XXL Nutrition

Musculi.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is niet lullig, Mogen gerust anders sponsors op de poster staan. Organisatie staat vrij om extra sponsoring te zoeken, ook als wij al de volledige kost dekken, en die in ruil op hun posters te plaatsen (daar wisten we overigens wel van, onze enige eis was dat wij groter stonden). Wat ze niet mogen doen is ze beloven dat ze er een stand mogen zetten in ruil als er al een staande afspraak is met ons om dat niet te doen.

Duidelijk. Wel jammer dat de actie van de organisator er nu voor zorgt dat jullie als boeman naar buiten komen ondanks het toffe weekend en wedstrijd...

Peter, Helaas bevestig je met bijna elk antwoord mijn stelling 'dat jullie denken, met geld alles te kunnen kopen'.

Maar aangezien je mij 'meneer van Hype Nutrition' noemt zal ik mij eerst even voorstellen; mijn naam is Jean-Paul Brinkman, eigenaar van XXsport, een groothandel die onder andere Hype Nutrition distribueert. En ja, wij zijn erg teleurgesteld dat we niet welkom waren op de beursvloer vanwege jullie exclusiviteits-eisen. We hadden heel veel werk gestopt in de beurs deelname waar we onder andere onze nieuwe topsmaak chocolade zouden introduceren. Helaas ben ik afgelopen weekend verder niet aanwezig geweest op het evenement, dus laat ik je beschuldigingen over bedreigingen etc. maar verder voor wat ze zijn.

Maar dat was niet mijn punt. Het ging mij erom dat je als (hoofd)sponsor een verantwoordelijkheid hebt ten opzichte van een dergelijk evenement en de deelnemers. Als je dan enkele dagen van tevoren de 72-jarige organisator dreigt om je volledig terug te trekken met alle gevolgen van dien, ben je geen knip voor de neus waard. Ongeacht of je nou juridisch in je recht staat of niet. Jullie hadden al de maximale exposure bedongen, dus het is nogal kinderachtig om als je je zin niet krijgt maar te dreigen met weglopen, in plaats van een voor alle partijen bevredigende oplossing te zoeken. Aangezien je aangeeft volgend jaar zeker niet te sponsoren onderstreept dit volledig, je laat eerst jarenlange sponsors afblazen en loopt vervolgens bij de eerste beste tegenslag hard weg! Het geeft aan dat je alleen je gelijk wil kopen en niet echt geïnteresseerd bent in de sport en de deelnemers.

Als je echt overtuigt was van je kwaliteit zou je je niet druk maken om een collega (mooi trouwens, dat jij ons concurrenten noemt!) die minder dan 1% van jullie marketing budget te besteden heeft. Verder wens ik je (jullie) verder veel succes, en hoop dat je de komende tijd gebroederlijk naast ons komt staan op alle mooie evenementen.
Hartelijke groet!

Peter, Helaas bevestig je met bijna elk antwoord mijn stelling 'dat jullie denken, met geld alles te kunnen kopen'.

Maar aangezien je mij 'meneer van Hype Nutrition' noemt zal ik mij eerst even voorstellen; mijn naam is Jean-Paul Brinkman, eigenaar van XXsport, een groothandel die onder andere Hype Nutrition distribueert. En ja, wij zijn erg teleurgesteld dat we niet welkom waren op de beursvloer vanwege jullie exclusiviteits-eisen. We hadden heel veel werk gestopt in de beurs deelname waar we onder andere onze nieuwe topsmaak chocolade zouden introduceren. Helaas ben ik afgelopen weekend verder niet aanwezig geweest op het evenement, dus laat ik je beschuldigingen over bedreigingen etc. maar verder voor wat ze zijn.

Maar dat was niet mijn punt. Het ging mij erom dat je als (hoofd)sponsor een verantwoordelijkheid hebt ten opzichte van een dergelijk evenement en de deelnemers. Als je dan enkele dagen van tevoren de 72-jarige organisator dreigt om je volledig terug te trekken met alle gevolgen van dien, ben je geen knip voor de neus waard. Ongeacht of je nou juridisch in je recht staat of niet. Jullie hadden al de maximale exposure bedongen, dus het is nogal kinderachtig om als je je zin niet krijgt maar te dreigen met weglopen, in plaats van een voor alle partijen bevredigende oplossing te zoeken. Aangezien je aangeeft volgend jaar zeker niet te sponsoren onderstreept dit volledig, je laat eerst jarenlange sponsors afblazen en loopt vervolgens bij de eerste beste tegenslag hard weg! Het geeft aan dat je alleen je gelijk wil kopen en niet echt geïnteresseerd bent in de sport en de deelnemers.

