XXL Nutrition

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pudding is dik ok :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
U hebt uw iDEAL transactie ondertekend en verstuurd. Wij hebben uw opdracht in behandeling genomen. Druk op "Bestelling afronden" om het bestelproces af te ronden bij uw leverancier. U kunt daar ook terecht met vragen over uw aankoop. LET OP: Het nogmaals uitvoeren van de transactie kan leiden tot dubbele betaling en levering.

Dus dit, Betaling binnen gekomen ? nog geen mail gehad.

Order 5944? Deze is vandaag inderdaad verwerkt. Zat een fout in het iDeal systeem gisteren. U zal normaal in de loop van de dag uw bevestigingsmail krijgen.

Inderdaad, onze pudding doet het goed. De Peach/Mango smaak is zeer geliefd :D

Onze Protein Pudding is er enkel in vanilla, chocolade en peach-mango smaak. Door een foutje van onze webshop-bouwer staat de banaan aangeduid als Out of Stock. Maar deze smaak zit dus niet in ons gamma. In de toekomst gaan er wel smaken bijkomen :)

Onze Protein Pudding is er enkel in vanilla, chocolade en peach-mango smaak. Door een foutje van onze webshop-bouwer staat de banaan aangeduid als Out of Stock. Maar deze smaak zit dus niet in ons gamma. In de toekomst gaan er wel smaken bijkomen :)

Pistache! :D Of cappucino achtig iets :D

Pakketje ontvangen, tevreden klant !

Alleen een vraagje, er zat een pudding sample bij; Als ik de poeder roerde in melk bleven er klonters in. Is het de bedoeling dat je een mixer gebruikt alvorens het in de koelkast te zetten ofzo ?

Na deze eerste bestelling vertelde ik m'n broer over musculi, die was ook geïnteresseerd in de pudding dus plaatste hij nog een bestelling voor ons beiden. Pudding en 2 potten breakfast gold. De seal van de pot chocolade pudding was kapot toen de pot aankwam, precies of iemand het product al gebruikt had. Alsook maakte ik net m'n eerste pudding en na 2 uur in de vriezer is er nog steeds geen structuur in, kan hem opdrinken.

Nog een opmerking: m'n broer bestelde per ongeluk chocolade ipv vanille. Toen hij contact opnam om de smaak alsnog te veranderen werd hem verteld dat dat geen probleem was. Toch hebben we chocolade ontvangen... In eerste instantie is dit natuurlijk zijn fout maar toch...

Moet dus op mijn woorden terugkomen; 'tevreden klant'. Dit is de eerste keer in vele jaren dat ik niet tevreden over een bestelling.

Wil ook niet te hard zijn voor een beginnende onderneming maar ik wou het toch ergens kwijt :)

Veel succes nog in ieder geval !

Na deze eerste bestelling vertelde ik m'n broer over musculi, die was ook geïnteresseerd in de pudding dus plaatste hij nog een bestelling voor ons beiden. Pudding en 2 potten breakfast gold. De seal van de pot chocolade pudding was kapot toen de pot aankwam, precies of iemand het product al gebruikt had. Alsook maakte ik net m'n eerste pudding en na 2 uur in de vriezer is er nog steeds geen structuur in, kan hem opdrinken.

Nog een opmerking: m'n broer bestelde per ongeluk chocolade ipv vanille. Toen hij contact opnam om de smaak alsnog te veranderen werd hem verteld dat dat geen probleem was. Toch hebben we chocolade ontvangen... In eerste instantie is dit natuurlijk zijn fout maar toch...

Moet dus op mijn woorden terugkomen; 'tevreden klant'. Dit is de eerste keer in vele jaren dat ik niet tevreden over een bestelling.

Wil ook niet te hard zijn voor een beginnende onderneming maar ik wou het toch ergens kwijt :)

Veel succes nog in ieder geval !

Hey Eleturtlephant,

Jammer om te horen dat je niet zo tevreden bent. Tot op heden hebben we nog geen klachten gehad over de structuur van onze pudding. Het is zelfs één van onze meest populaire producten. Bent u zeker dat u de juiste hoeveelheid water/melk op poeder hebt gebruikt? Mijn ervaring, en ook die van mijn collega's, is dat een klein halfuurtje in de koelkast al volstaat om een vaste structuur te bekomen.

Welke seal van uw pot chocoladepudding was kapot? De buitenste of deze die de pot afdekt? In zo'n gevallen stuur je ons best direct een foto door en dan zorgen wij wel voor wat extras, want dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn :)

Ik was ook degene die met je broer in contact stond voor de foute smaak die hij gekozen had. Ik had inderdaad gezegd dat dit geen probleem was, maar toen ik bij mijn collega's in de fabriek aankwam bleek DPD net de bestellingen hebben opgepikt. Hij kan dit uiteraard gewoon terugsturen en dan zenden wij de smaak op die je wilt. We willen zelf de verzendingskosten nog voor onze rekening nemen om het product terug te sturen (wat we normaal niet doen als de fout bij de klant ligt).

We hopen dat je in de toekomst nog bij ons wil bestellen.

Sportieve groeten

Net me pakketje binnen gehad prima op tijd, erg fijn dat jullie met dpd werken. zie je tenminste wanneer het komt.
Alleen was de doos gescheurd/open miste niks maar toch. miss beter dichtplakken of een andere doos gebruiken.

Hey Eleturtlephant,

Jammer om te horen dat je niet zo tevreden bent. Tot op heden hebben we nog geen klachten gehad over de structuur van onze pudding. Het is zelfs één van onze meest populaire producten. Bent u zeker dat u de juiste hoeveelheid water/melk op poeder hebt gebruikt? Mijn ervaring, en ook die van mijn collega's, is dat een klein halfuurtje in de koelkast al volstaat om een vaste structuur te bekomen.

Welke seal van uw pot chocoladepudding was kapot? De buitenste of deze die de pot afdekt? In zo'n gevallen stuur je ons best direct een foto door en dan zorgen wij wel voor wat extras, want dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn :)

Ik was ook degene die met je broer in contact stond voor de foute smaak die hij gekozen had. Ik had inderdaad gezegd dat dit geen probleem was, maar toen ik bij mijn collega's in de fabriek aankwam bleek DPD net de bestellingen hebben opgepikt. Hij kan dit uiteraard gewoon terugsturen en dan zenden wij de smaak op die je wilt. We willen zelf de verzendingskosten nog voor onze rekening nemen om het product terug te sturen (wat we normaal niet doen als de fout bij de klant ligt).

We hopen dat je in de toekomst nog bij ons wil bestellen.

Sportieve groeten

Ik vul mijn shaker exact tot 250ml, dan 2 scoops erbij net zoals aangegeven op de pot maar hij blijft vloeibaar. Ik kan er wel van eten/drinken maar het is zeker geen pudding. Ik denk dat er iets mis gelopen moet zijn want bij de pudding samples die ik ontving was alles wel in orde.

Het was de seal die de pot afdekt die kapot was. Ik heb de pudding in gebruik genomen dus nu nog een foto sturen is helaas te laat denk ik.

In ieder geval bedankt voor je antwoord maar ik denk dat ik even geen Musculi meer bestel. Ik begrijp dat er dingen mis kunnen gaan en het is ook maar één pot dus het is het einde van de wereld niet, maar bij XXL heb ik vb. nog nooit problemen gehad. Natuurlijk wens ik jullie het beste :) Dat probleempje ivm verkeerde smaak is ook eerder mijn broer zijn fout, dat begrijp ik wel. :)

Hmm raar. De batches worden afgemaakt met een minimum van 100kg, dus de kans dat enkel jij een slechte pot hebt is eigenlijk onbestaande. Als een seal gebroken is en je stuurt ons meteen een foto dan zenden wij onmiddellijk een nieuw product op. We vinden het jammer dat we uw vertrouwen niet meer hebben. Hopelijk bestel je in de toekomst toch nog bij ons :)

Nja toch was het zo, ik zeg het ook niet voor mn plezier. Ik probeer nog mild te zijn omdat mijn eerdere bestellingen wel OK waren. De pudding zelf blijft waterig, er komt geen structuur in dus gooi ik hem waarschijnlijk weg. Beetje jammer maar goed

Heeft het gevolgen voor de whey als ik de zak open laat staan? Vind het maar een lastige zak om dicht te maken en sluit niet zo goed imo.

Heeft het gevolgen voor de whey als ik de zak open laat staan? Vind het maar een lastige zak om dicht te maken en sluit niet zo goed imo.

Ja heb hetzelfde bij de oat gainer, zit af en toe ook te stoeien met de sluiting. Zou het met 1 a 2 wasknijpers voldoende afgesloten zijn?

Ja heb hetzelfde bij de oat gainer, zit af en toe ook te stoeien met de sluiting. Zou het met 1 a 2 wasknijpers voldoende afgesloten zijn?

Ja, we hebben dit ook al ondervonden en gaan dit oplossen zodat we in de toekomst toch zakken met betere sluitingen hebben :)
Maar afdekken met wasknijpers is voldoende. Zolang er maar geen vocht aan het poeder kan komen.

Ik had een sample ontvangen van jullie weight gainer. De smaak die ik had was aardbei. De textuur en smaak vond ik top.Binnenkort zou ik dan ook deze gainer aanschaffen maar ik weet niet welke smaak de beste is. Kan u mij vertellen welke smaak u het meeste verkoopt?

Ik had een sample ontvangen van jullie weight gainer. De smaak die ik had was aardbei. De textuur en smaak vond ik top.Binnenkort zou ik dan ook deze gainer aanschaffen maar ik weet niet welke smaak de beste is. Kan u mij vertellen welke smaak u het meeste verkoopt?

De populairste smaak is de "Strawberry" momenteel.

waarom nou niet de egg protein. :sad:

Nja toch was het zo, ik zeg het ook niet voor mn plezier. Ik probeer nog mild te zijn omdat mijn eerdere bestellingen wel OK waren. De pudding zelf blijft waterig, er komt geen structuur in dus gooi ik hem waarschijnlijk weg. Beetje jammer maar goed

ik wil hem wel hebben dan, vindt de pudding ook lekker om gewoon te drinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven