Mi_St
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom ga je geen bitcoin betaling doen Scoob en dan 10% korting geven ofzo? Belasting betalen is kut.
Toen bitcoin op ze top was vorig jaar 16k+ zag ik dat b&fshop betaling bitcoin had via bedrijf die het geld uitkeerde ongeacht de koers. Zie inmiddels dat ze inmiddels deze betaalmethode niet meer hebben. In die tijd was het bijna zo ver dat wij het ook gingen doen alleen toen storten alles in richting de 4k. Weet niet of dat door de instorting gekomen is of bedrijfsovername. Maar muscle meat gaat leuk en goed, geen behoefde aan risico's (die ook goed kunnen uitpakken).
@Scoobz0r hoe lang blijft een pakket met dit weer goed? Ik zou eigenlijk vandaag me pakket kunnen ophalen maar postnl denkt er anders over oppeens en nu kan ik hem pas morgen avond afhalen.. is het dan nog wel bevroren met dit weer?
De koers is de koers ik zou het gewoon doen vanwege de boekhouding. Maar ik snap dat je daar niet te veel mee wilt klooien en/of je daar over uit wilt spreken. De bitcoin gaat overigens wel weer lekker toch. Beetje risico is mooi man, houdt het leven spannend.
@Scoobz0r verwacht je de Letscho Tomaten-groentesaus kant-en-klaar (2,5kg) snel weer op voorraad? Ben door de zak heen en ik wil even groot inslaan. Wat een heerlijk spul.
. Onder voorbehoud.Staat op het moment op aankomende dinsdag om binnen te komen. Onder voorbehoud.
Vanwege de boekhouding? Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van goederen zwart verkopen, maar dat doe je niet door enkel een bestelling via bitcoin te laten betalen. Dan moet je je gehele keten laten vervangen door bitcoin, anders kun je je in- en verkopen totaal niet verantwoorden. Dan koop je goederen in middels euro's, staan ze netjes op je balans en dan vervolgens boek jij goederen af maar een kasstroom ho maar?De koers is de koers ik zou het gewoon doen vanwege de boekhouding. Maar ik snap dat je daar niet te veel mee wilt klooien en/of je daar over uit wilt spreken. De bitcoin gaat overigens wel weer lekker toch. Beetje risico is mooi man, houdt het leven spannend.
Ik kreeg de laatste keer foutmeldingen toen ik Multisafepay aanklikte i.c.m. met een PostNL afhaalpunt. Dit kwam omdat het verzendadres en factuuradres verschilde van elkaar. Toen ik het op m’n eigen adres deed ging t wel goed...
Misschien is dit bij jullie ook?

@Scoobz0r broccoli puree blijkbaar ook niet op voorraad. Wanneer verwacht je die terug?
Ff Mn complimenten hier neerzetten. Ik heb een paar weken terug bij jullie kiprotis, groentenfrietjes, kiploempias enz besteld. Alles wat ik heb geproefd is echt heel lekker. De levering was prima, alles goed ingepakt en nog volledig bevroren.
!! Bedankt voor je review en de bestelling.@Scoobz0r als ik me niet vergis, hebben jullie momenteel twee varianten kant-en-klaar pasta in het assortiment (spirelli en penne). Beiden bevatten echter tarwe. Nog nooit overwogen om ook een glutenvrije variant op te nemen? Zou enorm leuk zijn voor de gluten-lijders onder ons. Volgens mij echter niet in ardo assortiment momenteel maar mss via andere leverancier?
Edit: Ik weet dat er al quinoa en rijst in het assortiment zit, maar mijn vraag gaat over pasta
Heb hetzelfde nu. Dan maar vanavond bestellen als ik een reader heb
EDIT: Eerste bestelling is een feit!
![]()
! Bedankt, mocht je tijd hebben hoor ik graag wat je er van vond.Okee bedankt voor alle feedbackMaandag avond weer online!
Super!! Bedankt voor je review en de bestelling.
Ik kan inderdaad geen glutenvrije pasta vinden bij ardo. Helaas werkt het anders op de achtergrond. Een leverancier erbij nemen kan niet zomaar. Minimale orders van een pallet, extra plek kwijt in je eigen vriescel alleen voor glutenvrij. We zijn nog niet groot genoeg om aan specifieke doelgroepen te weken als keto, glutenvrij, vega, omdat dit ten koste van de algemene (grote) doelgroep gaat die we nodig hebben om te groeien en producten waar we al mee bezig zijn. Voor nu moet ik nee zeggen.
Voorwaarde van betaal na ontvangst is inderdaad factuur en leveradres hetzelfde. Dit is om fraude tegen te gaan bij postnl punten.
Top! Bedankt, mocht je tijd hebben hoor ik graag wat je er van vond.

Al een tijdje uit assortimentWaar zijn de malse kipblokjes gebleven? Jullie hadden ze in 6 tot 8 smaken, verpakt per 5 zakjes van 200gr.
Denk dat ik ergens een memo heb gemist want dit leek 1 van jullie core producten?