Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.483

Haha leuk! Je hebt het al gespot. Hierbij de direct youtube link voor degene die een kijkje achter de schermen willen nemen bij mij als @thedutchgiant , maar ook Muscle Meat:

Zag het ook net voorbij komen haha
Gaaf stuk Olivier! Je bent wel echt een attractie geworden. Lijkt me erg bijzonder om mee te maken haha

Dankje! Mens Health belde of ik een mini docu wou maken omdat ze hun online gedeelte uitbreiden en dit een leuk item wellicht zou zijn. Tijdens de opnames vroegen ze opeens ook over ik cover model wou zijn wat een hele eer voor mij was. Dit soort dingen zijn erg tof, geeft ook mooi post material voor mijn instagram @thedutchgiant waar ik de 'fans' toch wel enigszins dien te entertainen, de reden dat ze me volgen.

Haha heus toch, bakkie kwark om 3 uur snachts xD

Al 8 jaar lang :D weet niet beter dan wakker worden en eten. Maag weer leeg tijdens ontbijt, ideaal. Vaak is de wekker niet nodig en wordt ik vanzelf ervoor wakker om naar de wc te gaan. Gezien mijn laatste maaltijd voor slapen gaan rond 1200kcal is en daar hoort ook drinken bij, moet je... :). En dan kan je toch net zo goed weer gaan eten :meal:.

MuscleMeat is een top shop, ben al jaren klant. Het enige kritiek puntje wat ik heb,is dat de beste rijst bron ontbreekt in het assortiment namelijk bruine rijst / zilvervliesrijst, dat zou voor mij echt ideaal zijn als dat er in een zak in voorgekookte versie zou zijn.

Is een product dat wij erg graag willen hebben en ook weten dat er vraag naar is, maar het bestaat alleen in IQF vorm van 10kg zakken, niet 2.5kg zoals de basmati. 10kg is gewoon te groot voor thuis vriezers. We hebben dit product aangevraagd alleen bij rijst is het zo dat de minimale order 25.000kg is en dat gaat nog iets te ver haha.

Super cool filmpie @Scoobz0r! Respect voor jouw instellig en discipline zowel in de gym als zakelijk.

Train jij nog altijd een bro-split of doe jij ook wel wat strongman werk enzo?

• #10.486
Gaan jullie nog wat met black friday doen? :D

We gaan wel wat doen, maar dat wordt eigenlijk altijd last minute bepaald bij ons. Vrijdag komt er iets online als actie maar weet nog niet wat. Voor nu draait de gratis whey milkshake sample actie nog.

Super cool filmpie @Scoobz0r! Respect voor jouw instellig en discipline zowel in de gym als zakelijk.

Train jij nog altijd een bro-split of doe jij ook wel wat strongman werk enzo?

Dankje voor het compliment!
Ik ben van elke +- 6 weken van split schema wisselen waar weer een andere manier van trainen in verwerkt zit. In totaal heb ik +- 10 verschillende trainschema's gemaakt met 19 verschillende manieren van uitvoeren waarmee ik de afgelopen 8 jaar mee heb getraint. Dit wissel ik af. Hier wil ik begin nieuwe jaar een video nog over maken. Eentje zoals die ik met xxl heb gemaakt, maar dan alleen daarover. Het hele idee erachter is gewenning van je lichaam te vermijden en blijven verrassen.

We gaan wel wat doen, maar dat wordt eigenlijk altijd last minute bepaald bij ons. Vrijdag komt er iets online als actie maar weet nog niet wat. Voor nu draait de gratis whey milkshake sample actie nog.

Zijn de samples op? #100139988 geen sample mogen ontvangen.

• #10.488
Zijn de samples op? #100139988 geen sample mogen ontvangen.

Bedankt voor je bestelling! Nee we hebben er genoeg. Had vandaag een andere klant gehad waar uiteindelijk bleek dat de sample whey onder de isolatie zak in de doos lag. Omdat het zo kleine en dun is kan dit. Heb je de isolatie al volledig eruit gehaald en daar gekeken? Als het daar niet ligt stuur mij een pm, dan heb ik een manier dat je het als nog snel krijgt!

Ik zal vanavond even kijken, ben nu op mijn werk. Het is niet erg, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de shake. :zuip:

En we want reviews!

Van de shake?

Ik had een sample chocola, chocola is wat milkshake en wat eiwitshake betreft verre van favoriet bij mij, maar de structuur was niet verkeerd en ook de smaak was voor chocola zeker goed te doen, ik ben wel benieuwd naar de vanille variant, als die echt naar vanille smaakt sla ik sowieso een pot in.

Van de shake?

Ik had een sample chocola, chocola is wat milkshake en wat eiwitshake betreft verre van favoriet bij mij, maar de structuur was niet verkeerd en ook de smaak was voor chocola zeker goed te doen, ik ben wel benieuwd naar de vanille variant, als die echt naar vanille smaakt sla ik sowieso een pot in.
ja, van de shake bedoelde ik idd
chocola is blijkbaar geen winner? en laat ik die smaak nu net ook besteld hebben! ach ja, we zien wel ...

Mooie black friday deals:thumbs:

Hey Olivier, ik krijg van verschillende winkels vandaag pakketjes geleverd. Alleen zie ik dat die van musclemeat nog niet bij de PostNL locatie geleverd is en die van de andere winkels wel. Kun jij dit voor me nakijken of dit wel nog gebeurt vandaag?
Bestelling #100140777

• #10.499
Hey Olivier, ik krijg van verschillende winkels vandaag pakketjes geleverd. Alleen zie ik dat die van musclemeat nog niet bij de PostNL locatie geleverd is en die van de andere winkels wel. Kun jij dit voor me nakijken of dit wel nog gebeurt vandaag?
Bestelling #100140777

Opgelost per telefoongesprek. Pakket ligt er :meal:

Terug
Naar boven