- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit, mooi inkijkje in de grote verschillen die een filmbudget maken ook!@Scoobz0r : tof om je gisteren te hebben gezien bij Jinek!Ben benieuwd naar The King's Man.
en en en?Krijgen deze week samples binnen. Indien goed gekeurd is alles volgende week terug.

Vanuit bevroren toestand?Die tip heeft me al eerder iemand gegeven. Maar meestal eet ik de zalm met aardappeltjes dus de airfryer is dan al volik bereid de zalm nu altijd in de pan met xxl cooking spray, en dan is die ook heerlijk.
Nog een vraagje over het bestellen. Ik wilde gisteren 12 kg zalm (en nog wat andere dingen) bestellen, maar bij een postnl punt laten afleveren volgende week dinsdag. Dit kon ik alleen niet kiezen helaas. Ik kon alleen een postnl punt selecteren, maar geen dag. Ik ben vanaf morgenavond weg, dus ik durfde het niet aan om de bestelling morgen te laten komen met de kans op een dag vertraging. Als ik het pakket thuis wilde laten leveren kon ik wel een dag kiezen, maar ik ben overdag nooit thuis dus dat is niet zo handig. Is het mogelijk om een dag in de toekomst te kiezen als bezorgdatum bij een postnl punt?

@Scoobz0r wat doe je. Zaterdag paar kg kipfilet beleg voor op brood besteld en nu in de aanbieding. Zijn erg lekker trouwens!
@Scoobz0r : tof om je gisteren te hebben gezien bij Jinek!Ben benieuwd naar The King's Man.
Dit, mooi inkijkje in de grote verschillen die een filmbudget maken ook!
Jazeker: https://musclemeat.nl/product/maaltijd-tas/ . Zit isolatie material in de tas verwerkt.hebben jullie eigenlijk tips of iets om eten warm mee te krijgen? wat zeg maar nog even warm blijft... in normale plastic bakjes koelt zo snel af
Lol zie nu toevallig je bericht, had niet gereageerd. Wat bedoelde je precies met bevroren toestand?
Regel ik! Bedankt voor de bestelling. Als je kort voor actoe hebt besteld kun je ons altijd even mailen en quote mijn bericht.@Scoobz0r
Hoi Olivier! Kan je bij bestelnummer 484745 er bijzetten dat ik het beneden wel ophaal als ze aanbellen. Vind het zo lullig voor de postbode dat ie anders dat zware pakket naar boven moet tillen.
En toffe actie! Was alleen net te vroeg met bestellen haha
Dat het product zich nog in -18 graden bevind, nog niet ontdooit is op koelkast temp.Lol zie nu toevallig je bericht, had niet gereageerd. Wat bedoelde je precies met bevroren toestand?
Dat snap ikDat het product zich nog in -18 graden bevind, nog niet ontdooit is op koelkast temp.
alleen vroeg ik me af waar zijn reactie precies over ging.Top service! Dankjewel. En wat blijft die roasted kipfilet toch lekker. Bedankt weer Olivier en co!Regel ik! Bedankt voor de bestelling. Als je kort voor actoe hebt besteld kun je ons altijd even mailen en quote mijn bericht.
Dat het product zich nog in -18 graden bevind, nog niet ontdooit is op koelkast temp.
Die nieuwe kip bevalt goed!Komen terug. Zijn druk bezig met nieuwe leverancier. Hoop binnen 2 weken alles rond is.
Welke had je? Ben wel benieuwd hoe indian butter smaakt ...Die nieuwe kip bevalt goed!
Verbeterpuntje vind ik de dubbele verpakking. Wat mij betreft niet nodig en onnodig veel plastic afval.
Ik had de rauwe kipproducten, kipfiletblokjes en kippendijenblokjes.Welke had je? Ben wel benieuwd hoe indian butter smaakt ...