Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn jullie ook al bezig met wat dingen voor vegan/vega's? Dus bijv tempeh of wat verschillende soorten bonen?
 
Zijn jullie ook al bezig met wat dingen voor vegan/vega's? Dus bijv tempeh of wat verschillende soorten bonen?

Uiteindelijk willen we alles hebben maar dit is een lage prioriteit. Er zijn nog teveel niet vega producten die we niet hebben en dat is onze core business. Vega is meer voor de heb, het is onze doelgroep niet. Net als dat we vroeger veel bio producten hadden, maar niemand kocht het. Ooit zal het komen, maar muscle meat is nog te jong en moet voor het belangrijkste eerst gaan. En met belangrijk is waar mensen bij ons vooral voor shoppen. Edamame bonen zijn tijdelijk niet op voorraad maar komen er wel weer aan en kidneybonen hebben we altijd.
 
Uiteindelijk willen we alles hebben maar dit is een lage prioriteit. Er zijn nog teveel niet vega producten die we niet hebben en dat is onze core business. Vega is meer voor de heb, het is onze doelgroep niet. Net als dat we vroeger veel bio producten hadden, maar niemand kocht het. Ooit zal het komen, maar muscle meat is nog te jong en moet voor het belangrijkste eerst gaan. En met belangrijk is waar mensen bij ons vooral voor shoppen. Edamame bonen zijn tijdelijk niet op voorraad maar komen er wel weer aan en kidneybonen hebben we altijd.
Die edamame bonen, is dat een populair product bij jullie? Of kopen jullie dat aan lagere hoeveelheden in? Merk immers dat die wel vaker uit voorraad is. Ben gewoon curieus! :)
 
Die edamame bonen, is dat een populair product bij jullie? Of kopen jullie dat aan lagere hoeveelheden in? Merk immers dat die wel vaker uit voorraad is. Ben gewoon curieus! :)

Edamame bonen is net weer online gekomen! Men was aan het wachten op een nieuwe oogst. Vandaar 2-3 weken offline.
 
Laatst bewerkt:
Piri piri en de paprika roasted smaken goed, de zoete aardappelpartjes had ik graag wat fijner gesneden gewild, vaak zijn de dikke na 40 minuten op 200/220 graden in de oven nog niet gaar.
 
Piri piri en de paprika roasted smaken goed, de zoete aardappelpartjes had ik graag wat fijner gesneden gewild, vaak zijn de dikke na 40 minuten op 200/220 graden in de oven nog niet gaar.

Bedankt voor de review :thumbs: Vreemd van de partjes! Ik doe het in de airfryer vanuit bevroren toestand 200graden 11 minuten en dan is het perfect. Oven heb ik geen ervaring mee. Misschien iemand anders hier?
 
Als je de wedges bedoelt, daar ben ik persoonlijk ook niet zo een grote fan van, deze heb ik vorige keer besteld, en vond ze niet zo overtuigend als bv de frietjes...
Sommige partjes zijn idd nog niet 'gaar' en andere zijn dan weer volledig tot moes gekookt zo blijkt... De gewone aardappel partjes heb ik sinds gisteren in de vriezer en deze zijn werkelijk top!
 
Is het normaal dat je dikke stukken graag tegen komt in de zalmblokjes?
 
Als je de wedges bedoelt, daar ben ik persoonlijk ook niet zo een grote fan van, deze heb ik vorige keer besteld, en vond ze niet zo overtuigend als bv de frietjes...
Sommige partjes zijn idd nog niet 'gaar' en andere zijn dan weer volledig tot moes gekookt zo blijkt... De gewone aardappel partjes heb ik sinds gisteren in de vriezer en deze zijn werkelijk top!

Ah kijk aan, herken dit niet. Bedankt voor het melden, ik geef het door aan de fabriek!

Is het normaal dat je dikke stukken graag tegen komt in de zalmblokjes?
Nee, graag foto naar info@musclemeat.nl dan kan ik even kijken. Ben nog nooit een pakje tegengekomen waar het geen perfecte blokjes zijn
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
10% actie op Proteine Kaas!
27a1.png
https://musclemeat.nl/proteine-kaas
Kaas met 90% minder vet en 40% meer eiwit dan normale kaas
1f9c0.png
1f60d.png
! Door de grote vraag en goede reviews vanaf nu vast in ons assortiment! Heb je het nog niet geprobeerd? Maak kennis via de 10% kortings actie!

Stooi het in een wrap, op een pizza, door een omelet, over de pasta bolognese, noem maar op! Het werkt als elke geraspte kaas die je kent. Daarnaast smelt deze kaas ook erg goed, waardoor je bv jouw eigen high protein pizza kunt maken.
 
Ah kijk aan, herken dit niet. Bedankt voor het melden, ik geef het door aan de fabriek!


Nee, graag foto naar info@musclemeat.nl dan kan ik even kijken. Ben nog nooit een pakje tegengekomen waar het geen perfecte blokjes zijn
Uhmm, ik zie dat mijn autocorrect het heeft verpest ik bedoelde graat, visgraat was zo groot als een halfblokje.
 
Uhmm, ik zie dat mijn autocorrect het heeft verpest ik bedoelde graat, visgraat was zo groot als een halfblokje.

Hoe stom het ook is, een graatje is mogelijk. Het is te klein en dun voor machine om dit te detecteren. Het komt op hand en oog werk neer. Gemiddeld heeft 1 op de 20 pakjes een graatje, dat is dan ook de max die we hebben afgesproken met de fabriek. Mocht je er veel tegenkomen, of last van krijgen, of iets anders dan kun je ons even mailen en komen we met een oplossing. Maar dat is echt zelden. Kans dat je nog eentje tegen komt is erg klein.
 
Laatste bestelling geplaatst voor m'n cut :D Op aanrader van Skatermarvin de kipblokjes gehaald, they better be good!!
100135842
 
Alle kipblokjes en biefstukpuntjes zijn goed. Heb nog zeker 10 kg in de vriezer liggen. :D
Ik heb deze keer de steamed blokjes besteld. De kant en klare kipblokjes die per 200g verpakt zitten vind ik allemaal smerig :emo: En biefstuk is mij helaas wat te duur om dagelijks te eten. Maar een sample hier en daar doe i kwel eens.
 
Ik heb deze keer de steamed blokjes besteld. De kant en klare kipblokjes die per 200g verpakt zitten vind ik allemaal smerig :emo: En biefstuk is mij helaas wat te duur om dagelijks te eten. Maar een sample hier en daar doe i kwel eens.
Ik krijg morgen ook de steamed kipblokjes binnen, ben benieuwd.
 
Laatste bestelling geplaatst voor m'n cut :D Op aanrader van Skatermarvin de kipblokjes gehaald, they better be good!!
100135842
Gaan je niet tegenvallen!

Ik heb deze keer de steamed blokjes besteld. De kant en klare kipblokjes die per 200g verpakt zitten vind ik allemaal smerig :emo: En biefstuk is mij helaas wat te duur om dagelijks te eten. Maar een sample hier en daar doe i kwel eens.
So true. Er komt mega veel vocht uit/af en de structuur is raar, maar goed voor ieder wat wils!

De pulled chicken uit die zakjes is overigens wel erg lekker! En qua biefstukpuntjes zeker eens de Indonesian mee bestellen!:D
Ik krijg morgen ook de steamed kipblokjes binnen, ben benieuwd.
:woot:
 
Back
Naar boven