Als je echt overtuigt was van je kwaliteit zou je je niet druk maken om een collega (mooi trouwens, dat jij ons concurrenten noemt!) die minder dan 1% van jullie marketing budget te besteden heeft. Verder wens ik je (jullie) verder veel succes, en hoop dat je de komende tijd gebroederlijk naast ons komt staan op alle mooie evenementen.
Hartelijke groet!

Maar wij zijn helemaal niet verantwoordelijk voor het feit dat dit daags op voorhand gebeurt. Er zijn wettelijk bindende afspraken gemaakt met de organisatie maanden op voorhand, dus het feit dat jullie werk hebben gestoken in jullie deelname die voor niets was is helaas niet onze schuld, wel die van de organisatie die jullie nooit had mogen uitnodigen. Jullie probleem is met hen, niet met ons. Wij betreuren het ten zeerste dat het zo is gelopen. Maar zoals ik zei, als jij een ferrari wil kopen, en men toont je daags voordien een fiat, tegen alle afspraken in, dan zou jij zelf ook zeggen dat je niet betaalt, toch ? Dus wij hadden het volste recht om nee te zeggen tegen de afgedankte fiat en te vragen dat de afspraak nagekomen werd.

Voor de rest kan ik weinig afleiden uit je argument, behalve dat je het Musculi kwalijk neemt dat ze een groter budget hebben als jullie ? Moeten we ons daarvoor verontschuldigen ?

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Duidelijk. Wel jammer dat de actie van de organisator er nu voor zorgt dat jullie als boeman naar buiten komen ondanks het toffe weekend en wedstrijd...

Inderdaad, zoals de heer hierboven nog maar eens aantoont. Wij krijgen hier de schuld omdat de organisatie zen afspraken niet nakomt en dan voor het blok gesteld wordt. Maakt de organisatie deze fout niet, dan worden al deze mensen ook niet teleurgesteld.

Maar wij zijn helemaal niet verantwoordelijk voor het feit dat dit daags op voorhand gebeurt. Er zijn wettelijk bindende afspraken gemaakt met de organisatie maanden op voorhand, dus het feit dat jullie werk hebben gestoken in jullie deelname die voor niets was is helaas niet onze schuld, wel die van de organisatie die jullie nooit had mogen uitnodigen. Jullie probleem is met hen, niet met ons. Wij betreuren het ten zeerste dat het zo is gelopen. Maar zoals ik zei, als jij een ferrari wil kopen, en men toont je daags voordien een fiat, tegen alle afspraken in, dan zou jij zelf ook zeggen dat je niet betaalt, toch ? Dus wij hadden het volste recht om nee te zeggen tegen de afgedankte fiat en te vragen dat de afspraak nagekomen werd.

Voor de rest kan ik weinig afleiden uit je argument, behalve dat je het Musculi kwalijk neemt dat ze een groter budget hebben als jullie ? Moeten we ons daarvoor verontschuldigen ?

Laten we dit topic maar sluiten, ter bescherming van jezelf, Big Cat!

Musculi treft hier duidelijk geen schuld. Als je in iets investeert verwacht je ook dat de afspraken nageleefd worden. Ik vind het behoorlijk kinderachtig dat de andere bedrijven zo reageren en zich uitwerken op Musculi gewoonweg omdat zij een groter marketingbudget hebben. That's life. Ik zou alle partijen wel aanraden om de discussie elders verder te zetten, dit is geen plaatst voor zo'n zaken.

Hartelijke groet!

Ik vraag me af of je vanwege je begrijpelijke teleurstelling nog wel helemaal helder denkt. Het is toch vrij logisch dat als je als bedrijf overeenkomt een groot bedrag te investeren tegen bepaalde voorwaarden dat je dan niet akkoord gaat als de organisatie achter je rug om deze voorwaarden niet wilt nakomen. De leeftijd van de organisator is volgens mij totaal niet relevant. Een organisator moet gewoon fatsoenlijk handelen en afspraken nakomen.

