MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Track en trace zegt al heel de dag bezorger onderweg,heb je ook niks aan ,bestelling 100065889. Wanneer mag ik die verwachten

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.922
Track en trace zegt al heel de dag bezorger onderweg,heb je ook niks aan ,bestelling 100065889. Wanneer mag ik die verwachten

Hey Maffe, dit zijn de scans inderdaad:

18 jul. 2017 08:32:54 05J Bezorger is onderweg
18 jul. 2017 02:36:01 10J Zending is gesorteerd
17 jul. 2017 19:35:21 01B Zending is bij PostNL
17 jul. 2017 07:35:55 01A Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces

Het vervelende aan Belgie is dat er geen tijd indicatie is, hetgeen dat we wel in Nederland hebben, bv 15:00-18:00. In Belgie mag de postbode van 9:00 tot 21:30 leveren. En avond levering zien we dan ook vaak gebeuren. Er is dus nog een goede kans dat hij komt. Heel soms krijgt een postbode teveel pakketten mee, dan komt er rond 21:30 te staan 'eerste aflever poging mislukt'. We maken niet mee dat het hem op lever dag 2, een lever poging, niet lukt. Dit is de 3% kans op vertraging waar we het dan op de site over hebben en vragen hier voor de zekerheid rekening mee te houden. Er is niks vervelenders dan wachten als je weg moet: indien je morgen echt weg moet hang dan een groot briefje bij je deurbel met je telefoonnummer en handtekening op, met het verzoek aan de postbode wat hij met je pakket mag doen (bij buur nummer x leveren, in jouw tuin zetten op eigen risico etc.). Goede kans dat hij nog komt, maar voor de zekerheid typte ik dit alvast voor je uit voor het geval dat.
Iets positiefs: we zijn bezig met een betere service voor Belgie zodat de klant niet meer radeloos is rond welk tijdstip hij langs komt. Binnen 3-4 weken is hier nieuws over.

• #8.923
Ja, dat is misschien wel een ding. Niet bij nagedacht. Ik ken ze dus alleen met deeg erin en die zijn niet heel dun...Anders onderop in een kartonnen doosje? Moet natuurlijk wel rendabel blijven, dat begrijp ik. Ik zie deze wel op internet, maar die verkopen ze bij mij in de omgeving dus niet. En ik bestel ze liever met een bestelling bij jullie mee, dan weer ergens los ;)

Thnx voor de tip. We komen eerst met Italiaanse bodems als los product (dezelfde die we gebruiken voor onze high protein pizza's) zodat je een eigen pizza kan samenstellen op onze site. Indien hier vraag blijkt te zijn (kijken of het product loopt), zal ik eens verder kijken.

#)(R#@JR(@#)RJFewi sinds wanneer hebben jullie die pizza :D? Heb ik volgens mij gemist bij m'n laatste bestelling, gaat volgende keer zeker mee.

Heb je niet gemist! Is een paar dagen erna online gekomen :). Ben benieuwd wat je er van vindt.

Kunnen jullie ook Frylight spay opnemen in het assortiment?

Nog nooit van gehoord, wat vind je er beter aan dan PAM die wij nu aanbieden?

eind september 30 dagen terug naar nl voor vakantie, eindelijk weer fatsoenlijk eten :roflol:

Nice :D welcome back alvast! Was de voeding bodybuild wise zo matig in Malta?

Pakketje geleverd,tot een jaar geleden leverde post nl tussen 8 en 10(zelfde vriendelijke bezorger steeds),nadien werd het na de middag (andere bezorger,pakketje kon overal liggen,buren,haag,voordeur) en nu 2 Indiërs .klant is koning is nu uitbuiting van de chauffeurs geworden

• #8.926
Pakketje geleverd,tot een jaar geleden leverde post nl tussen 8 en 10(zelfde vriendelijke bezorger steeds),nadien werd het na de middag (andere bezorger,pakketje kon overal liggen,buren,haag,voordeur) en nu 2 Indiërs .klant is koning is nu uitbuiting van de chauffeurs geworden

Hmm service die wij ook niet willen leveren inderdaad. Indien je een klacht wilt indienen kan dat altijd via ons, dat komt direct bij de desbetreffende postbode zijn teamleider terecht. Voor nu kan ik je wel beloven dat indien je ooit weer besteld, er een oplossing is over 3-4 weken. Ik onthoud je bericht en PM je ook even zodat je het niet mist.

Wat is er mis met Indiërs precies?

Lijkt zo op het eerste gezicht op de spray van bulkpowders (waar ik fan van ben), prijs is een stuk aantrekkelijker dan de PAM. Vandaar mischien mooie toevoeging.

* Laat maar... lees net slechte dingen erover en tevens zag ik een manier om zelf low calorie spray te maken :)

Laatst bewerkt:
  • #8.929
20108509_1192491570856023_5059330467036564251_n.jpg

NIEUW: High Protein Pizza's!!
High Protein Meals - Diepvries
Ze zijn binnen en wij zijn verslaafd
1f60d.png

2714.png
Zeer rijk belegd, Muscle Meat recept.

2714.png
Echte pizza bodems geïmporteerd uit Italië en dat proef je.

2714.png
Meer dan 45gr eiwit per pizza, minimaal 30gr dierlijk!

2714.png
100% kipfilet.

2714.png
Vanuit bevroren toestand 12 minuten in de oven en klaar!

Laatst bewerkt:
Hoe groot zijn deze pizza's? Diameter? Zag het niet in de beschrijving.

Volgende bestelling gaat er eentje mee, ben benieuwd

Eens proberen bij de volgende bestelling
Pizza is life :banana:

Thnx voor de tip. We komen eerst met Italiaanse bodems als los product (dezelfde die we gebruiken voor onze high protein pizza's) zodat je een eigen pizza kan samenstellen op onze site. Indien hier vraag blijkt te zijn (kijken of het product loopt), zal ik eens verder kijken.

