Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Track en trace zegt al heel de dag bezorger onderweg,heb je ook niks aan ,bestelling 100065889. Wanneer mag ik die verwachten
Ja, dat is misschien wel een ding. Niet bij nagedacht. Ik ken ze dus alleen met deeg erin en die zijn niet heel dun...Anders onderop in een kartonnen doosje? Moet natuurlijk wel rendabel blijven, dat begrijp ik. Ik zie deze wel op internet, maar die verkopen ze bij mij in de omgeving dus niet. En ik bestel ze liever met een bestelling bij jullie mee, dan weer ergens los![]()
#)(R#@JR(@#)RJFewi sinds wanneer hebben jullie die pizza? Heb ik volgens mij gemist bij m'n laatste bestelling, gaat volgende keer zeker mee.
. Ben benieuwd wat je er van vindt.Kunnen jullie ook Frylight spay opnemen in het assortiment?
eind september 30 dagen terug naar nl voor vakantie, eindelijk weer fatsoenlijk eten![]()
welcome back alvast! Was de voeding bodybuild wise zo matig in Malta?Track en trace zegt al heel de dag bezorger onderweg,heb je ook niks aan ,bestelling 100065889. Wanneer mag ik die verwachten
Pakketje geleverd,tot een jaar geleden leverde post nl tussen 8 en 10(zelfde vriendelijke bezorger steeds),nadien werd het na de middag (andere bezorger,pakketje kon overal liggen,buren,haag,voordeur) en nu 2 Indiërs .klant is koning is nu uitbuiting van de chauffeurs geworden
Wat is er mis met Indiërs precies?Pakketje geleverd,tot een jaar geleden leverde post nl tussen 8 en 10(zelfde vriendelijke bezorger steeds),nadien werd het na de middag (andere bezorger,pakketje kon overal liggen,buren,haag,voordeur) en nu 2 Indiërs .klant is koning is nu uitbuiting van de chauffeurs geworden
Nog nooit van gehoord, wat vind je er beter aan dan PAM die wij nu aanbieden?

Thnx voor de tip. We komen eerst met Italiaanse bodems als los product (dezelfde die we gebruiken voor onze high protein pizza's) zodat je een eigen pizza kan samenstellen op onze site. Indien hier vraag blijkt te zijn (kijken of het product loopt), zal ik eens verder kijken.
Heb je niet gemist! Is een paar dagen erna online gekomen. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Nog nooit van gehoord, wat vind je er beter aan dan PAM die wij nu aanbieden?
Nicewelcome back alvast! Was de voeding bodybuild wise zo matig in Malta?
is nog goedkoper ook en sowieso beter dan die troep hier van no-name brands), nu nog een beetje hopen dat de ala --> epa en dha conversie goed genoeg is om optimale levels te behouden (waarschijnlijk niet maar ga hier geen geoxideerde visolie kopen van no-name brands in een land van constant 40 graden)
voor 500g ja)Hoe groot zijn deze pizza's? Diameter? Zag het niet in de beschrijving.
Volgende bestelling gaat er eentje mee, ben benieuwd
Eens proberen bij de volgende bestelling
Pizza is life![]()

soya en dextrose door al het vlees en kip vaker dan niet waterkip
aan de positieve kant ben ik nu wel bijna vegan (@sweetdreamss ) (gebruik als enige dierproduct whey conc van xxl, dat heb ik gewoon laten importerenis nog goedkoper ook en sowieso beter dan die troep hier van no-name brands), nu nog een beetje hopen dat de ala --> epa en dha conversie goed genoeg is om optimale levels te behouden (waarschijnlijk niet maar ga hier geen geoxideerde visolie kopen van no-name brands in een land van constant 40 graden)
ik ram nu gewoon zoete aardappelpuree (zelf gemaakt van zoete aardappelen, die zijn hier wel van goede kwaliteit) met linzen en diepvriesgroenten van 'dujardin', ken je dat merk misschien Olivier? ze hebben hier ook fine oats en 100% pindakaas van meridian dus ik zit nu op havermout/lijnzaad/whey/avocado's(florida, want california zijn hier niet te krijgen/betalen)/frozen berry mix en kiwi's/frozen groente/zoete aardappelen/linzen/brood met pindakaas, gaat op zich best goed maar mis toch het gemak van musclemeat en natuurlijk de kwark (bak kwark in nl 50-80 cent, hier 6 eurovoor 500g ja)
. dujardin ken ik niet maar het lijkt dat ze sommige producten bij Ardo inkopen (zelfde product plaatjes). Leuk in ieder geval te lezen dat je ons mist
.De gekruide kipblokjes lijken net één groot vastgekleefd blok. Valt dit te voorkomen tijdens het ontdooien? Bij eerdere bestellingen had ik dit niet.
De kippendijen waren ook heerlijk mals overigens, ga ik zeker weer bestellen![]()
Gewoon laten ontdooien, daarna openknippen en dan het blok gewoon stukje voor stukje eruitduwen, dan heb je allemaal aparte blokjes. Volgens mij stond er ook een instructiefilmpje bij het product zelfDe gekruide kipblokjes lijken net één groot vastgekleefd blok. Valt dit te voorkomen tijdens het ontdooien? Bij eerdere bestellingen had ik dit niet.
De kippendijen waren ook heerlijk mals overigens, ga ik zeker weer bestellen![]()
De gekruide kipblokjes lijken net één groot vastgekleefd blok. Valt dit te voorkomen tijdens het ontdooien? Bij eerdere bestellingen had ik dit niet.
Ik koop de gekruide kippenblokjes ook en deze zijn allemaal in 1 geheel bij me..