Mi_St
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deel jij je eten..Beef meat-balls Peppered!
Ook collega's waren aangenaam verrast... Ze zijn direct bevooroordeeld als je zegt dat het kant en klaar is. Ze vonden het super lekker gekruid en mooi sappig!
?Beef meat-balls Peppered!
Ook collega's waren aangenaam verrast... Ze zijn direct bevooroordeeld als je zegt dat het kant en klaar is. Ze vonden het super lekker gekruid en mooi sappig!
! super om te lezen. Nederland is een vers land, diepvries ligt achter in de supermarkten. Teveel vooroordelen helaas. Diepvries is bij ons is heel wat anders dan thuis iets invriezen. Verschil van -18graden versus -40graden waardoor smaak, structuur en micro's bewaard blijven.
. ''Had precies 250gr afgewogen, 1gr eiwit nu te kort :@ !''Precies ditIk word zelf geïrriteerd als mijn vriendin wat van mijn bord pakt. ''Had precies 250gr afgewogen, 1gr eiwit nu te kort :@ !''

@Scoobz0r Ik kan ze alleen laten proeven om ze te overtuigen... Wellicht nieuwe klanten!
Zijn deze kipreepjes het meest geschikt om te verwerken, laten ontdooien en klaar, in een salade? https://musclemeat.nl/kant-en-klare-roasted-kipfiletreepjes-naturel
Mond tot mond reclame werkt het beste, bedankt!Voor!Is het ook mogelijk de 12 stuks voordeel te combineren? Dus 6x monster juice en 6x ultra violet?
Is het ook mogelijk de 12 stuks voordeel te combineren? Dus 6x monster juice en 6x ultra violet?
Voor!
Ik heb vandaag weer een bestelling opgehaald bij de plaatselijke karwei, de kippies zitten wel mooi verpakt zoals altijd en heb weer een dikke voorraad aan kippies.
Maar helaas is het zo als ik drinken erbij bestel (cans) in dit geval word er echt de wereld plastic bij gestopt dat mijn container bijna vol zit met afval. Misschien kunnen jullie denken aan een oplossing
. Plastic is recyclebaar. Ook de isolatiezak, alleen het follie er uit halen. We gaan ook steeds meer over naar IQF (1kg en 2.5kg waar de inhoud losegvroren van elkaar is) ipv 200gr portie verpakking, wat minder plastic is.Wil het best doen alleen kan het niet via de site. Dit komt doordat beide een verschillende prijs hebben. Bestel en mail info@musclemeat.nl , dan is het deze beloofd dat het met terugwerkende kracht is.
We lossen een ander probleem op, voedselverspilling is bij ons 0% en daarmee ook de verpakkingen die elke dag in elke supermarkten worden weggegooit samen met het eten dat over datum gaat. Plastic is recyclebaar. Ook de isolatiezak, alleen het follie er uit halen. We gaan ook steeds meer over naar IQF (1kg en 2.5kg waar de inhoud losegvroren van elkaar is) ipv 200gr portie verpakking, wat minder plastic is.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
VERNIEUWD: Hollandse kipfiletsblokjes (rauw)!
Tijdelijk voor €7.43/kg, nergens goedkoper in de supermarkt te krijgen waar de gem. prijs €9.84/kg is.
➡ https://musclemeat.nl/rauwe-kipfiletblokjes
We gaan ook steeds meer over naar IQF (1kg en 2.5kg waar de inhoud losegvroren van elkaar is) ipv 200gr portie verpakking, wat minder plastic is.
Hoe staat het met de honey bbq kip smaak? Ergens volgende maand moet ik weer bestellen en wil hem eeeeerg graag proberen.
ze staan beide op de site als €2.50 en €1.95 bij 12stuks.
Hoe staat het met de honey bbq kip smaak? Ergens volgende maand moet ik weer bestellen en wil hem eeeeerg graag proberen.
Dat zat ik ook net even terug te zoeken! Vind de roasted kip vele malen beter dan de 200grams porties... Die structuur is toch een beetje apart!
Papriki Chili Roasted is echt heel lekker!!! Ben ook beniewd naar de nieuwe smaken...
Normaal gesproken kan ik alleen laten bezorgen tussen 12 - 15 uut met hier en daar een half uur verschil per bezorgdag. Sinds nu staat er een tijdsbestek van maarliefst 13 uur gerserveerd!
Weet jij hoe dit komt? Of moet ik deze vraag aan postnl stellen? Thuisblijven voor levering is op deze manier vrij onmogelijk.
Heb als test even twee adressen ingevuld en krijg goede tijdindicaties. Het is daarom geen bug maar ligt aan het volgende. Het is een algoritme dat kijkt naar hoe laat de afgelopen twee weken de postbode aan het rijden was in jouw omgeving om pakketten te leveren. Als hier een patroon in te vinden is dat geeft hij dit tijstip aan, met 1-2 uur daarom heen als safety. Staat er 9:00 - 21:30 dan heeft de postbode de afgelopen tijd te willekeurig geleverd en kan er geen tijdstip weergegeven worden. Alternatief is dan postnl ophaallocatie of avond levering 18:00-21:30.