Fitness Seller

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Sorry voor de late reactie, maar bij ons intern is er alvast niets geweten over een eventueel failliet :) Geruchten zijn gewoon geruchten in dit geval denk ik (tenzij iemand iets meer weet dan ons management :p) . Onze winter sale is een sale als een andere, zoals vermoed ik wel meer merken doen en in meer branches dan de onze alleen gebeurt :)

Integendeel, we zijn hier druk in de weer vandaag met een unieke attentie voor al onze klanten, en iets extra voor de goeie klanten, dus wij kijken al volop vooruit naar 2016 ;)

We wensen alle medestanders van het eerste uur dan ook zeker prettige feestdagen toe en hopen jullie met veel nieuws te mogen terugzien in het komende jaar.

Sorry voor de late reactie, maar bij ons intern is er alvast niets geweten over een eventueel failliet :) Geruchten zijn gewoon geruchten in dit geval denk ik (tenzij iemand iets meer weet dan ons management :p) . Onze winter sale is een sale als een andere, zoals vermoed ik wel meer merken doen en in meer branches dan de onze alleen gebeurt :)

Integendeel, we zijn hier druk in de weer vandaag met een unieke attentie voor al onze klanten, en iets extra voor de goeie klanten, dus wij kijken al volop vooruit naar 2016 ;)

We wensen alle medestanders van het eerste uur dan ook zeker prettige feestdagen toe en hopen jullie met veel nieuws te mogen terugzien in het komende jaar.
Haha zalig! :D

Gelukkig maar. Dank je voor deze reactie @Musculi

Alle commotie voor niks!

Gelukkig maar. Dank je voor deze reactie @Musculi
Sorry voor de late reactie, maar bij ons intern is er alvast niets geweten over een eventueel failliet :) Geruchten zijn gewoon geruchten in dit geval denk ik (tenzij iemand iets meer weet dan ons management :p)
Lijkt me ook dat jullie meer weten.

Goed om te horen! Goede 2016 toegewenst.
En een tip, laat wat vaker iets horen, scheelt weer roddels toch?

Goed om te horen musculi! Fijne feestdagen alvast.

Slijmballen.

ik wil Omega 3 selecteren. En dan krijg ik automatisch een extra potje omega 3 met vit E waar ik dan niet voor hoef te betalen :o :o

klopt dat?

Er zal vast wel een reden zijn waarom ze er vanaf moeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven