MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.221
Nog eens besteld en het is weer één geheel. Heb er nog op lopen slaan, brokkelt dan wel wat af maar het meeste blijft een brok. Wil ik wat rijst eruit halen zit ik toch wel wat te klooien om de losse korrels eruit te scheppen, die natuurlijk onderin de zak onder de brok gaan liggen.

EB2EB3A6-6213-4407-B16C-4998B0E7285D.jpeg

Ik krijg hem ook altijd zo (Ik heb dan de Hawaimix) maar gewoon ff op meppen/in knijpen werkt prima.

Aan de foto te zien is het geplakt, niet vastgevroren (geen vocht tussen de korrels). Dit zien we bij sommige zakken. Elke inpakker heeft de instructie het eerst los te maken voordat het in de isolatie zak gaat, door de methode wat je eerder vertelde. Laat de zak dicht, laten vallen of met beide handpalmen er op lenen met je volle lichaams gewicht. NIET open maken voordat je het los hebt, je voelt van buiten of het een klomp is of niet. Maar goed, fout blijft bij ons. Alle inpakkers zijn zojuist er op aangesproken, want iemand deed het blijkbaar niet meer, het losmaken. Als je het niet meer lukt het los te krijgen mail ons even naar info@musclemeat.nl. Ik of Yvette kom dan bij je terug met een nette oplossing.

Bij de Jumbo is gewoon de Paarse voor 1,50 te krijgen, die verschilt imo weinig van de blauwe. Maar goed ik zal de sponsor verder niet bashen @Scoobz0r jullie zijn AMAZING :thumbs:

De reden ervan is als volgt. We waren de eerste met deze kleur door import. Tegenwoordig maakt NL hem ook, maar vanwege het supermarkt cartel geeft coca cola (producent) het alleen aan de bekendere supermarkten. Of we halen de kleur weg, of deze prijs blijft. Door import kunnen we nooit aan 1.50euro volstaan.

Wederom hulde dat mijn pakket alsnog naar de PostNL locatie verzonden word, goeie service :)

:thumbs: top

De reden ervan is als volgt. We waren de eerste met deze kleur door import. Tegenwoordig maakt NL hem ook, maar vanwege het supermarkt cartel geeft coca cola (producent) het alleen aan de bekendere supermarkten. Of we halen de kleur weg, of deze prijs blijft. Door import kunnen we nooit aan 1.50euro volstaan.
Belachelijk van Coca Cola. Ik zou hem denk verwijderen, want vermoed dat niet veel mensen dat bedrag betalen voor violet wanneer die in de super ligt voor 1.30euro (geldt ook voor Mango Loco)

Tip: kipfilet sticks in stukjes snijden, met beetje sla en (thousand iands) in een wrap smijten (wraps verkriigbaar bij musclemeat.

Yo Scoob. Ik heb wat gegrilde zalmworst uit de vriezer gehaald. Een dag of 10 geleden. Diepgevroren in de koelkast gelegd. Duurt meestal een dag of 3 voordat het beetje ontdooit is. Dat spul is toch na een weekje nog wel te eten? Ik zal je niet aanklagen als ik aan de schijt ben.

Yo Scoob. Ik heb wat gegrilde zalmworst uit de vriezer gehaald. Een dag of 10 geleden. Diepgevroren in de koelkast gelegd. Duurt meestal een dag of 3 voordat het beetje ontdooit is. Dat spul is toch na een weekje nog wel te eten? Ik zal je niet aanklagen als ik aan de schijt ben.
Zoiets kun je als leverancier natuurlijk nooit aanbevelen.

Ik zou het persoonlijk weg doen.

10 dagen is wel heel lang... zeker met deze warme temperaturen is dat niet zonder (schijt) risico....

Vooral met vis en kip niet aan te raden, maar grote kans dat @Rob G het reeds verorberd heeft :roflol: Het vragen was meer een formaliteit voor zijn eigen gemoedsrust gok ik :D

• #11.228
Tip: kipfilet sticks in stukjes snijden, met beetje sla en (thousand iands) in een wrap smijten (wraps verkriigbaar bij musclemeat.

