MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

@The Dutch Giant 10 jaar geleden 😂
FB_IMG_1744440343735.jpg

@The Dutch Giant Ik bestel altijd de kipfilet chunks en vroeger stond er in de beschrijving bij dat de kip gelijk was aan een 1 ster beter leven kip hier. Echter zie ik dat nu dat deze beschrijving weg is. Betekent dit dat de kippen toch gewoon plofkippen zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.283
@The Dutch Giant Ik bestel altijd de kipfilet chunks en vroeger stond er in de beschrijving bij dat de kip gelijk was aan een 1 ster beter leven kip hier. Echter zie ik dat nu dat deze beschrijving weg is. Betekent dit dat de kippen toch gewoon plofkippen zijn?
Er werd aangegeven dat de leefomstandigheden nagenoeg gelijk zijn. Dat is echter een ander onderwerp dan de vraag of het om reguliere kippen of om een langzamer groeiend ras gaat dat twee weken langer leeft. Als we deze kippen vergelijken met de reguliere vleeskuikens in Nederland, zijn dit de feiten:

Voor een zak van 2,5 kg producten:
  • Aantal kippen per m²: 8-9
  • Gewicht per m²: <30 kg
  • Leeftijd bij slacht: 42-45 dagen
Nederland (reguliere kippenhouderij):
  • Aantal kippen per m²: 21
  • Gewicht per m²: <42 kg
  • Leeftijd bij slacht: 35-45 dagen
Het gaat hier om hetzelfde snelgroeiende ras, ook wel "vleeskuiken" genoemd, dat wereldwijd de standaard is. Dit is altijd duidelijk vermeld, inclusief een link naar Wikipedia met de volledige uitleg.

Omdat je een stevige term gebruikte, lijkt het alsof je je afvraagt of het hier om mishandelde kippen gaat die door hun gewicht niet meer kunnen staan en vol blauwe plekken zitten. Dat is absoluut niet het geval. Ik ben er zelf geweest en kan dat met zekerheid zeggen.

De reden dat we bepaalde informatie weghalen is omdat dingen uit context zijn gehaald en tegen mij gebruikt zijn als leugen verhaal. Bij vragen geef ik natuurlijk altijd eerlijk antwoord, zowel persoonlijk als degene achter de klantenservice.

Laatst bewerkt:
Dat was inderdaad wat ik me afvroeg, bedankt voor de verduidelijking en het vlugge antwoord!

Hi Olivier, hebben jullie toevallig een indicatie van wanneer: Kipfilet uit Argentinië – 5KG – 190-210g – Innerfilet Vrij (Rauw) weer op voorraad is?

• #13.286
Hi Olivier, hebben jullie toevallig een indicatie van wanneer: Kipfilet uit Argentinië – 5KG – 190-210g – Innerfilet Vrij (Rauw) weer op voorraad is?
Is deze ochtend binnen gekomen en staat zojuist weer online :)!

Ik zag een video op YouTube over de proteïne melk. Is dat jullie fabriek? Ik vind het wat vreemd overkomen alsof jullie dit product op de markt hebben gebracht terwijl het (volgens mij) gewoon een product is dat in de supermarkt in Duitsland ligt waar jullie een musclemeat logo op plakken. 'Daarom introduceer ik mijn eigen proteïne melk' jij introduceert dit toch niet?

Ik zag een video op YouTube over de proteïne melk. Is dat jullie fabriek? Ik vind het wat vreemd overkomen alsof jullie dit product op de markt hebben gebracht terwijl het (volgens mij) gewoon een product is dat in de supermarkt in Duitsland ligt waar jullie een musclemeat logo op plakken. 'Daarom introduceer ik mijn eigen proteïne melk' jij introduceert dit toch niet?
Wat is een ander woord voor introduceren?

invoeren, lanceren, wijden, op de markt brengen.

Met andere woorden ze brengen een product op de markt met hun naam erop.

Wat is een ander woord voor introduceren?

invoeren, lanceren, wijden, op de markt brengen.

Met andere woorden ze brengen een product op de markt met hun naam erop.

kijk: https://www.instagram.com/reel/DEXxLtiouCw/?igsh=NXBieDNkc3Z1cGd4

'Daarom introduceer ik mijn eigen proteïne melk' een pak met de tekst haltbare protein milch van het merk scharzwaldmilch - 'alleen verkrijgbaar bij musclemeat'.

kijk: https://www.instagram.com/reel/DEXxLtiouCw/?igsh=NXBieDNkc3Z1cGd4

'Daarom introduceer ik mijn eigen proteïne melk' een pak met de tekst haltbare protein milch van het merk scharzwaldmilch - 'alleen verkrijgbaar bij musclemeat'.

Misschien een samenwerking aangegaan?

• #13.292

kijk: https://www.instagram.com/reel/DIguycXNIFq/?igsh=MTEzNm5waHp1djBvaA==

Toen ik dat filmpje plaatste wist ik al dat mijn Muscle Meat op de verpakking kwam. Vandaar dat ik deze zin gebruikte.

