Ik hoop dat ze dat doen, natuurlijk niet dat ze failliet zijn hoor. Maar de roddels kunnen ontkrachten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat ze dat doen, natuurlijk niet dat ze failliet zijn hoor. Maar de roddels kunnen ontkrachten.
Eens, wat een kinderachtige reacties weer, maar ja, je hoeft maar weer eventjes te kijken wie de aanzet gaf

Tja, zit een kans in. Roddeltjes hier en daar, plus die hoge kortingen ineens vind ik wel erg toevallig.
Tja, zit een kans in. Roddeltjes hier en daar, plus die hoge kortingen ineens vind ik wel erg toevallig.
Geruchten zijn gewoon geruchten in dit geval denk ik (tenzij iemand iets meer weet dan ons management
) . Onze winter sale is een sale als een andere, zoals vermoed ik wel meer merken doen en in meer branches dan de onze alleen gebeurt
Haha zalig!Sorry voor de late reactie, maar bij ons intern is er alvast niets geweten over een eventueel faillietGeruchten zijn gewoon geruchten in dit geval denk ik (tenzij iemand iets meer weet dan ons management
) . Onze winter sale is een sale als een andere, zoals vermoed ik wel meer merken doen en in meer branches dan de onze alleen gebeurt
Integendeel, we zijn hier druk in de weer vandaag met een unieke attentie voor al onze klanten, en iets extra voor de goeie klanten, dus wij kijken al volop vooruit naar 2016
We wensen alle medestanders van het eerste uur dan ook zeker prettige feestdagen toe en hopen jullie met veel nieuws te mogen terugzien in het komende jaar.

Lijkt me ook dat jullie meer weten.Sorry voor de late reactie, maar bij ons intern is er alvast niets geweten over een eventueel faillietGeruchten zijn gewoon geruchten in dit geval denk ik (tenzij iemand iets meer weet dan ons management
)
mwehwheheheheheehehehEens, wat een kinderachtige reacties weer, maar ja, je hoeft maar weer eventjes te kijken wie de aanzet gaf
trolololNatty?ik wil Omega 3 selecteren. En dan krijg ik automatisch een extra potje omega 3 met vit E waar ik dan niet voor hoef te betalen![]()
klopt dat?
Eerst bestelling afronden en dan pas vragen. Bro-tip.ik wil Omega 3 selecteren. En dan krijg ik automatisch een extra potje omega 3 met vit E waar ik dan niet voor hoef te betalen![]()
klopt dat?
Kap eens met dat gespam, je bent totaal geen meerwaarde op dit forum zoEerst bestelling afronden en dan pas vragen. Bro-tip.
Kap eens met dat gespam, je bent totaal geen meerwaarde op dit forum zo