MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Persoonlijk vond ik de oude lekkerder, zat meer smaak aan. Ik zal het wel blijven bestellen vanwrge de macro's tov een domino's. Maar vind het nu bijna gewoon de pollo met mais.

Laat maar weten, alle feedback welkom! Elke bestelling kunnen we de pizza aanpassen naar wens. Voor ons is hij nu goed, maar als meerdere mensen dezelfde mening bv geven nemen we dit altijd zeer serieus.
Ik heb inmiddels de BBQ chicken pizza binnen gekregen, en al op uiteraard, maar volgens mij heb ik nog de "oude" gekregen. Zou dit kunnen??

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.363
Persoonlijk vond ik de oude lekkerder, zat meer smaak aan. Ik zal het wel blijven bestellen vanwrge de macro's tov een domino's. Maar vind het nu bijna gewoon de pollo met mais.

Ik heb inmiddels de BBQ chicken pizza binnen gekregen, en al op uiteraard, maar volgens mij heb ik nog de "oude" gekregen. Zou dit kunnen??

Alexsdc, je hebt de versie met kruiden gekregen. Indien je hier niet tevreden mee was stuur mij een PM is heel snel opgelost :)
Nee dit is niet mogelijk biomek. Alexsdc heeft de gekruiden versie gekregen. Inmiddels is die aangepast, terug naar marinade zoals alexsdc ze eerst kende. Maar wel dus van de nieuwe leverancier.

Dan kan ik alleen maar zeggen dat ie prima was :D

Hier is mijn order #000189153 met heel veel schade afgeleverd bij het bezorgpunt. Heb je even een prive bericht gestuurd olivier met de fotos erbij.

Hier is mijn order #000189153 met heel veel schade afgeleverd bij het bezorgpunt. Heb je even een prive bericht gestuurd olivier met de fotos erbij.
JA! Hier nog één!

De doos was helemaal naar de klote door de bezorger van PostNL. Gelukkig was de pizza nog heel.

JA! Hier nog één!

De doos was helemaal naar de klote door de bezorger van PostNL. Gelukkig was de pizza nog heel.

Hier was de pizza en groente nog bevroren, rest was ook al ontdooit. Doos is zelfs uit elkaar gevallen tijdens het vervoeren omdat de hele doos vol condens zat en dus zacht van scheuren. Blikjes monster zelfs kapot gegaan. Gelukkig is de service van musclemeat altijd erg goed dus ga er vanuit dat het weer goed komt.

wellicht regio gebonden die aflevering...hier nooit problemen

Zij wonen in Helmond. ;)

Klungelige bezorgers zijn niet regiogebonden. Hij zei sorry toen hij de doos aan me gaf - wat voor mij indiceert dat hij 'm gewoon heeft laten vallen.
Zelf bezorg ik ook wel is paketten en moet wel zeggen dat het niet altijd aan de bezorger ligt. Die dingen worden in karren geleverd en die paketten smijten ze aardig mee. De bezorger sorteert alleen en levert af. Ondanks dat wel jammer dat het zo slecht is aangekomen

Zelf bezorg ik ook wel is paketten en moet wel zeggen dat het niet altijd aan de bezorger ligt. Die dingen worden in karren geleverd en die paketten smijten ze aardig mee. De bezorger sorteert alleen en levert af. Ondanks dat wel jammer dat het zo slecht is aangekomen
Bied jij je excuses aan als je weet dat het niet aan jou ligt? :P

• Like
Waarderingen: Apw
wellicht hanteren ze een max. gewicht bij MM? :dunno:

• Like
Waarderingen: Apw
Het is weer top afgehandeld!. Service blijft echt uitstekend dus zal nog lang vaste klant blijven olivier! :)

Terug
Naar boven