Ik vond dat iedereen deze melk in NL moet kunnen drinken, want het is echt super. Dit zeg ik omdat ik elke dag, al acht maanden lang, een pak drink. De fabriek had geen intentie om naar NL te komen. Na een goed gesprek met de CEO hebben we besloten dat ik dit op mij neem. Ook de keus om hun logo erbij te zetten was mijn eigen idee ipv private label. Dan kunnen mensen netjes zien waar het vandaan komt, geen geheimen.

In middels ligt het bij de JUMBO en het is een enorm succes. Mensen kopen het met 5 tot 15 pakken tegelijk waardoor de 1-2 rekken in het schap niet genoeg is en vaak uitverkocht is tot de volgende dag bij nieuwe aanvulling.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit

kijk: https://www.instagram.com/reel/DIguycXNIFq/?igsh=MTEzNm5waHp1djBvaA==

Toen ik dat filmpje plaatste wist ik al dat mijn Muscle Meat op de verpakking kwam. Vandaar dat ik deze zin gebruikte.

Ik vond dat iedereen deze melk in NL moet kunnen drinken, want het is echt super. Dit zeg ik omdat ik elke dag, al acht maanden lang, een pak drink. De fabriek had geen intentie om naar NL te komen. Na een goed gesprek met de CEO hebben we besloten dat ik dit op mij neem. Ook de keus om hun logo erbij te zetten was mijn eigen idee ipv private label. Dan kunnen mensen netjes zien waar het vandaan komt, geen geheimen.

In middels ligt het bij de JUMBO en het is een enorm succes. Mensen kopen het met 5 tot 15 pakken tegelijk waardoor de 1-2 rekken in het schap niet genoeg is en vaak uitverkocht is tot de volgende dag bij nieuwe aanvulling.

Eiwit toevoegen met bijna geen amino profiel. Telt wel op maar doet geen reet voor mps.

• #13.294
Eiwit toevoegen met bijna geen amino profiel. Telt wel op maar doet geen reet voor mps.

Welk van de twee ingredienten waaruit het bestaat heeft geen goed aminozuur profiel? Melk of melkeiwit? Ik weet even niet of je te lui was om de ingredientenlijst te kijken, of dat je niet beseft dat als je al het vocht uit deze twee haalt je casseine en whey krijgt.

Melkeiwit is gewoon caseïne en wei eiwit. Dus gewoon een compleet aminozuur profiel.

Welk van de twee ingredienten waaruit het bestaat heeft geen goed aminozuur profiel? Melk of melkeiwit? Ik weet even niet of je te lui was om de ingredientenlijst te kijken, of dat je niet beseft dat als je al het vocht uit deze twee haalt je casseine en whey krijgt.
Je was me al voor

Ik was inderdaad te lui :duh:
De meeste toevoegingen zijn enkelvoudige aminozuren.

My bad

Melkeiwit is gewoon caseïne en wei eiwit. Dus gewoon een compleet aminozuur profiel.

Je was me al voor
I'll stand corrected.

Die mix van die groenten ( euro mix ) echt wel goed! Ben ook fan hiervan !

Idem voor broccoli puree en bloemkool!

Dus ik zou afgelopen vrijdag bestelling ontvangen, krijg ik sms: de pulled chicken niet op voorraad, en krijg ik mijn bestelling zonder dus.
Ik op de site kijken vrijdag en daar staat hij gewoon leverbaar en t/m vandaag hetzelfde.
Dusja wel of niet leverbaar of wanneer wel?

• #13.299
Dus ik zou afgelopen vrijdag bestelling ontvangen, krijg ik sms: de pulled chicken niet op voorraad, en krijg ik mijn bestelling zonder dus.
Ik op de site kijken vrijdag en daar staat hij gewoon leverbaar en t/m vandaag hetzelfde.
Dusja wel of niet leverbaar of wanneer wel?

Excuses voor het ongemak.
Er is ons beloofd dat de levering in de ochtend zou plaatsvinden, maar bijvoorbeeld door vertraging van de chauffeur kan het zijn dat we het pas in de middag ontvangen. Omdat de pakketten om 12:00 uur met Trunkrs meegaan, kunnen we die deadline dan niet meer halen.

In 99% van de gevallen willen klanten hun pakket liever op de afgesproken avond ontvangen en maakt één ontbrekend product hun niet uit. Dankzij de sms sta je direct in contact met Alex. Je kunt altijd aangeven: "Wanneer komt het weer binnen? Ik wil liever wachten of uitstel."

Bij meer dan 50 bestellingen kunnen we vanwege de tijdsdruk helaas niet iedereen individueel benaderen. In dat geval kiezen we standaard voor terugbetaling van het ontbrekende product.

Heb je liever een andere oplossing? Stuur gerust een sms terug of bel ons – we denken graag met je mee!

Laatst bewerkt:
Ok dus gewoon op voorraad

Terug
Naar boven