Top! Ook de 2.5kg kip zakken zie ik veel voorbij komen in wrap op onze stories @Musclemeatnl . Je vroeg trouwens laatst een product vergelijkbaar aan: https://musclemeat.nl/letscho-tomaten-groentesaus-kant-en-klaar-2-5kg . Ik was vergeten dat we deze hebben: https://musclemeat.nl/roast-supreme-gegrilde-groenten-met-balsamico-saus-kant-en-klaar-1-5kg . Hier zit ook saus door heen die je maaltijd op smaak brengt. Ook hebben we https://musclemeat.nl/broccolimix-met-kruidensaus-kant-en-klaar-750gr maar die is niet zo sterk qua smaak als de vorige twee links.

Bij dit product is inderdaad exact 10 dagen volgens de leverancier, omdat hij gegaard en gevacumeerd is. Echter zullen we dit nooit aanraden op de site. Wat ik zelf doe is 4 dagen max, liefst 3. Reden is dat de kans ellende het geld niet waard is. Ziek worden gaan je gains teveel van achteruit :). Eigen risico!

Hahaha ja ik had het mee naar een BBQ met vrienden. Wilde wel even een disclaimer maken. Maar heb het zelf gewoon gegeten, paar vrienden ook. Niets aan het handje. Als dat eten weg gooien is zonde man.

De eerste keer besteld via jullie en ik ben zeer benieuwd. De kipfilet burgers (7x150 gr rauw), kant en klare kipfilet chunks (2,5kg) en BBQ pizza.

Normaal moest dit gisteren toekomen maar het werd vandaag geleverd. Ik had wel de indruk dat niet alles 100% bevroren was door dit extreme weer. Voornamelijk de burgers en pizza, geeft dit problemen als ik het nu in de vriezer steek om te bewaren?

• #11.231
De eerste keer besteld via jullie en ik ben zeer benieuwd. De kipfilet burgers (7x150 gr rauw), kant en klare kipfilet chunks (2,5kg) en BBQ pizza.

Normaal moest dit gisteren toekomen maar het werd vandaag geleverd. Ik had wel de indruk dat niet alles 100% bevroren was door dit extreme weer. Voornamelijk de burgers en pizza, geeft dit problemen als ik het nu in de vriezer steek om te bewaren?

Ah! Sorry voor de iets mindere ervaring hiermee. Het zit zo dat alleen water bij -1 graden celcius keihard is. Wanneer voedingstoffen erbij komen kijken is het alleen hard bij -18 en lager. Wat we zien bij producten als burgers (gemalen vlees), pizza's (deeg), fruit en de 2.5kg kip zakken is dat bij -12 de randen indrukbaar zijn en bij -8 al volledig zacht. Omdat je zegt ''indruk'' denk ik dat het kern nog wel bevroren was en het lag voor de rest tussen bevroren spullen lag? Terug brengen naar -18 doet verder niks. We zullen de klant nooit vragen iets te eten waar hij niet achter staat, als in: garantie heb je altijd. Maar als je het eerlijk vraagt of deel ontdooit bedorven is, dan is het antwoord nee wegens bovenstaande. Misschien stelt het je ook gerust dat als je het echt ondooit naar 6 graden koelkast, het maar liefst 4 dagen goed blijft in de koelkast.

Even naast bovenstaande is er volop met de hitte besteld en daar ben ik blij om. We hebben geen ontdooi klachten verder gehad behalve een aantal pakketten dat bleef vertraagd raken door een ICT storing bij een postnl sorteercentrum. Ben erg trots dat we de 40graden dagen overleeft hebben. Dit bewijst voor mij dan we echt elke temperatuur aankunnen. Vorig jaar wisten we dit al met 34 graden buiten, maar 40 graden was wel een volle overtreffer haha. Elk pakket heeft 2kg extra droogijs gekregen afgelopen week.

Iemand ervaring met de verschillende soorten ijs van Musclemeat? Ik ben op zoek naar een wekelijkse "snack" die toch binnen de macro's past. Helaas heb ik uit mijn trainingsverleden (paar maandjes terug weer begonnen) slechte ervaring met de eiwitpoeders van XXL (whey delicious). Vond vrijwel alle smaken te zoet wat zorgde dat ik na een dag of 3 al tegenzin kreeg om het naar binnen te werken. Is de smaak vergelijkbaar? Of toch minder zoet en romiger?

• #11.233
Iemand ervaring met de verschillende soorten ijs van Musclemeat? Ik ben op zoek naar een wekelijkse "snack" die toch binnen de macro's past. Helaas heb ik uit mijn trainingsverleden (paar maandjes terug weer begonnen) slechte ervaring met de eiwitpoeders van XXL (whey delicious). Vond vrijwel alle smaken te zoet wat zorgde dat ik na een dag of 3 al tegenzin kreeg om het naar binnen te werken. Is de smaak vergelijkbaar? Of toch minder zoet en romiger?

