MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Foto als bijlage toegevoegd. Er zit water om heen ter bescherming. De zak weegt daardoor zwaarder dan 1kg. Na ontdooien houd je 1kg over.

WhatsApp Image 2018-08-16 at 10.44.51.jpeg
Dank je, ziet er goed uit, bestel ik zeker en vast volgende maal.

Weegt zwaarder... :mad:

Hoe verkopen jullie dergelijk luxeproduct (coquilles) aan zo'n lage prijs? Wil ik zeker uitproberen!

Hoelang is mijn vlees houdbaar indien ik het goed gebakken heb met de airfryer (bvb. de paprika kip) als ik het in de koelkast bewaar? 72u? Meer?

PS Dt fout:
Om de coquille stukken is water gevroren, ter bescherming van het product. Laat je dit ontdooien, dan houd je 1kg netto over. Je betaald dus niet voor het water!

De gekruide kiphaasjes (rauw) zijn goed in de smaak gevallen bij ons! Licht gekruid, niet veel smaak van de kruiden maar dat vind ik juist niet erg. Ontzettend mals! Dit is wel een blijvertje voor ons :cheer:

54EC7743-C6DC-4694-A60C-6790A6A31D23.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.306
Hoi Olivier,

Heb nog niets ontvangen, zou je dit nog eens willen checken?

Thanks.

15-08-2018 18:55 uur Zending is ontvangen door PostNL
16-08-2018 09:49 uur Zending gesorteerd in sorteercentrum
17-08-2018 10:21 uur Verzending ingenomen door Planbalie
17-08-2018 10:21 uur Zending is beschadigd. Retour afzender

Facepalm... Ik stuur het vandaag opnieuw. Probeer af en toe de track&trace bekijken, dan kan ik sneller handelen als er iets gebeurt! Excuus voor het ongemak.

De gekruide kiphaasjes (rauw) zijn goed in de smaak gevallen bij ons! Licht gekruid, niet veel smaak van de kruiden maar dat vind ik juist niet erg. Ontzettend mals! Dit is wel een blijvertje voor ons :cheer:

Super :) bedankt voor de mooie foto en de review!

• #10.307
Hoe verkopen jullie dergelijk luxeproduct (coquilles) aan zo'n lage prijs? Wil ik zeker uitproberen!

Hoelang is mijn vlees houdbaar indien ik het goed gebakken heb met de airfryer (bvb. de paprika kip) als ik het in de koelkast bewaar? 72u? Meer?

De coquilles prijs uitleg staat op de pagina zelf :)! Ik kopieer het even:

Muscle Meat biedt die product voor de geweldige prijs aan van €15/kg! Hoe kan dit?
Tijdens de vangst en verwerking breken schelpen af, is het visvlees niet altijd perfect rond, te klein, te groot etc. Alleen de perfect gevormde zijn eigenlijk te vinden de winkels en dat brengt de prijs flink omhoog. Wij bieden dus de stukken aan! Precies hetzelfde product, maar in verschillende vormen en maten waardoor deze delicatesse betaalbaar wordt.

We krijgen dit product de 29ste weer binnen.

Na bereiden max 3 dagen aanhouden, mits afgedekt en goed gekoeld bewaard. Vier kan ook uit eigen ervaring, nog nooit ziek van geweest maar dat is eigen keus/risico.

Je bent nu op 1 op tv

Je kwam goed over op tv man. Benieuwd hoe ver je het gaat schoppen in de film wereld. Geef je wel een goede kans hoor. Succes iig!

Linkje naar tv opname?

• #10.312

Dankje! Wasl live :D! Wordt nog 2x herhaald.

Je kwam goed over op tv man. Benieuwd hoe ver je het gaat schoppen in de film wereld. Geef je wel een goede kans hoor. Succes iig!

Dankje! En Muscle Meat blijft gewoon op #1 hoor! Dit soort films en opdrachten zijn max een week altijd en kan vanuit hotels door werken dus dat is top.

https://www.npostart.nl/laat-op-een/22-08-2018/KN_1700915

Was wel leuk om te zien. Ik vond je wel lastig te verstaan af en toe, veel zenuwen?

Dankje! Skip naar 35:40 min.
Lichaam wel, geest niet. Hartslag was x3 wat ik nooit heb als ik op moet voor iets. Heel irritant, moest praten terwijl hart voelde alsof ik gesquat had haha.

Complimenten weer over de levering, was iets vergeten en na snel contact op genomen te hebben en het restbedrag te hebben betaald zat het netjes bij de levering in. Topservice
De aardappel / zoete aardappelmix in blokjes in trouwens heerlijk uit de oven, blijvertje :heart:

• #10.314
Complimenten weer over de levering, was iets vergeten en na snel contact op genomen te hebben en het restbedrag te hebben betaald zat het netjes bij de levering in. Topservice
De aardappel / zoete aardappelmix in blokjes in trouwens heerlijk uit de oven, blijvertje :heart:

Superrrr! Bedankt voor het compliment en de review :meal:

Dankje! Skip naar 35:40 min.
Lichaam wel, geest niet. Hartslag was x3 wat ik nooit heb als ik op moet voor iets. Heel irritant, moest praten terwijl hart voelde alsof ik gesquat had haha.
Dat dacht ik al. Gewoon wat vaker aanschuiven, net als Peter, dan gaat het straks vanzelf. :D

Klinkt lekker die aardappel mix! Gewoon in de oven doen dus? Worden ze dan wat krokant? Heb wel graag een ‘bite’ als ik eet :)

NPO1 is gewoon terug te zien (volgens mij een week lang) bij de meeste tv-abonnementen. Ik had de aankondiging gisteren hier al gepost (https://forum.bodybuilding.nl/topics/vandaag-op-tv.85567/page-62). Je komt goed en relaxed over op tv man, @Scoobz0r. Je postuur is echt te bruut voor woorden, zou je graag eens ontmoeten. Ben je bij BB-wedstrijden aanwezig of te druk met je Hollywoodcarrière? :D

Terug
Naar boven