AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Zo veel manieren om te interpreteren had ik niet verwacht.
 
Morgen gaat er dus weer een bestelling bij Musclemeat uit. Probeer een beetje cut-friendly dingen te scoren.
Iemand nog toevoegingen die het goed zullen doen? Wil wel weer wat nieuwe dingen proberen ;)

Musclemeat
-Kipfiletblokjes (Piri piri, thai, toscaans), ultimate kipfiletschnitzel, ultimate kipfiletnuggets
-Zalmgehakt/Zalmworst
-Falafel
-Proteine ijs? Iemand hier ervaring mee? Is net zo duur als beyers delight e.d. bij de supermarkt.
-Beef meat balls
-Protein Pizza
-Runderkogelbiefstuk
-Zoete aardappel patat
-Groenterijst
-Wat protein snacks om de vreetkick af en toe wat te pleasen
-Light sauce
Pompoen
 
Op mijn verzoek, mijn bestelling toch afgeleverd op een PostNL ophaalpunt, goeie service van Muscle Meat :1010:
 
Morgen gaat er dus weer een bestelling bij Musclemeat uit. Probeer een beetje cut-friendly dingen te scoren.
Iemand nog toevoegingen die het goed zullen doen? Wil wel weer wat nieuwe dingen proberen ;)

Musclemeat
-Kipfiletblokjes (Piri piri, thai, toscaans), ultimate kipfiletschnitzel, ultimate kipfiletnuggets
-Zalmgehakt/Zalmworst
-Falafel
-Proteine ijs? Iemand hier ervaring mee? Is net zo duur als beyers delight e.d. bij de supermarkt.
-Beef meat balls
-Protein Pizza
-Runderkogelbiefstuk
-Zoete aardappel patat
-Groenterijst
-Wat protein snacks om de vreetkick af en toe wat te pleasen
-Light sauce

Prima bestelling hoor! Wat je nog wel kan doen is een koolhydraat, groentemix en 2.5kg kip zak erbij doen. Dit met de lightsaus die je al gekocht hebt geeft het one minut mealprep concept. Schudden, opwarmen, klaar!

Beyers delight heeft meer koolhydraten, meer vet per en minder eiwit per 100ml. Bij ons krijg je 51gr ewit per 500ml (labgetest), nergens te vinden. Daardoor is de kcal waarde iets hoger, maar wel minder suiker en vet (dus meer kcal uit het goede). Merken ijs die light schrijven spelen met lucht in ijs. Vaak weegt 500ml richting de 250gr maar.

Ik vind zelf de roasted kip in 2.5kg zakken vele malen lekkerder dan de Vacuum verpakte 200 grams porties! Heb je beiden al geprobeerd en kies je bewust voor de blokjes?

Klopt! De meeste gaan voor de 2.5kg versie, andere blijven bij de 200gr. Het is een andere structuur verschil waar je wel/niet de voorkeur aan geeft.
 
Hi The Dutch Giant
Ik heb een Snickers Protein Bar gekregen i.p.v. de Crunchy Bar - Milk Chocolate Peanut die ik besteld heb.
Ook lekker, was alleen juist benieuwd naar de crunchy bars van XXL..

*Edit*

Verder heb ik maar 1x200 gram beef meat balls peppered ontvangen, terwijl ik 5x200 gram heb besteld.
Volgens mij was er iemand aan het slapen.
 
Laatst bewerkt:
Hi The Dutch Giant
Ik heb een Snickers Protein Bar gekregen i.p.v. de Crunchy Bar - Milk Chocolate Peanut die ik besteld heb.
Ook lekker, was alleen juist benieuwd naar de crunchy bars van XXL..

*Edit*

Verder heb ik maar 1x200 gram beef meat balls peppered ontvangen, terwijl ik 5x200 gram heb besteld.
Volgens mij was er iemand aan het slapen.

Kun je mij een PM sturen met je bestelnummer of echte naam, dan kan ik.het erbij pakken en stuur ik een PM terug met oplossing.
 
Kun je mij een PM sturen met je bestelnummer of echte naam, dan kan ik.het erbij pakken en stuur ik een PM terug met oplossing.
Toppie, de falafel is trouwens erg lekker :)
 
Laatste tijd heb ik steeds vaker dat dr kleine stukjes bot in de kippendijfilets zitten. Dat zijn dan stukjes die aan de buitenkant zitten en vrij eenvoudig opvallen denk ik. Hebben anderen dat ook?
 
The Dutch Giant, hoeveel kippasteitjes hebben jullie op voorraad? Over twee weken krijg ik flink wat eters over de vloer en wil ik ze o.a. die pasteitjes voorschotelen. Veder heb ik nu niet echt iets nodig, dus bestel ik het liefst pas eind van de week, maar ik wil niet riskeren dat ze er dan niet zijn.
 
Voegen jullie zelf jullie producten toe aan myfitnesspal?
Ik probeer de falafel van musclemeat daar te vinden, maar dat lukt niet, en maar het lukt me ook niet om het toe te voegen.
 
Voegen jullie zelf jullie producten toe aan myfitnesspal?
Ik probeer de falafel van musclemeat daar te vinden, maar dat lukt niet, en maar het lukt me ook niet om het toe te voegen.
Vreemd. Ik heb 'm al aan MFP toegevoegd.

9NyNY1Y.png
 
Vreemd. Ik heb 'm al aan MFP toegevoegd.

9NyNY1Y.png
Ok, dat zit de fout bij mij, de rest van musclemeat kan ik wel vinden behalve de Falafel kan nog steeds niet vinden.
Probeer het morgen nog wel een keer.
Thanks.
 
Voegen jullie zelf jullie producten toe aan myfitnesspal?
Ik probeer de falafel van musclemeat daar te vinden, maar dat lukt niet, en maar het lukt me ook niet om het toe te voegen.
Staat er geen streepjescode op de zak toevallig? Die eens scannen.
 
Staat er geen streepjescode op de zak toevallig? Die eens scannen.

Hmm, ik heb in de app de barcode gescanned zojuist, maar ook die herkent de app niet.
Maar ik kies wel een product dat er op lijkt anders. zoveel zal het niet uitmaken neem ik aan.
 
Hmm, ik heb in de app de barcode gescanned zojuist, maar ook die herkent de app niet.
Maar ik kies wel een product dat er op lijkt anders. zoveel zal het niet uitmaken neem ik aan.
Je kunt ook heel eenvoudig zelf producten aan de app toevoegen. Dan weet je in elk geval zeker dat de macro’s exact hetzelfde zijn.
 
Kunnen jullie de biefstuk aanbieding niet verlengen :*( speciaal voor mij

Vriezer nu nog te vol om weer te bestellen.
 
Back
Naar boven