AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Welke had je? Ben wel benieuwd hoe indian butter smaakt ...
volgens mij is die echt net gisteren of vandaag on line gezet. Dus misschien kan jij de eerste review geven :D
 
Hallo Olivier / musclemeat.

[Bestelling #485950] Ik mis helaas de blikjes vis 10+2 tonijn in olijfolie, waren wel besteld maar niet geleverd.
Normaal zit dit zo in een apart klein kartonnen doosje.

Dacht dat ze ook niet op de pakbon erbij stonden maar na double check staan ze dat wel, in het grijze vlak onderaan (niet in het grote witte vlak bovenaan).
Had er zelf in eerste instantie ook overheen gelezen.

Ik heb er ook even een mailtje over gestuurd.
Keertje iets vergeten kan natuurlijk gebeuren, maar kun je dit even voor mij nakijken?

alvast bedankt!
 
Hallo Olivier / musclemeat.

[Bestelling #485950] Ik mis helaas de blikjes vis 10+2 tonijn in olijfolie, waren wel besteld maar niet geleverd.
Normaal zit dit zo in een apart klein kartonnen doosje.

Dacht dat ze ook niet op de pakbon erbij stonden maar na double check staan ze dat wel, in het grijze vlak onderaan (niet in het grote witte vlak bovenaan).
Had er zelf in eerste instantie ook overheen gelezen.

Ik heb er ook even een mailtje over gestuurd.
Keertje iets vergeten kan natuurlijk gebeuren, maar kun je dit even voor mij nakijken?

alvast bedankt!
Misschien zitten ze per ongeluk in je ongewenste items.
 
Top service! Dankjewel. En wat blijft die roasted kipfilet toch lekker. Bedankt weer Olivier en co!

:thumbs:

Die nieuwe kip bevalt goed!

Verbeterpuntje vind ik de dubbele verpakking. Wat mij betreft niet nodig en onnodig veel plastic afval.

Ik had de rauwe kipproducten, kipfiletblokjes en kippendijenblokjes.


Fijn om te horen! Kippendijen en kipfiletblokjes rauw zijn we net met nieuwe partner aan de slag gegaan. Dubbele verpakking gaat nog veranderen. Er wordt een machine gekocht zodat het als de oude verpakking wordt.

Kan het kloppen dat de nieuwe kippendijen een stuk meer vet bevatten? Op de website staat nog 2,3 gram vet per 100 gram, maar op de verpakking staat 10,79 gram vet per 100 gram.

We betalen extra om randvet weg te snijden (vet tussen spieren blijft, kippendij eigen). Kan je foto sturen naar info@musclemeat.nl als je vind niet goed schoongemaakt is, dan kunnen we even mee kijken. We testen elke batch paar willekeurige verpakking en tot nu toe vinden we dat ze keurig doen. 10.79% klopt idd niet. We gaan maandag even bellen met de nieuwe leverancier.

Welke had je? Ben wel benieuwd hoe indian butter smaakt ...

We hebben twee nieuwe smaken inderdaad. Mexicaans en indian butter! Indian butter herken je misschien van het gerecht ''Butter chicken'' als smaak.


volgens mij is die echt net gisteren of vandaag on line gezet. Dus misschien kan jij de eerste review geven :D

Wordt al erg goed verkocht, wie weet heeft iemand op het forum hem! Ons personeel is er fan van.

Hallo Olivier / musclemeat.

[Bestelling #485950] Ik mis helaas de blikjes vis 10+2 tonijn in olijfolie, waren wel besteld maar niet geleverd.
Normaal zit dit zo in een apart klein kartonnen doosje.

Dacht dat ze ook niet op de pakbon erbij stonden maar na double check staan ze dat wel, in het grijze vlak onderaan (niet in het grote witte vlak bovenaan).
Had er zelf in eerste instantie ook overheen gelezen.

Ik heb er ook even een mailtje over gestuurd.
Keertje iets vergeten kan natuurlijk gebeuren, maar kun je dit even voor mij nakijken?

alvast bedankt!

Bet grijze vlak betekend dat het spullen zijn voor op de eindband om nog toe te voegen: non-diepvries. Zodat de inpakkers in de vriescellen niet items hoeven te lezen die niet voor hun zijn. Als je mail hebt gestuurd komt het goed! Excuses voor het ongemak.
 
Laatst bewerkt:
We betalen extra om randvet weg te snijden (vet tussen spieren blijft, kippendij eigen). Kan je foto sturen naar info@musclemeat.nl als je vind niet goed schoongemaakt is, dan kunnen we even mee kijken. We testen elke batch paar willekeurige verpakking en tot nu toe vinden we dat ze keurig doen. 10.79% klopt idd niet. We gaan maandag even bellen met de nieuwe leverancier.
Ah dan is het waarschijnlijk gewoon een labelfout. De kip ziet er verder prima uit, nauwelijks randvet.
 
Mexicaans is lekker! Zou hem zelf omschrijven als medium spicy heerlijk met rijst en groente 🙏🏻
 
Mooie actie, 20% korting. Snel bestellen!

1. Tot wanneer loopt de actie?
2. Nieuwe producten binnenkort?

Interesse voordat ik deze mis als ik bestel :p

Kipspiezen, nuggets, sticks en kipschnitzels staan al op de lijst. Iemand nog aanraders? Vind perosonlijk de structuur van de gekruide kipblokjes niet lekker
 
Mexicaans is lekker! Zou hem zelf omschrijven als medium spicy heerlijk met rijst en groente 🙏🏻

:thumbs: top! Bedankt voor de review

Mooie actie, 20% korting. Snel bestellen!

1. Tot wanneer loopt de actie?
2. Nieuwe producten binnenkort?

Interesse voordat ik deze mis als ik bestel :p

Kipspiezen, nuggets, sticks en kipschnitzels staan al op de lijst. Iemand nog aanraders? Vind perosonlijk de structuur van de gekruide kipblokjes niet lekker

1. Op het moment lopen de acties van woensdag ochtend tot woensdag ochtend. Nieuwe actie is net online. Wat ook meteen vraag 2. beantwoord :).

1622018344428.png
 
Echt top die nieuwe smaken kipfilet, die ga ik volgende bestelling zeker meebestellen.
 
Blokjes Terriyaki al uitverkocht... :treuren:

Wel de Mexicaanse en Indian Butter besteld, wat dat ook moge wezen :dunno:
 
Komt het kipgehakt nog terug in het assortiment.
 
:thumbs: top! Bedankt voor de review



1. Op het moment lopen de acties van woensdag ochtend tot woensdag ochtend. Nieuwe actie is net online. Wat ook meteen vraag 2. beantwoord :).

Bekijk bijlage 528789
Bedankt voor de reactie :)

Dom dat ik niet gisteren had besteld met de 20% korting actie, had enorm gescheeld xD
 
Echt top die nieuwe smaken kipfilet, die ga ik volgende bestelling zeker meebestellen.

:thumbs:

Blokjes Terriyaki al uitverkocht... :treuren:

Wel de Mexicaanse en Indian Butter besteld, wat dat ook moge wezen :dunno:

Worden morgen ochtend weer aangevuld! Bedankt voor je bestelling!!

Komt het kipgehakt nog terug in het assortiment.

Ja! Maar is nog in ontwikkeling.

Bedankt voor de reactie :)

Dom dat ik niet gisteren had besteld met de 20% korting actie, had enorm gescheeld xD

Shit... tip: in de banner op homepage rechtsboven in staat altijd tot wanneer de actie is.
 
Hallo Olivier / musclemeat.

[Bestelling #485950] Ik mis helaas de blikjes vis 10+2 tonijn in olijfolie, waren wel besteld maar niet geleverd.
Normaal zit dit zo in een apart klein kartonnen doosje.

Dacht dat ze ook niet op de pakbon erbij stonden maar na double check staan ze dat wel, in het grijze vlak onderaan (niet in het grote witte vlak bovenaan).
Had er zelf in eerste instantie ook overheen gelezen.

Ik heb er ook even een mailtje over gestuurd.
Keertje iets vergeten kan natuurlijk gebeuren, maar kun je dit even voor mij nakijken?

alvast bedankt!
Ik had de nalevering in goede orde ontvangen, Dankjewel! top opgelost.
 
Mexican Kipfiletblokjes zijn goedgekeurd. Lekker pittig.
 
Ik zie dat CBD olie weer bij xxl op voorraad is, krijgen jullie hem ook weer op voorraad The Dutch Giant ?
 
Erg tevreden over jullie vlees producten! :D:pressing:
 
Laatst bewerkt:
Vandaag me bestelling binnen gekregen alleen heb ik Tuna steaks gekregen ipv de garnalen 😆 waar kan ik dit melden ?

Edit; inmiddels super geholpen door de klantenservice
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven