Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Gracias! Dus binnen 2 weken rond maar niet perse met 2 weken weer online. Jammer :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.142
Krijgen deze week samples binnen. Indien goed gekeurd is alles volgende week terug.

@Scoobz0r wat doe je. Zaterdag paar kg kipfilet beleg voor op brood besteld en nu in de aanbieding :(:roflol:. Zijn erg lekker trouwens!

@Scoobz0r : tof om je gisteren te hebben gezien bij Jinek! :D Ben benieuwd naar The King's Man.

Die tip heeft me al eerder iemand gegeven. Maar meestal eet ik de zalm met aardappeltjes dus de airfryer is dan al vol :p ik bereid de zalm nu altijd in de pan met xxl cooking spray, en dan is die ook heerlijk.

Nog een vraagje over het bestellen. Ik wilde gisteren 12 kg zalm (en nog wat andere dingen) bestellen, maar bij een postnl punt laten afleveren volgende week dinsdag. Dit kon ik alleen niet kiezen helaas. Ik kon alleen een postnl punt selecteren, maar geen dag. Ik ben vanaf morgenavond weg, dus ik durfde het niet aan om de bestelling morgen te laten komen met de kans op een dag vertraging. Als ik het pakket thuis wilde laten leveren kon ik wel een dag kiezen, maar ik ben overdag nooit thuis dus dat is niet zo handig. Is het mogelijk om een dag in de toekomst te kiezen als bezorgdatum bij een postnl punt?
Vanuit bevroren toestand? :rolleyes:

• #12.149
@Scoobz0r wat doe je. Zaterdag paar kg kipfilet beleg voor op brood besteld en nu in de aanbieding :(:roflol:. Zijn erg lekker trouwens!

Ah... zul je net zien. Elke week tegenwoordig wel een nieuw product en week actie start woensdag +-11:00 nu.

@Scoobz0r : tof om je gisteren te hebben gezien bij Jinek! :D Ben benieuwd naar The King's Man.
Dit, mooi inkijkje in de grote verschillen die een filmbudget maken ook!

Thanks ! :thumbs:

hebben jullie eigenlijk tips of iets om eten warm mee te krijgen? wat zeg maar nog even warm blijft... in normale plastic bakjes koelt zo snel af

• #12.151
@Scoobz0r

Hoi Olivier! Kan je bij bestelnummer 484745 er bijzetten dat ik het beneden wel ophaal als ze aanbellen. Vind het zo lullig voor de postbode dat ie anders dat zware pakket naar boven moet tillen.
En toffe actie! Was alleen net te vroeg met bestellen haha

• #12.154
@Scoobz0r

Hoi Olivier! Kan je bij bestelnummer 484745 er bijzetten dat ik het beneden wel ophaal als ze aanbellen. Vind het zo lullig voor de postbode dat ie anders dat zware pakket naar boven moet tillen.
En toffe actie! Was alleen net te vroeg met bestellen haha

Regel ik! Bedankt voor de bestelling. Als je kort voor actoe hebt besteld kun je ons altijd even mailen en quote mijn bericht.
Lol zie nu toevallig je bericht, had niet gereageerd. Wat bedoelde je precies met bevroren toestand?
Dat het product zich nog in -18 graden bevind, nog niet ontdooit is op koelkast temp.

Regel ik! Bedankt voor de bestelling. Als je kort voor actoe hebt besteld kun je ons altijd even mailen en quote mijn bericht.

Dat het product zich nog in -18 graden bevind, nog niet ontdooit is op koelkast temp.
Top service! Dankjewel. En wat blijft die roasted kipfilet toch lekker. Bedankt weer Olivier en co!

Kan het kloppen dat de nieuwe kippendijen een stuk meer vet bevatten? Op de website staat nog 2,3 gram vet per 100 gram, maar op de verpakking staat 10,79 gram vet per 100 gram.

Terug
Naar boven