XXL Nutrition

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nice kortingen, wel erg sick hoe hoog. Zo zie je maar dat klanten continu veel te veel betalen. Als je 15-20% marge hebt, maar jullie hebben gewoon meer dan 40% marge op jullie producten. LOL

• Like
Waarderingen: Obee
Nice kortingen, wel erg sick hoe hoog. Zo zie je maar dat klanten continu veel te veel betalen. Als je 15-20% marge hebt, maar jullie hebben gewoon meer dan 40% marge op jullie producten. LOL
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit marge is die ze op hun producten hebben, maar dat ze simpelweg wat verlies slikken voor het trekken van nieuwe klanten die dan mogelijk in de toekomst blijven bestellen. Ze zijn immers een nieuwkomer op de markt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit marge is die ze op hun producten hebben, maar dat ze simpelweg wat verlies slikken voor het trekken van nieuwe klanten die dan mogelijk in de toekomst blijven bestellen. Ze zijn immers een nieuwkomer op de markt.
Ik vind hun producten vergeleken met andere shops anders wel behoorlijk hoog in prijs. Ik stel daarom ook dat ze wel vele meer marge hanteren en liever minder verkopen en meer marge pakken.

Ik vind hun producten vergeleken met andere shops anders wel behoorlijk hoog in prijs. Ik stel daarom ook dat ze wel vele meer marge hanteren en liever minder verkopen en meer marge pakken.

Of dat de kosten gewoon hoger liggen. Whey kun je toch niet van alle merken zo vergelijken op basis van het label.

geen egg protein meer in de sale .. :sad:

Dit. We zijn in een markt gesprongen met bedrijven die al een stevige reputatie en klantenbinding hadden. Om nieuwe klanten aan te spreken houden wij nu bewust onze marge laag. (vandaar de stevige kortingen)

Hey BB.nl'ers,

Willen jullie ook graag een grote goodie bag winnen, gevuld met supplementen, staaltjes en promotiemateriaal?
Doe dan mee aan onze Musculi Photo Challenge en maak kans op deze mooie prijzen!

Alle nodige info staat in het Musculi Photo Challenge topic op de volgende link: https://forum.bodybuilding.nl/topics/musculi-photo-challenge.392145/

Succes!

Het Musculi Team

Ben even aan het rondneuzen, maar zie weinig activiteit hier. Is hier een reden voor of..?

Slapende honden wakker maken... Musculi had verwacht beter op de markt te komen denk ik en dit valt tegen... -Bodylab -Musculi denk ik

100% uitverkoop, op=op!!

Op blijft ook op volgens mij..;)

Ik hoorde in de sportschool wat verhaaltjes rondgaan met dat jullie op het punt staan om failliet te gaan? Verklaard dit jullie hoge kortingen ineens?

Ik dacht, ze zullen wel wakker nadat jullie de hele tijd spammen. Nou niet dus, slapende honden wakker maken gaat hierniet op woef woef

300px-Dog.in_.sleep_.jpg

Best wel onvolwassen van jullie allemaal. Dit is hier toch geen kleuterklas? In mijn ogen is dit een bedrijf zwartmaken op basis van wat... enkele roddels en praatjes?
En zelf al kloppen deze praatjes dan is dat nog geen reden om hier te spammen en zal Musculi dat wel gepast bekend maken.

Best wel onvolwassen van jullie allemaal. Dit is hier toch geen kleuterklas? In mijn ogen is dit een bedrijf zwartmaken op basis van wat... enkele roddels en praatjes?
En zelf al kloppen deze praatjes dan is dat nog geen reden om hier te spammen en zal Musculi dat wel gepast bekend maken.

Eens, wat een kinderachtige reacties weer, maar ja, je hoeft maar weer eventjes te kijken wie de aanzet gaf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven