XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ik heb je zojuist een code gestuurd per email zodat je opnieuw kan bestellen. Stiekem hoop ik een super dankjewel omdat dit uit mijn eigen zak komt en niet 100% terecht is. Waarom leg ik hieronder uit.

1: de notitie bezorger veld is leeg gelaten, deze verantwoordelijkheid ligt bij jou. Je hebt dus niet gezorgd dat de postbode het bericht krijgt te lezen op zijn scanner. Ongeacht of je hbier een slechte ervaring vorige keer mee had, dit mag niet overgeslagen worden om twee redenen. Als eerst kan ik hierdoor de postbode niet op zijn kop laten geven omdat hij zijn werk gewoon heeft gedaan. Ten tweede, had je dit wel gedaan, dan had ik ook voor mijzelf een vergoeding bij trunks kunnen aanvragen omdat de postbode niet naar de klant geluisterd heeft. Ik ben nu de code uit eigen zak betalen.
Heb op jullie site bij opmerkingen neergezet; “pakket mag voor de deur”.
2: wanneer je de tracking voor het eerst opent krijg je een popup met leveringsvoorkeuren. Deze is ook niet ingevuld. Was dit gedaan, dan was de kans groot bij niet open doen dat de
postbode het mee terug nam en het nu in de vriescel, veilig van ontdooien, bij het depot stond.
Heb via die bezorger email we ingevuld aangezien ik dit altijd doe:
Woonhuis/ kloppen / niet bij de buren bezorgen.
3: je hebt het opmerkingsveld van muscle meat ingevuld. Dit is goed bedoeld van je, maar deze komt bij mijn inpakkers terecht. Mijn inpakkers hebben niks met de postbode te maken en kunnen niks met deze opmerking. Daar hebben postbodes dus hun eigen veld voor in de tracking.
Duidelijk, maar voorgaande keren hebben jou inpakkers met stift het op de doos geschreven en is dit altijd goed gegaan.
5: je vroeg waar je pakket ligt. Hieruit merk ik op dat je de tracking niet geopend hebt in de avond. Dat is jammer, want hier stond een huisnummer 10. Er vanuit gaand dat dit de juiste buurman was, was er gister avond een mogelijkheid daar snel aan te bellen en had je het pakket nu bevroren.
Pakket was 22.45 bezorgd, vandaar dat ik altijd aangeef doos voor de deur / niet aanbellen want de bezorgers bellen anders 3x aan en heb kinderen + ikzelf die op tijd gaan slapen. Zodoende pak ik de doos dan smorgens 06.00 voor de deur aangezien de inhoud dan nog bevroren is en regelrecht de diepvries inkan.
 
Heb op jullie site bij opmerkingen neergezet; “pakket mag voor de deur”.

Heb via die bezorger email we ingevuld aangezien ik dit altijd doe:
Woonhuis/ kloppen / niet bij de buren bezorgen.

Duidelijk, maar voorgaande keren hebben jou inpakkers met stift het op de doos geschreven en is dit altijd goed gegaan.

Pakket was 22.45 bezorgd, vandaar dat ik altijd aangeef doos voor de deur / niet aanbellen want de bezorgers bellen anders 3x aan en heb kinderen + ikzelf die op tijd gaan slapen. Zodoende pak ik de doos dan smorgens 06.00 voor de deur aangezien de inhoud dan nog bevroren is en regelrecht de diepvries inkan.

Heb via die bezorger email we ingevuld aangezien ik dit altijd doe: Woonhuis/ kloppen / niet bij de buren bezorgen.
Ok vreemd, ik open de tracking hier en veld notitie bezorger is leeg. Ik kan daarom nu niks helaas. Hopend dat je blij bent met de code en de extra oplossing die ik daar in geschreven heb zodat je deze postbode niet meer hebt.
Duidelijk, maar voorgaande keren hebben jou inpakkers met stift het op de doos geschreven en is dit altijd goed gegaan.
Ah, dat is fijn om te lezen dat mijn inpakkers wel uit zichzelf in ieder geval iets doen om je te helpen. Dus blijf dit doen, zeker bij postnl ipv trunkrs gezien zij geen ''notitie bezorger'' veld hebben.

Pakket was 22.45 bezorgd, vandaar dat ik altijd aangeef doos voor de deur / niet aanbellen want de bezorgers bellen anders 3x aan en heb kinderen + ikzelf die op tijd gaan slapen. Zodoende pak ik de doos dan smorgens 06.00 voor de deur aangezien de inhoud dan nog bevroren is en regelrecht de diepvries inkan.
Ik begrijp het inderdaad.

Hopend met de code in je email en de oplossing die daarbij geschreven is dat je snel een nieuw pakket hebt. Mocht je toch kiezen voor Trunkrs ooit, mail mij even, dan geef ik je pakket extra aandacht, bel ik Trunkrs dat ze de postbode inlichten ivm fout ging.
 
Ik heb bijna altijd dezelfde bezorger van trunks, die doet zelfs altijd dansjes zo happy is die altijd :roflol:
Hehe nice. Maar dat is ook een beetje de clue van het verhaal. Met 9 jaar muscle meat ervaring en daarmee DHL, trunkrs, postnl, dpd ervaring kan ik zeggen dat als er een keer iets fout gaat (gebeurt zeer, zeer zelden op het totaal aantal pakketten), het 99% van de gevallen aan de postbode ligt. Ophaling bij ons, de sortering bij de postbedrijven en het mee geven aan de postbode gaat goed, maar heel soms moet er een postbode even opgevoed worden omdat die het aan het eind van het leverproces verpest. Bij Postnl was dit opvoeden van een specifieke postbode lastig, groot log bedrijf. Geen idee of de klacht ook echt aan kwam. Bij Trunkrs merk ik dit wel dat dit goed lukt. Voorbeeld: vorige week was er een postbode niet beleefd (grof) tegen een muscle meat klant. Ik heb dit doorgespeeld en kreeg de dag erna een belletje dat deze postbode ontslagen was omdat mijn klacht de druppel was. Hij had al meer aan zijn broek hangen via klachten van andere webshops zei Trunkrs tegen mij. Nogmaals: hele unieke zeldzame gevallen, maar ben blij dat trunkrs gewoon elk 06 nummer heeft van elke postbode en leidinggevende wat gebruikt mag worden.
 
Bezorgers lezen de boodschap toch niet. Steeds bellen ze aan terwijl je schrijft Niet aan bellen maar kloppen. Producten ben ik tevreden over, de bezorging niet.
 
Bezorgers lezen de boodschap toch niet. Steeds bellen ze aan terwijl je schrijft Niet aan bellen maar kloppen. Producten ben ik tevreden over, de bezorging niet.
Mocht je willen dat ik er werk van maak dan kan je altijd het bestelnummer geven.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Gasten hebben haast, willen naar huis. Snap het wel. Denk dat ik omstreeks 22 uur altijd de laatste klant ben.
 
Afgelopen dinsdag 26-07-2022 bij jullie een bestelling gedaan met de aflever datum voor vandaag. Maar nog geen verzend e-mail gekregen of wat dan ook. Mag ik vragen over deze al verstuurd is?
(bewerkt) Net elkaar gesproken aan de telefoon en het is geregeld. Kan altijd wel iets mis gaan. Bedankt alvast voor de service. :D
 
Laatst bewerkt:
Zojuist mijn bestelling binnen gekregen.
Nr.576784 maar volgens mij zit er teveel in.
Heb er maar 2 besteld en 3 gekregen mocht je een zak missen dan heb ik hem gevonden. The Dutch Giant als je me een tikkie stuurt reken ik het gewoon bij jullie af. Pm voor me nummer als je het niet kunt achterhalen aan de hand van me order nummer.
20220802_213031.jpg
 
Toevallig van andere klanten gehoord dat het gekruid kippengehakt erg zout is?
Ik bestel het regelmatig, maar merk dat deze batch echt heel erg zout smaakt..
Ben nog steeds verbolgen dat de ‘originele’ er niet meer is, dat was gewoon 100% frikadel smaak 😢
 
Toevallig van andere klanten gehoord dat het gekruid kippengehakt erg zout is?
Ik bestel het regelmatig, maar merk dat deze batch echt heel erg zout smaakt..
Ben nog steeds verbolgen dat de ‘originele’ er niet meer is, dat was gewoon 100% frikadel smaak 😢
Oh vreemd
Geen klachten tot nu toe. Stom weekend nu is. Ik ga maandag mee proeven. Heb je het batchnummer voor mij zodat ik dezelfde pak?
 
Oh vreemd
Geen klachten tot nu toe. Stom weekend nu is. Ik ga maandag mee proeven. Heb je het batchnummer voor mij zodat ik dezelfde pak?
Bewaar alleen de losse verpakkingen, zag gisteren dat daar geen codes o.i.d. op vermeld staan..
Mocht je het aan de hand van het ordernr kunnen achterhalen: #568097.
Dacht dat ‘ie uit de laatste bestelling kwam, maar zie dat het toch al een aantal weken geleden is geweest.
 
Bewaar alleen de losse verpakkingen, zag gisteren dat daar geen codes o.i.d. op vermeld staan..
Mocht je het aan de hand van het ordernr kunnen achterhalen: #568097.
Dacht dat ‘ie uit de laatste bestelling kwam, maar zie dat het toch al een aantal weken geleden is geweest.

Heb het zojuist gebakken, zie foto. Daarna 5 mensen laten proeven op onze werkvloer. Iedereen vond het lekker. Maar toen ik vroeg: als je iets zou veranderen, wat is het ---> antwoord was kruiden/zout naar beneden. Ik zelf vind hem goed zo, maar als ik het toegankelijker daardoor kan maken dan moet ik dat gewoon doen. Zojuist gebeld naar producent van ons recept, gaat naar beneden bij de volgende batch. Mocht je geen plezier hebben aan het product, mail mij op info@musclemeat.nl met je bestelnummer barebald. Dus bedankt voor het melden van je feedback!
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-08-09 at 12.30.11 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-08-09 at 12.30.11 PM.jpeg
    340,7 KB · Weergaven: 92
Heb het zojuist gebakken, zie foto. Daarna 5 mensen laten proeven op onze werkvloer. Iedereen vond het lekker. Maar toen ik vroeg: als je iets zou veranderen, wat is het ---> antwoord was kruiden/zout naar beneden. Ik zelf vind hem goed zo, maar als ik het toegankelijker daardoor kan maken dan moet ik dat gewoon doen. Zojuist gebeld naar producent van ons recept, gaat naar beneden bij de volgende batch. Mocht je geen plezier hebben aan het product, mail mij op info@musclemeat.nl met je bestelnummer barebald. Dus bedankt voor het melden van je feedback!
Goed om te horen dat er iets met de feedback wordt gedaan :)
 
Back
Naar boven