MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

• Like
Waarderingen: The Hoff en Steks
Nee, het is voorgegaarde zalm. Als je zo redeneert kan Musclemeat de deuren wel sluiten en is er ook geen markt voor kant-en-klaarmaaltijden.
Men neme een voorgegaarde zalmmoot, men plaatse het in de blender, "brr brr" et voila, zalmgehakt :D

Srs, ik weet ook wel dat het handig is maar als het echt niet meer terugkomt, lijkt het me relatief simpel zelf te maken als je het lekker vind. Ik maak ook al eens zelf kalkoengehakt omdat je dat bij slagers amper vindt. Zelfs kippengehakt vind je bij ons niet bij elke slager...

Bij mijn laatste bestelling had ik voor het eerst zalmgehakt meebesteld. Wat is dat een topproduct zeg! Ontzettend handig, voorgegaarde zalm in een worstverpakking. Zowel koud als warm te eten. Erg snel op tafel want verdere bereiding is niet nodig. En lekker! Met augurkjes erbij lijkt het al op een zalmsalade.

Echter de laatste weken zie ik de zalmgehakt niet meer op de site staan. Dit betekent hopelijk niet dat dit product uit het assortiment gehaald is? Dat zou erg zonde zijn….
Tot mijn eigen verdriet heb ik dit product eruit moeten halen. Het heeft twee jaar naast de zalmmoot gestaan maar niemand koopt het. Was een mooi product, heel puur, makkelijk en kant-en-klaar.

Tot mijn eigen verdriet heb ik dit product eruit moeten halen. Het heeft twee jaar naast de zalmmoot gestaan maar niemand koopt het. Was een mooi product, heel puur, makkelijk en kant-en-klaar.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik bestel al vele jaren bij Musclemeat maar dit product was me niet eerder opgevallen helaas. Heb het dus ook nooit eerder besteld. Als klanten bekend zouden zijn met zalmgehakt weet ik zeker dat het een succes zou kunnen worden. Wat eet dit makkelijk weg zeg. Erg jammer, maar als het niet goed verkoopt is het een begrijpelijke beslissing.

Goeie klantenservice, Alex speelt kort op de bal en is heel constructief.

• Like
Waarderingen: The Dutch Giant
Ik had laatst een bakje Risotto Spinaci besteld om te proberen voordat ik een grote zak ging kopen, maar ik kan het nu nergens meer vinden op de website? Of ben ik in de war en heeft het nooit bestaan?
Komt er in de toekomst ook grootverpakkingen van bijv. bami of nasi? dat zou echt top zijn

Ik had laatst een bakje Risotto Spinaci besteld om te proberen voordat ik een grote zak ging kopen, maar ik kan het nu nergens meer vinden op de website? Of ben ik in de war en heeft het nooit bestaan?
Komt er in de toekomst ook grootverpakkingen van bijv. bami of nasi? dat zou echt top zijn
Er is iets gebeurt wat ik paar jaar niet voormogelijk hield. We 'outsellen' deze producent en vorig jaar hetzelfde verhaal waar de bami en nasi vandaan komen. Onze samenwerking met Jumbo trekt iedereen leeg. Ik heb een verantwoordelijkheid daar geen lege schappen te hebben, anders heb ik contractueel een groot probleem. Ik moet daarom elke zak besteden aan mijn maaltijdfabriek, daarom zijn deze dus momenteel niet beschikbaar voor los verkoop.

• Like
  • Wow
Waarderingen: Chase, Lyfeline en anytesters
Gisteravond een rare ervaring gehad met een bezorger. Helaas dus geen pakket ontvangen. Direct een mail gestuurd naar MM & vanochtend al reactie met een mooie oplossing!

Erg zonde van trunkrs, gelukkig lossen jullie alles altijd snel en goed op 👍

Gisteravond een rare ervaring gehad met een bezorger. Helaas dus geen pakket ontvangen. Direct een mail gestuurd naar MM & vanochtend al reactie met een mooie oplossing!

Erg zonde van trunkrs, gelukkig lossen jullie alles altijd snel en goed op 👍

Fijn op te lezen :)! Bedankt voor compliment.

Maar de Dutch gigant legt het wel af tegen Semmy

Acteur vs lifetime pro vechter. Ik heb alleen leren misslaan, dus dat gaat niet goedkomen nee.

Het laat imo ook vooral zien hoe groot Semmy is.
Haha ja wel eindbaas als je daar tegen stond vroeger in k1. Daar was tenminste geen gewichtlimiet. UFC slappe 124kg, Semmy en ik mogen niet mee doen daardoor. Niet dat ik het wil, maar just saying :D!

• Haha
  • Like
Waarderingen: Maximum Effort en Steks
Terug
Naar boven