4kg, de minimale bestelling. Maar als we kijken naar hoeveel kg een gemiddeld pakket heeft ligt dit vele male hoger.

Spiezen zijn echt lekker!. Gisteren nog gegeten met de hawai rijst mix en broccoli en het was echt overheerlijk!. gewoon uit bevroren toestand in de pan of in de magnetron, en super mals!. Hier bestel ik het elke maand :)

Thnx voor de review :meal:!

Tot nu toe iedereen alleen nog maar lovend over die kipspiesen, dacht die moet ik sowieso testen.

Gister een blije moeder aan de lijn. Zoontje is een moeilijker eter maar is helemaal gek van de spiesen, ze belde speciaal om te bedanken haha (not kidding). Erg leuk.

Ik oor veel lovende dingen hier.
Ben een paar maanden in het buitenland geweest. Maar nu ik weer druk met werken en trainen bezig ben denk ik dat ik toch maar eens ga kijken om een eerste bestelling te doen. Hoorde op mijn gym ook al mensen die erg positief waren.

Ik zou het niet doen..
je gaat namelijk nooit meer zonder willen:D

Thanks for sharing. :D
Geloof dat ik snel mijn vriezer eens leeg moet maken.. Had hem net weer volgeprept voor 2 weken...
Leuk om te lezen dat men over ons praat :)! Ik hoop dat je zult merken dat Muscle Meat jouw leven qua eten een stuk makkelijker en smakelijker gaat maken!
 
Laatst bewerkt:
Zojuist weer een nieuwe bestelling geplaats.
Het gemak blijft top. En wat voor mij zeker goed werkt is dat alle Allergenen super duidelijk vermeld staan.:D
Thanks!!!

Ps. komen de "Snap Bars - Chocolate Peanuts" ooit nog terug?
Vond deze echt super lekker, en paste altijd wel in de macro`s.
 
Een vraagje over de Italian grill: kan deze na ontdooiing ook gewoon in de magnetron opgewarmd worden of is het lekkerder deze te bakken?
 
Zojuist weer een nieuwe bestelling geplaats.
Het gemak blijft top. En wat voor mij zeker goed werkt is dat alle Allergenen super duidelijk vermeld staan.:D
Thanks!!!

Ps. komen de "Snap Bars - Chocolate Peanuts" ooit nog terug?
Vond deze echt super lekker, en paste altijd wel in de macro`s.

Fijn te horen van de allergenen! We doen of dik gedrukt, of een aparte regel er onder met allergenen, afhankelijk welk type product het is.
Thnx voor je order!

Een vraagje over de Italian grill: kan deze na ontdooiing ook gewoon in de magnetron opgewarmd worden of is het lekkerder deze te bakken?

Ik ken Italian grill niet anders dan dat ik het vanuit bevroren toestand opwarmen in de magnetron. Vanuit ontdooide toestand is dan natuurlijk ook prima. De pan vind ik zelf teveel moeite, omdat ik het ready-to-eat koop (is al gegrilled voor je). Ik wil ik er verder geen werk meer aan hebben. Ik raad daarom de magnetron aan en pan als je tijd en zin hebt om het verschil te ervaren.
 
Een vraagje over de Italian grill: kan deze na ontdooiing ook gewoon in de magnetron opgewarmd worden of is het lekkerder deze te bakken?
Kan ook gewoon direct in de magnetron. Ik vind hem persoonlijk iets lekkerder na hem te hebben gebakken in wat olijfolie.
 
Kan ook gewoon direct in de magnetron. Ik vind hem persoonlijk iets lekkerder na hem te hebben gebakken in wat olijfolie.
Daarom vroeg ik het ook idd, leek mij ook lekkerder als je het even zou bakken. Bedankt allebei, ik ga volgende week bestellen en dan probeer ik beide gewoon even
 
Back
Naar boven