We verkopen het product al een aantal jaar nu. Ik heb het hier op de werkvloer de vraag gesteld en 8 meningen terug gekregen. Iedereen zegt het is zoet, maar niet zoet zoet, gewoon normaal wat je verwacht. We hebben nog geen negatieve review over het ijs in al die tijd gehad. Het heefte de beste macro's van al het proteine ijs dat er is. Keus is aan jou :meal:.

We verkopen het product al een aantal jaar nu. Ik heb het hier op de werkvloer de vraag gesteld en 8 meningen terug gekregen. Iedereen zegt het is zoet, maar niet zoet zoet, gewoon normaal wat je verwacht. We hebben nog geen negatieve review over het ijs in al die tijd gehad. Het heefte de beste macro's van al het proteine ijs dat er is. Keus is aan jou :meal:.

Thanks voor de reactie. Ga het gewoon binnenkort eens bestellen. Zal even kijken wat voor anders ik wil proberen ivm de vriespunten. Lees veel goeds over de rauwe kip, wat een uitkomst is aangezien ik tegenwoordig met de kip van de Aldi eerst 10 min bezig ben om "de witte stukjes" eraf te snijden ivm vriendinlief

• #11.235
Thanks voor de reactie. Ga het gewoon binnenkort eens bestellen. Zal even kijken wat voor anders ik wil proberen ivm de vriespunten. Lees veel goeds over de rauwe kip, wat een uitkomst is aangezien ik tegenwoordig met de kip van de Aldi eerst 10 min bezig ben om "de witte stukjes" eraf te snijden ivm vriendinlief

Top :thumbs: . Wil je echt vet vrij dan kun je het beste voor dit product gaan, wordt vet vrij gemaakt: https://musclemeat.nl/rauwe-kipfiletblokjes . Daarnaast hebben we de rauwe Argentijnse kipfilets die er gemiddeld erg netjes uit zien. Deze worden langs de zijkanten getrimmed met een groot mes voor het vet. Door deze techniek kan een enkele keer nog een klein stukje vet er op zitten maar is heel minimaal: https://musclemeat.nl/argentijnse-kipfilets

• #11.236
jiX5gkkUWqCXDzc0IxXMC5bB9A7hJajy3NiGHnir-ljEdgDunOd71zO5KQDVMPCmLBtes_8oC&_nc_ht=scontent-ams4-1.jpg

Vis week bij Muscle Meat: -10% !
9 visproducten met extra scherpe prijzen: zalmproducten, tonijnsteak, meerval, garnalen etc. Overal thuis geleverd in NL, BE en DE .
Bekijk het hier ➡️ https://musclemeat.nl/week-actie

Jullie loempia's zijn fucking goed :thumb:

Ligt het aan mij of hadden jullie een maandje of 2 geleden vermeld dat we nieuwe ultimate producten konden verwachten....? Komen die nog of...?

• #11.239
Jullie loempia's zijn fucking goed :thumb:

Thnx :D lang geleden ontwikkeld, nog steeds een topper.

Ligt het aan mij of hadden jullie een maandje of 2 geleden vermeld dat we nieuwe ultimate producten konden verwachten....? Komen die nog of...?

Klopt! Helaas is dit product niet door gegaan. Labtest bevatten te weinig eiwit en meer eiwit maakte het product stuk. Veel pogingen geweest en er is opgegeven. Waar we nu op wachten is de binnenkomst van maar liefst 7 nieuwe smaken 2.5kg roasted zakken, zoals de paprika chili maar dan andere kruiden :). Ontwikkeling van alles smaken is af en wachten op productie ervan.

• Like
Waarderingen: BB_
Thnx :D lang geleden ontwikkeld, nog steeds een topper.

Klopt! Helaas is dit product niet door gegaan. Labtest bevatten te weinig eiwit en meer eiwit maakte het product stuk. Veel pogingen geweest en er is opgegeven. Waar we nu op wachten is de binnenkomst van maar liefst 7 nieuwe smaken 2.5kg roasted zakken, zoals de paprika chili maar dan andere kruiden :). Ontwikkeling van alles smaken is af en wachten op productie ervan.

Jammer! Welk product wilde jullie gaan maken? :)

Terug
Naar boven