Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

De kipfilet cordonblue is echt heel lekker ook! En mijn vrouw vind dit ook :)
 
Goedemorgen The Dutch Giant!

Van de week een pakketje besteld met als afleverdatum gisteren geselecteerd, maar jammer genoeg is nog niets bekend in bij de Track en Trace. Kan jij mij een update geven? Bestelnummer: #578885

Mijn dank is groot!
 
Goedemorgen The Dutch Giant!

Van de week een pakketje besteld met als afleverdatum gisteren geselecteerd, maar jammer genoeg is nog niets bekend in bij de Track en Trace. Kan jij mij een update geven? Bestelnummer: #578885

Mijn dank is groot!
Als het goed is hebben we elkaar inmiddels aan de telefoon gehad. Pakket zoek bij transporteur en ik stuur een nieuwe is mijn herrinering.
 
Onlangs bij jullie besteld voor het eerst, had ik dat maar veel eerder gedaan

Ben echt heel erg tevreden, had dit al tig jaar geleden moeten doen
 
Onlangs bij jullie besteld voor het eerst, had ik dat maar veel eerder gedaan

Ben echt heel erg tevreden, had dit al tig jaar geleden moeten doen
Super :)! Waar ben je voor gegaan? Het nooit meer koken concept?\
 
Super :)! Waar ben je voor gegaan? Het nooit meer koken concept?\
Zo ongeveer wel ja :roflol:
Sample pack met alle kip besteld, grote zak kip bbq, dan nog wat kip gehaktballen, groente mixen, eiwit etc :p

Werkt zo veel efficiënter voor mij dit, clean eten is nog nooit zo makkelijk geweest
 
Zo ongeveer wel ja :roflol:
Sample pack met alle kip besteld, grote zak kip bbq, dan nog wat kip gehaktballen, groente mixen, eiwit etc :p

Werkt zo veel efficiënter voor mij dit, clean eten is nog nooit zo makkelijk geweest
Kip teriyaki en shoarma zijn belachelijk lekker.
 
MM is zo handig en tijd besparend.
Zit te denken aam een extra vriezer. Bespaard weer verzendkosten.
Enige jammere is dat klarna extra kost en bij Xxl niet. Maar dat mag de pret niet drukken.
Vrouw en kinderen vinden het ook lekker.
 
Komt de saté kip nog op voorraad voor de actie afloopt?
En dat geldt ook voor de low fat hamburgers, die wilde ik ook bestellen maar ze waren op.
 
Laatst bewerkt:
Komt de saté kip nog op voorraad voor de actie afloopt?
En dat geldt ook voor de low fat hamburgers, die wilde ik ook bestellen maar ze waren op.
ik zie dat ze de low fat hamburgers weer hebben, ga / wil die ook bestelllen

ik wacht op de zoete aardappel partjes,

die zijn geweldig.. het proeft als een cheat meal... maar tis zoete aardappel
 
ik zie dat ze de low fat hamburgers weer hebben, ga / wil die ook bestelllen

ik wacht op de zoete aardappel partjes,

die zijn geweldig.. het proeft als een cheat meal... maar tis zoete aardappel
Hopelijk dan ook de saté nog morgen:)
 
ik zie dat ze de low fat hamburgers weer hebben, ga / wil die ook bestelllen

ik wacht op de zoete aardappel partjes,

die zijn geweldig.. het proeft als een cheat meal... maar tis zoete aardappel
Zoete partjes is wachten op nieuwe batch Producent hoopt 2de week september bij mij te leveren.
Hopelijk dan ook de saté nog morgen:)
De boot is vertraagd, had er al moeten zijn.. Gaat hem niet worden helaas :(.
 
Vandaag verwacht ik mijn eerste bestelling met kant en klare maaltijden, hiervoor heb ik veel bij de concurrent besteld maar naar een aantal maaltijden zelf te hebben na gewogen klopte er helemaal niks van qua gewicht.
Ik bestelde altijd massa pakketten voor spiergroei maar ik kreeg eigenlijk pakketten tussen droogtrainen en afvallen?
 
Vandaag verwacht ik mijn eerste bestelling met kant en klare maaltijden, hiervoor heb ik veel bij de concurrent besteld maar naar een aantal maaltijden zelf te hebben na gewogen klopte er helemaal niks van qua gewicht.
Ik bestelde altijd massa pakketten voor spiergroei maar ik kreeg eigenlijk pakketten tussen droogtrainen en afvallen?
Waar en wat heb je besteld dan? Je schrijft hier dat je voor het eerst hebt besteld bij Musclemeat? Die vorige pakketten wogen dus te weinig, was dat ongekookt of gekookt gewicht wat het moest zijn? Sloot het aan op je macro’s? Als je afviel dan at je dus te weinig? Het enige verschil in mijn meals voor afvallen of bulken is de hoeveelheid carbs namelijk.. die voeg ik zelf toe👌
 
Waar en wat heb je besteld dan? Je schrijft hier dat je voor het eerst hebt besteld bij Musclemeat? Die vorige pakketten wogen dus te weinig, was dat ongekookt of gekookt gewicht wat het moest zijn? Sloot het aan op je macro’s? Als je afviel dan at je dus te weinig? Het enige verschil in mijn meals voor afvallen of bulken is de hoeveelheid carbs namelijk.. die voeg ik zelf toe👌
Het was gekookt gewicht, zelf met verpakking zat ik nog onder het beloofde gewicht, en inderdaad ik viel af doordat de macro's niet klopten.
Het gewicht moest 520gram zijn en ik kwam vaak niet hoger uit dan 420 gram exclusief exclusief verpakking, ik ga ervan uit dat het eten na bereiding wordt gewogen en dan pas wordt verpakt.
Qua gewicht kreeg ik dus daadwerkelijk 5880 gram terwijl ik dan qua gewicht eigenlijk op 7280 gram had moeten uitkomen.
Dat is dus min 1400gram en dus bijna omgerekend 3 maaltijden minder.
Ik hou niet van vingertje wijzen maar ik ben er vanuit gegaan dat het klopte. Ik bestelde altijd voor 14 dagen omdat meer mijn vriezer niet toelaat.
 
Laatst deden mijn vriendin en ik weer een bestelling bij MuscleMeat. En we zagen toen oriental rijst mix - rode curry in de aanbieding. Dus wij dachten van waarom ook niet laten we zo'n zak van 2.5 kilo bestellen.
En denk je?
We hebben er weer een favoriet bij!
Heel leuk allemaal. Maar het begon toen met de (goedkoper dan in de supermarkt) 5 kilo aan kip. Toen de kipnuggets. Toen de kipsticks. Toen de beef meatballs.
En nu dit!
Als het door gaat kunnen we straks niet meer kiezen.


Scooby Doo Food GIF

 
Laatst deden mijn vriendin en ik weer een bestelling bij MuscleMeat. En we zagen toen oriental rijst mix - rode curry in de aanbieding. Dus wij dachten van waarom ook niet laten we zo'n zak van 2.5 kilo bestellen.
En denk je?
We hebben er weer een favoriet bij!
Heel leuk allemaal. Maar het begon toen met de (goedkoper dan in de supermarkt) 5 kilo aan kip. Toen de kipnuggets. Toen de kipsticks. Toen de beef meatballs.
En nu dit!
Als het door gaat kunnen we straks niet meer kiezen.
Die kip loempia van mm gaat heel goed bij die rijst…
Just saying….
 
Back
Naar boven