Heb je niet gemist! Is een paar dagen erna online gekomen :). Ben benieuwd wat je er van vindt.

Nice :D welcome back alvast! Was de voeding bodybuild wise zo matig in Malta?

soya en dextrose door al het vlees en kip vaker dan niet waterkip

aan de positieve kant ben ik nu wel bijna vegan (@sweetdreamss ) (gebruik als enige dierproduct whey conc van xxl, dat heb ik gewoon laten importeren :roflol: is nog goedkoper ook en sowieso beter dan die troep hier van no-name brands), nu nog een beetje hopen dat de ala --> epa en dha conversie goed genoeg is om optimale levels te behouden (waarschijnlijk niet maar ga hier geen geoxideerde visolie kopen van no-name brands in een land van constant 40 graden)

ik ram nu gewoon zoete aardappelpuree (zelf gemaakt van zoete aardappelen, die zijn hier wel van goede kwaliteit) met linzen en diepvriesgroenten van 'dujardin', ken je dat merk misschien Olivier? ze hebben hier ook fine oats en 100% pindakaas van meridian dus ik zit nu op havermout/lijnzaad/whey/avocado's(florida, want california zijn hier niet te krijgen/betalen)/frozen berry mix en kiwi's/frozen groente/zoete aardappelen/linzen/brood met pindakaas, gaat op zich best goed maar mis toch het gemak van musclemeat en natuurlijk de kwark (bak kwark in nl 50-80 cent, hier 6 euro :roflol: voor 500g ja)

• #8.934
Hoe groot zijn deze pizza's? Diameter? Zag het niet in de beschrijving.

25cm, met een pak topping erop.

Volgende bestelling gaat er eentje mee, ben benieuwd

Ga je geen spijt van krijgen!

Eens proberen bij de volgende bestelling
Pizza is life :banana:

:meal:

soya en dextrose door al het vlees en kip vaker dan niet waterkip

aan de positieve kant ben ik nu wel bijna vegan (@sweetdreamss ) (gebruik als enige dierproduct whey conc van xxl, dat heb ik gewoon laten importeren :roflol: is nog goedkoper ook en sowieso beter dan die troep hier van no-name brands), nu nog een beetje hopen dat de ala --> epa en dha conversie goed genoeg is om optimale levels te behouden (waarschijnlijk niet maar ga hier geen geoxideerde visolie kopen van no-name brands in een land van constant 40 graden)

ik ram nu gewoon zoete aardappelpuree (zelf gemaakt van zoete aardappelen, die zijn hier wel van goede kwaliteit) met linzen en diepvriesgroenten van 'dujardin', ken je dat merk misschien Olivier? ze hebben hier ook fine oats en 100% pindakaas van meridian dus ik zit nu op havermout/lijnzaad/whey/avocado's(florida, want california zijn hier niet te krijgen/betalen)/frozen berry mix en kiwi's/frozen groente/zoete aardappelen/linzen/brood met pindakaas, gaat op zich best goed maar mis toch het gemak van musclemeat en natuurlijk de kwark (bak kwark in nl 50-80 cent, hier 6 euro :roflol: voor 500g ja)

Ah dan zijn we hier toch wel goed af in NL ;). dujardin ken ik niet maar het lijkt dat ze sommige producten bij Ardo inkopen (zelfde product plaatjes). Leuk in ieder geval te lezen dat je ons mist :cool:.

Gisteren mijn bestelling binnen gekregen ( vorige maandag besteld ) , ik laat altijd bij de jumbo leveren .
2 x 5kg kipfilet ; altijd tevreden erover
1 x 2,5kg kip spiezen , zak van 25 stuks a 100gram. in pan geproefd en in magnetron geproefd , super lekker, heerlijk mals
1 x 1kg kip nuggets , ook in pan en magnetron geproefd , ook heerlijk
1 x 1kg bosbessen , daar ben ik helaas niet zo gek op , verse bosbessen uit supermarkt vind ik toch lekkerder , magoed smaken verschillen

De gekruide kipblokjes lijken net één groot vastgekleefd blok. Valt dit te voorkomen tijdens het ontdooien? Bij eerdere bestellingen had ik dit niet.

De kippendijen waren ook heerlijk mals overigens, ga ik zeker weer bestellen:)

De gekruide kipblokjes lijken net één groot vastgekleefd blok. Valt dit te voorkomen tijdens het ontdooien? Bij eerdere bestellingen had ik dit niet.

Ik koop de gekruide kippenblokjes ook en deze zijn allemaal in 1 geheel bij me..

Gewoon laten ontdooien, daarna openknippen en dan het blok gewoon stukje voor stukje eruitduwen, dan heb je allemaal aparte blokjes. Volgens mij stond er ook een instructiefilmpje bij het product zelf

@Scoobz0r je gaat concurrentie krijgen, musclefood komt naar nederland :eek:

snelle prijsvergelijking levert al gauw op dat jullie veel goedkoper zijn

Laatst bewerkt:

Ik koop de gekruide kippenblokjes ook en deze zijn allemaal in 1 geheel bij me..

Er staat toch echt een duidelijke instructie bij het artikel, hoe je het moet gebruiken...Ik gebruik deze blokjes al tijden en werkt als een trein!

Let op: de kipfiletblokjes zitten door het stomen tegen elkaar aan. Dit is makkelijk uit elkaar te halen door knijpend het uit de verpakking te duwen. In de video hierboven wordt dit gedemonstreerd.

• Like
Waarderingen: BD
Terug
Naar boven