Ben ook erg fan hier. Drink eigenlijk zelden water nog zonder (bolero) smaak. De 1.5liter die Bolero aangeeft is voor mij niks. Ik doe 2 liter en ken mensen die 2.5liter doen. Mijn tip is als je het water niet kunt meten dat je gaat toevoegen: smaakt het zuur, dan heb je te weinig water toegevoegd. Verder als je wel kunt meten: smaakt het te sterk voor jou, ga dan van 1.5liter naar 2 liter per zakje, je kunt tot 2.5liter gaan.
Goed dat je het meld, feedback is zeer belangrijk. Mijn excuses voor de ervaring

. Je pakket van gisteren kan ik verklaren, omdat ik net even met mijn programmeur gebeld heb voor je. Er blijkt een bug in de postnl plugin te zitten waarbij er (zeer zelden, maar komt voor), de klant een datum aanklikt en in onze backend iets anders komt te staan. PostNL werkt er op het moment aan. We moeten op hun wachten, want mijn programmeur kan niet in hun plugin debuggen, wat best vervelend is. Sorry hiervoor, ook al zou het niet moeten, maar om een 3de keer even te voorkomen: meld hier voor via
info@musclemeat.nl even wat je voorkeuren zijn wanneer je net besteld hebt. Dan kijk ik of een collega het even na voor je of alles goed doorgekomen is. Je pakket van vorige keer ben ik helaas niet op de hoogte van. Adressen zijn geen bugs over bekend, dat is een copy paste naar de backend van wat de klant invult of aanklikt en horen we eigenlijk nooit iets over waardoor ik nu geen verklaring voor je heb.
Stukjes gerookt hebben we nooit gehad van kipfilet. Wat we wel hebben gehad is een versie waarbij de buitenkant veel donkerder was, taaier velletje was dat. Uitiendelijk hebben we de voorkeur (minder lang roken) gegeven voor lichtere buitenkant, een zachtere structuur en dat is wat we nu verkopen.