Exclusiviteit is ook helemaal niet vreemd. Kan voor een bedrijf een belangrijke reden zijn om extra geld te investeren. Ik denk dat vooral de organisator de verantwoordelijkheid heeft over het evenement en de atleten. Dat musculi geen zaken meer wilt doen met iemand die zijn afspraken niet nakomt kan ik volkomen begrijpen. Niemand wilt zaken doen met een onbetrouwbare partij toch?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dit, helemaal als je zelf een bedrijf hebt, niet kan begrijpen. Is gewoon bescherming van je investering. Als de organisator ook nog zijn zin had gekregen dan werd onfatsoenlijk gedrag nog beloond ook.

Laten we dit topic maar sluiten, ter bescherming van jezelf, Big Cat!

Leuk, nu gaat meneer al dreigen ... toont wat voor firma jullie zijn en wat voor praktijken jullie hanteren.

Dit is overigens het officiele musculi sponsor topic, waar wij ook (met plezier) voor betalen. Ik ben nog zo vriendelijk je te woord te staan en uitleg te verschaffen bij jullie grondeloze beschuldigingen en irrationele gedachten. Uiteraard meer ten voordele van de neutrale DBB bezoeker (die het duidelijk WEL snapt) dan van jullie maar toch. Dat heeft mss ookte maken met het feit dat ik al 13 jaar tijd en ervaring in dit board steek om mensen kosteloos te helpen, en niet een account aanmaak om 5 keer Hype nutrition te pluggen, en een aanval op ons te lanceren die nergens op steunt, en waarvan je duidelijk niet op de hoogte was van de details.

Vandaag de protein pudding binnen gehad en ik keek op de pot hoeveel melk erbij moest.
Toen zag ik dat de voedingswaarde die op de pot staan heel anders zijn dan de voedingswaarde van de site.....
Helaas, geen low carb traktratie...

Vandaag de protein pudding binnen gehad en ik keek op de pot hoeveel melk erbij moest.
Toen zag ik dat de voedingswaarde die op de pot staan heel anders zijn dan de voedingswaarde van de site.....
Helaas, geen low carb traktratie...
Het merendeel (volgens mij) van de koolhydraten van hun pudding bestaat uit het koolhydraat HDP; dit is een verteringsresistente zetmeel, je kunt daar meer over lezen op: http://muscleandsportsscience.com/hdp-the-fat-burning-carb/. In de praktijk komt het erop neer dat die eigenlijk niet als koolhydraten tellen voor je lichaam. (ik weet verder niets over evt. afwijkingen van site/label)

Ik heb even alle labels opgevraagd, zal deze voor elke smaak van onze Protein Pudding op de shop plaatsen zodat er geen verwarring meer mogelijk is in de toekomst. Onze excuses!

Klopt die ja, Heb vanille en daar staan deze voedingswaarde per 100 gr. op:
458 kcal
vetten 8.98
koolhydraten 30.84
eiwitten 51.81

Het merendeel (volgens mij) van de koolhydraten van hun pudding bestaat uit het koolhydraat HDP; dit is een verteringsresistente zetmeel, je kunt daar meer over lezen op: http://muscleandsportsscience.com/hdp-the-fat-burning-carb/. In de praktijk komt het erop neer dat die eigenlijk niet als koolhydraten tellen voor je lichaam. (ik weet verder niets over evt. afwijkingen van site/label)

Nice! Wist ik niet! Thanks! :D

Ik heb even alle labels opgevraagd, zal deze voor elke smaak van onze Protein Pudding op de shop plaatsen zodat er geen verwarring meer mogelijk is in de toekomst. Onze excuses!

Top!

Ik was gekozen voor de samples en heb deze week thuis een doos ontvangen. Vandaag zijn mijn ouders mij komen bezoeken op mijn kot/kamer omdat ik hier een maand zit en ze hadden de doos bij. In de loop van volgende week zal ik ze testen en reviews plaatsen. Weet enkel niet of ik telkens nieuwe topics moet aanmaken of deze gewoon hier plaats?

