- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Nog eens besteld en het is weer één geheel. Heb er nog op lopen slaan, brokkelt dan wel wat af maar het meeste blijft een brok. Wil ik wat rijst eruit halen zit ik toch wel wat te klooien om de losse korrels eruit te scheppen, die natuurlijk onderin de zak onder de brok gaan liggen.
![]()
Ik krijg hem ook altijd zo (Ik heb dan de Hawaimix) maar gewoon ff op meppen/in knijpen werkt prima.
Aan de foto te zien is het geplakt, niet vastgevroren (geen vocht tussen de korrels). Dit zien we bij sommige zakken. Elke inpakker heeft de instructie het eerst los te maken voordat het in de isolatie zak gaat, door de methode wat je eerder vertelde. Laat de zak dicht, laten vallen of met beide handpalmen er op lenen met je volle lichaams gewicht. NIET open maken voordat je het los hebt, je voelt van buiten of het een klomp is of niet. Maar goed, fout blijft bij ons. Alle inpakkers zijn zojuist er op aangesproken, want iemand deed het blijkbaar niet meer, het losmaken. Als je het niet meer lukt het los te krijgen mail ons even naar info@musclemeat.nl. Ik of Yvette kom dan bij je terug met een nette oplossing.
Bij de Jumbo is gewoon de Paarse voor 1,50 te krijgen, die verschilt imo weinig van de blauwe. Maar goed ik zal de sponsor verder niet bashen @Scoobz0r jullie zijn AMAZING![]()
De reden ervan is als volgt. We waren de eerste met deze kleur door import. Tegenwoordig maakt NL hem ook, maar vanwege het supermarkt cartel geeft coca cola (producent) het alleen aan de bekendere supermarkten. Of we halen de kleur weg, of deze prijs blijft. Door import kunnen we nooit aan 1.50euro volstaan.
Wederom hulde dat mijn pakket alsnog naar de PostNL locatie verzonden word, goeie service![]()

.