Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Das jammer... zowel zetmeel (potato starch) als lactose... :(
Dat wordt hem niet. Er willen nog wel eens kazen zijn zonder deze allergenen..
 
Nee, bevat lactose en zetmeel:

  • Ingredients: Pasteurised Cow's Milk, Salt, Potato Starch
  • Allergen Information: See ingredients in bold

    Per 100gr: 37gr eiwit, 3gr vet en 2gr koolhydraat

Bizarre macro's voor kaas! =O
 
Nee, bevat lactose en zetmeel:

  • Ingredients: Pasteurised Cow's Milk, Salt, Potato Starch
  • Allergen Information: See ingredients in bold

    Per 100gr: 37gr eiwit, 3gr vet en 2gr koolhydraat

Bizarre macro's voor kaas! =O
 
Tip: wanneer een product niet op voorraad is, komt hij vaak in enkele dagen wel weer binnen. Via de chat op de site of hier kun je dat altijd vragen. De asperges zijn bv deze ochtend binnen gekomen.



Hmm hmm



Geraspte Protein kaas wordt het aankomende week / dagen :). Hoop het product morgen online te hebben.

Fijn om horen maar wellicht ook niks voor mij gezien ik enkel geitenkaas goed kan verdragen. Wel een leuk concept!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie verrassend weinig reviews op jullie site over het zalmgehakt
Iemand hier al ervaring mee?
 
Ik zie verrassend weinig reviews op jullie site over het zalmgehakt
Iemand hier al ervaring mee?

Toevallig deze week voor het eerst gegeten.
‘T is precies wat je ervan verwacht. Smaak is goed (zonder kruiden) en de structuur is heel los, een soort pulled salmon idee, kortom ‘t eet erg makkelijk weg.

Zal het zeker weer opnieuw bestellen, maar qua kant en klaar producten blijft de zalmworst toch mijn favoriet.
 
Vraag is waarschijnlijk al vaak gesteld en beantwoord. Van de week heb ik de roasted kipfilet blokjes papr Chili en andere kant-en-klare blokjes besteld ( zijn tot nu toe heerlijk) Hoe lang doe jij ze meestal in de magnetron?
 
Toevallig deze week voor het eerst gegeten.
‘T is precies wat je ervan verwacht. Smaak is goed (zonder kruiden) en de structuur is heel los, een soort pulled salmon idee, kortom ‘t eet erg makkelijk weg.

Zal het zeker weer opnieuw bestellen, maar qua kant en klaar producten blijft de zalmworst toch mijn favoriet.
Thanks! Nuttige info, bedankt. Klinkt toch wel erg goed, ik ga het zelf ook eens probere dan.
 
Das jammer... zowel zetmeel (potato starch) als lactose... :(
Dat wordt hem niet. Er willen nog wel eens kazen zijn zonder deze allergenen..
Fijn om horen maar wellicht ook niks voor mij gezien ik enkel geitenkaas goed kan verdragen. Wel een leuk concept!
1.9 gram koolhydraten waarvan 0.5 gram suiker. Lactose valt onder suiker, er zit dus bijna 10x minder lactose in dan gewone melk, zou dus enkel een probleem mogen vormen als je er héél slecht tegen kan.
 
Laatst bewerkt:
The Dutch Giant

De coquilles lijken me héél interessant: erg lekker en als je bereide schelpen koopt zit er vaak amper coquilles in dus moet je aanvullen :P. Is het mogelijk een foto te krijgen van de verpakking of bereid? Thanks.
 
Voor de 2de keer in een weekje tijd besteld, wat een gemak en superlekker!
PostNL was alleen echter wat minder netjes, doos was half open en bakjes die besteld waren allemaal kapot. The Dutch Giant kan jij daar wat mee of moet die klacht naar PostNL? Gaat nu maar om bakjes van een paar euro dus doet er niet toe maar heb liever dat ze er netjes mee omgaan.

48CF683E-0304-420F-93EB-674755527D61.jpeg
 
The Dutch Giant

De coquilles lijken me héél interessant: erg lekker en als je bereide schelpen koopt zit er vaak amper coquilles in dus moet je aanvullen :P. Is het mogelijk een foto te krijgen van de verpakking of bereid? Thanks.

Sorry zie je vraag nu pas, kreeg geen popup van nieuw bericht in dit topic. Ik zal morgen een foto maken. Het is aardig verkocht afgelopen dagen, wie weet iemand hier?

Voor de 2de keer in een weekje tijd besteld, wat een gemak en superlekker!
PostNL was alleen echter wat minder netjes, doos was half open en bakjes die besteld waren allemaal kapot. The Dutch Giant kan jij daar wat mee of moet die klacht naar PostNL? Gaat nu maar om bakjes van een paar euro dus doet er niet toe maar heb liever dat ze er netjes mee omgaan.

Excuus voor het ruige vervoer, klacht genoteerd. Ik kan het voor je nasturen natuurlijk of het kan bij je volgende bestelling, wat je zelf wilt! Laat je mij dit weten via PM of info@musclemeat.nl? Heb dan je naam of bestelnummer nodig.
 
Kipdij is goedgekeurd. Ik proef dat ze iets minder vet zijn, maar alsnog lekker. En de macro's zijn erg goed. Low fat hamburger ook echt heerlijk, volgende keer haal ik daar meer van.

De kant en klare kip vind ik helaas nog steeds niet zo lekker. Maar dat is gewoon mijn smaak I guess.
 
The Dutch Giant

ik heb net me bestelling gedaan maar zie in de factuur dat ik het verkeerde postnl kantoor heb gekozen kan ik dit nog wijzigen?
 
Kipdij is goedgekeurd. Ik proef dat ze iets minder vet zijn, maar alsnog lekker. En de macro's zijn erg goed. Low fat hamburger ook echt heerlijk, volgende keer haal ik daar meer van.

De kant en klare kip vind ik helaas nog steeds niet zo lekker. Maar dat is gewoon mijn smaak I guess.

Bedankt voor de review, gewaardeerd :thumbs:

The Dutch Giant

ik heb net me bestelling gedaan maar zie in de factuur dat ik het verkeerde postnl kantoor heb gekozen kan ik dit nog wijzigen?

Bedankt voor je bestelling. Dat kan! Heb alleen meer info nodig. Bestelnummer / naam, adres waar heen.
 
Bedankt voor de review, gewaardeerd :thumbs:



Bedankt voor je bestelling. Dat kan! Heb alleen meer info nodig. Bestelnummer / naam, adres waar heen.
ik stuur het even in een pb!
 
Hey Olivier,

Gisteren zoals altijd netjes de bestelling weer ontvangen, MAAR ik mis een zak Roasted kipblokjes paprika-chili.

Zou je dit even kunnen laten checken?

Thanks.

Bestelling #100128522
 
Hey Olivier,

Gisteren zoals altijd netjes de bestelling weer ontvangen, MAAR ik mis een zak Roasted kipblokjes paprika-chili.

Zou je dit even kunnen laten checken?

Thanks.

Bestelling #100128522

Ik stuur je een pm
 
The Dutch Giant

De coquilles lijken me héél interessant: erg lekker en als je bereide schelpen koopt zit er vaak amper coquilles in dus moet je aanvullen :P. Is het mogelijk een foto te krijgen van de verpakking of bereid? Thanks.

Foto als bijlage toegevoegd. Er zit water om heen ter bescherming. De zak weegt daardoor zwaarder dan 1kg. Na ontdooien houd je 1kg over.

WhatsApp Image 2018-08-16 at 10.44.51.jpeg
 
Back
Naar boven