XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Vanwaar eigenlijk die 3,5% van de orderwaarde bij paypal?

De betaalmethode kosten hebben we nooit in de producten verwerkt en 3.5% die paypal vraagt aan shops is echt belachelijk hoog. Stel dat iemand voor 100euro besteld dan is dat 3.50euro. Dat is meer dan de winst op een kg kipfilet ;(. Daarom is het gescheiden. Wat we wel doen is voor elk land een betaalmethode aanbieden die gratis is (wij wel kosten op ons nemen). Wil de klant gebruik maken van dure betaalmethodes dan rekenen we het door wegens bovenstaande reden.
Je ziet wel dat hij het druk heeft met movies & musclemeat, al een tijdje niet meer geshopt
Muscle meat blijft prioriteit nummer 1 :) soms paar dagen weg voor film idd.
 
Smokey BBQ is approved drool:
Thanks voor t proeven! :)
 
Ik wil hem denk ik ook bestellen, kan je de smaal een beetje omschrijven?
 
Ik wil hem denk ik ook bestellen, kan je de smaal een beetje omschrijven?
Hij is mild van smaak. Echt niet pittig en lekker om zo te eten. Je proeft echt het "gerookte" erin. Niet te overheersend.
Ik ben meestal van pittig. Maar juist de zachte smaak en het gerookte maakt deze erg lekker.

Als je deze echt door een roerbak oid doet komt ie denk ik niet helemaal tot zijn recht in verband met de mildheid. De rooksmaak blijf je denk ik zeker wel proeven.
 
Ik ben normaal ook wel van het pittige maar na 4 zakken paprika chili wil ik ook wel eens een andere smaak.
 
De betaalmethode kosten hebben we nooit in de producten verwerkt en 3.5% die paypal vraagt aan shops is echt belachelijk hoog. Stel dat iemand voor 100euro besteld dan is dat 3.50euro. Dat is meer dan de winst op een kg kipfilet ;(. Daarom is het gescheiden. Wat we wel doen is voor elk land een betaalmethode aanbieden die gratis is (wij wel kosten op ons nemen). Wil de klant gebruik maken van dure betaalmethodes dan rekenen we het door wegens bovenstaande reden.

Muscle meat blijft prioriteit nummer 1 :) soms paar dagen weg voor film idd.
Duidelijk! Ik vind het overigens niet erg hoor, betaal het toch wel. :p
 
Ik moet zeggen, nu ik ehm een aantal keer op heb vind ik ehm toch wat flauw!

Roasted paprika, piri piri en shoarma zijn echt een smaakexplosie, maar deze vind ik nu net niet
HEEEEEEEEEL mild

Ik vind het dan juist weer fijn, de green curry is perfect om in gerechten te verwerken waar je niet wilt dat de kipsmaak de boventoon heeft.
 
Smokey BBQ is approved drool:
Thanks voor t proeven! :)

Ter verklaring, marina kwam haar bestelling ophalen en ik was dit aan het eten dus liet haar een stukje proeven :).

Voor dat doeleinde koop ik liever deze:

Kant en klare chuncks: zit niet enorm veel smaak aan, maar fijn door de rijst of met sausje of iets ( https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilethaas-chunks )

Doe ik zelf ook inderdaad. Ik mix de naturel versies met één van de lightsauzen. Vaak met wokverde en basmati rijst.
 
De BBQ kip is besteld, morgen of overmorgen laat ik weten of hij lekker is.
 
Beyond Burgers besteld, ben toch benieuwd naar hoe ze smaken.
 
Beyond Burgers zijn best goed te eten, ik heb ze afgelopen zaterdag gebakken volgens de verpakking.
Heb ze gegeten op een paar hamburgerbroodjes met wat tomaat en wat jalapeno knoflooksaus.

Ik moet zeggen dat ze niet zo smaken als een echte hamburger maar kan er goed mee door.
De textuur lijkt wel aardig op dat van een echte burger.
Overigens maak ik deze vergelijking omdat Beyond Burger zichzelf in markt zet als "net echt".

Over het algemeen goed te eten, en ik eet de rest van de 10-pack dan ook wel met plezier op.
Ik wil ook nog wel overwegen om ze in de toekomst vaker te bestellen.
 
TWEE NIEUWE KIPSMAKEN ONLINE!

--> https://musclemeat.nl/diepvries/kip

Saté en Sweet & Sour!


[/QUOTE]
Beyond Burgers zijn best goed te eten, ik heb ze afgelopen zaterdag gebakken volgens de verpakking.
Heb ze gegeten op een paar hamburgerbroodjes met wat tomaat en wat jalapeno knoflooksaus.

Ik moet zeggen dat ze niet zo smaken als een echte hamburger maar kan er goed mee door.
De textuur lijkt wel aardig op dat van een echte burger.
Overigens maak ik deze vergelijking omdat Beyond Burger zichzelf in markt zet als "net echt".

Over het algemeen goed te eten, en ik eet de rest van de 10-pack dan ook wel met plezier op.
Ik wil ook nog wel overwegen om ze in de toekomst vaker te bestellen.

Bedankt voor de review! Zijn op het moment in contact ook met een vega fabriek. Wanneer de verbouwing komend jaar af is heel mischien een vega categorie erbij, maar houd me er niet aan vast. Eerst eens proeven en de prijzen zien.
 
De Smokey BBQ kip heb ik op en die is goedgekeurd, nu s el ruimte maken in de vriezer en de sate proberen.:eating:

Ik weet dat het niet praktisch is, maar is het een optie om als alle smaken straks uitgerold zijn er een "proefpakket" van te maken? Ik denk dat er best veel klanten zijn die huiverig zijn om zomaar voor voor 22,5 euro een smaak te bestellen.
 
TWEE NIEUWE KIPSMAKEN ONLINE!

--> https://musclemeat.nl/diepvries/kip

Saté en Sweet & Sour!


Bedankt voor de review! Zijn op het moment in contact ook met een vega fabriek. Wanneer de verbouwing komend jaar af is heel mischien een vega categorie erbij, maar houd me er niet aan vast. Eerst eens proeven en de prijzen zien.
[/QUOTE]
yayyyy, ik zou zeker pro zijn voor een vega categorie :D
 
Smokey BBQ is ook echt heel lekker!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Nice.. sate smaak zonder pinda!!! :D
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Back
Naar boven