Puur uit nieuwsgierigheid en interesse: sponsoren jullie ook minder fotogenieke atleten, en wat zijn zo de vereisten om gesponsord te worden? Denk dat andere forumgebruikers hier ook wel wat aan hebben. Musculi is zo het enige bedrijf dat echt met atleten uitpakt en deze mannen/vrouwen kansen probeert te geven in het bodybuild, physique wereldje. Wat ik erg apprecieer! Ik weet dat XXL nutrition ook sponsort maar pakt hier veel minder mee uit.

• Topic Starter Topic Starter
Puur uit nieuwsgierigheid en interesse: sponsoren jullie ook minder fotogenieke atleten, en wat zijn zo de vereisten om gesponsord te worden? Denk dat andere forumgebruikers hier ook wel wat aan hebben. Musculi is zo het enige bedrijf dat echt met atleten uitpakt en deze mannen/vrouwen kansen probeert te geven in het bodybuild, physique wereldje. Wat ik erg apprecieer! Ik weet dat XXL nutrition ook sponsort maar pakt hier veel minder mee uit.

We willen uiteraard de huidige atleten eerst alle kansen geven, maar er komen alleszins nog kansen voor andere atleten en freelancers. Ik denk dat we vooral zoeken naar talent. Vaste waarden mogen ook zeker hun kandidatuur stellen, maar zoals met de huidige groep atleten zoeken we eigenlijk ambitieuze mensen met potentieel om hen dan de begeleiding te geven om het op internationaal niveau te gaan maken. Grote voordelen, zoals voor elke firma, zijn zeker een grote social media reach (volgers op openbare fb page, op ig account, op twitter etc), charisma en looks ;)

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Ik was gekozen voor de samples en heb deze week thuis een doos ontvangen. Vandaag zijn mijn ouders mij komen bezoeken op mijn kot/kamer omdat ik hier een maand zit en ze hadden de doos bij. In de loop van volgende week zal ik ze testen en reviews plaatsen. Weet enkel niet of ik telkens nieuwe topics moet aanmaken of deze gewoon hier plaats?

Maakt niet uit hoor, mag een apart topic maken of ze hier posten, maar zou geen meerdere topic gaan aanmaken :p

Eerste bestelling geplaatst: isolate 90 + protein pudding. Ben benieuwd :)

Net mij eerste bestelling geplaatst. Isolate 90 chocolade

Al een paar samples geprobeerd. Mijn gf heeft ook geproefd en zij is wat kieskeuriger dan ik :P
Heb in mijn leven al heel wat merken gehad (xxl nutrition, b&f, performance, first class, bsn, on, ...) en vind Musculi tot nu toe goed.

WPC vanilla (met water)
Gewone standaard vanille whey imo. Niets op aan te merken

Mass gainer vanille (magere melk)
Had volgens mij wat teveel melk gebruikt en vond hem iets fletser, maar deze is ook gewoon goed. Niet veel op aan te merken

BCAA 2:1:1 Lime (water)
Deze is focking lekker :eek: Had hem tijdens mijn beentraining gedronken.
Doet me echt aan napoleon snoepjes denken!! Gf probeerde hem zelfs af te pakken...
Zeker een aanrader dit! 10/10

Gainer oats chocolate (magere melk)
Typische chocolade/cacao smaak. Ben hier zelf geen fan van omdat ik niet zo van bitter hou. Maar als je bv de chocolade whey van xxl graag drinkt zal je dit zeker ook goed vinden. Niet veel op aan te merken, persoonlijke smaak...

Peptropro lime/tropical (water)
Had zelf nog nooit peptopro gedronken, dus dit kan ik met niets vergelijken. En eerlijk gezegd vond ik deze echt niet goed. Deed me wat aan die oranje tic tacs denken, maar dan met een vieze nasmaak. Gf heeft eraan geroken, maar heeft er niet van gedronken. Stond ook redelijk veel schuim na het schudden, maar ik weet niet of dit normaal is?

Wordt vervolgd...

Net besteld:
* Musculi Whey Protein Concentrate 80 Gold smaak banaan 2,5kg
* Musculi BCAA 2.1.1 smaak lime 500g
Ik ben benieuwd :)

Zonet heeft DPD mijn pakketje geleverd.

Ik wil jullie hierbij meteen bedanken voor vele samples die ik gratis erbij kreeg.
- BCAA 8:1
- BCAA 4:1
- Protein Pudding
- Protein pancake
- Caseine chocolade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven