AndroidHealthClinic

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Peptropro lime/tropical (water) Had zelf nog nooit peptopro gedronken, dus dit kan ik met niets vergelijken. En eerlijk gezegd vond ik deze echt niet goed. Deed me wat aan die oranje tic tacs denken, maar dan met een vieze nasmaak. Gf heeft eraan geroken, maar heeft er niet van gedronken. Stond ook redelijk veel schuim na het schudden, maar ik weet niet of dit normaal is? Wordt vervolgd...

Kan zijn dat water te koud was. Dan schuimt het wel een beetje. En moet je eens de peptopro zonder smaak proeven :p

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Zonet heeft DPD mijn pakketje geleverd. Ik wil jullie hierbij meteen bedanken voor vele samples die ik gratis erbij kreeg. - BCAA 8:1 - BCAA 4:1 - Protein Pudding - Protein pancake - Caseine chocolade

Zijn inderdaad een aantal van de meer populaire producten :)

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------


Nee hoor, maar omdat we eerlijk labelen zijn we een van de weinige firma's die het er ook zo opzetten :) Amino's zijn enorm moeilijk te zoeten met goedkopere zoetstoffen als aspartaam of sucralose. Het is te doen met een mix van polyolen en stevia, maar dat drijft de kost wel serieus omhoog. Het is en blijft maar een minimale absolute hoeveelheid carbs per dosis, ook al lijkt het procentueel veel.
 
Kan zijn dat water te koud was. Dan schuimt het wel een beetje. En moet je eens de peptopro zonder smaak proeven :p ---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ---------- Zijn inderdaad een aantal van de meer populaire producten :) ---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ---------- Nee hoor, maar omdat we eerlijk labelen zijn we een van de weinige firma's die het er ook zo opzetten :) Amino's zijn enorm moeilijk te zoeten met goedkopere zoetstoffen als aspartaam of sucralose. Het is te doen met een mix van polyolen en stevia, maar dat drijft de kost wel serieus omhoog. Het is en blijft maar een minimale absolute hoeveelheid carbs per dosis, ook al lijkt het procentueel veel.
Bulkpowders (ok op DBB): Per portie van 10 g: L-leucine 4,6 g, L-isoleucine 2,3 g, L-valine 2,3 g. (met sucralose), maar toch wel 9,2 g BCAA per 10g (en niet 2g per 10g) Voor XXL vind ik alleen de warden voor de "pure powder". Maar dat ist een enorm verschil, en sorry 7g carbs per 10g is niet minimal. Dank u voor de informatie.

Edit: Antwoord van BP: <1g/carbs per 100g
 
Laatst bewerkt:
Kan zijn dat water te koud was. Dan schuimt het wel een beetje. En moet je eens de peptopro zonder smaak proeven :p

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------



Zijn inderdaad een aantal van de meer populaire producten :)

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------



Nee hoor, maar omdat we eerlijk labelen zijn we een van de weinige firma's die het er ook zo opzetten :) Amino's zijn enorm moeilijk te zoeten met goedkopere zoetstoffen als aspartaam of sucralose. Het is te doen met een mix van polyolen en stevia, maar dat drijft de kost wel serieus omhoog. Het is en blijft maar een minimale absolute hoeveelheid carbs per dosis, ook al lijkt het procentueel veel.

Procentueel is nu bij uitstek absoluut en niet relatief. Imo is 7 gr. absurd veel en is het een carb supp :o
 
Procentueel is nu bij uitstek absoluut en niet relatief. Imo is 7 gr. absurd veel en is het een carb supp :o

Een absolute hoeveelheid druk je uit in g, l, etc. Procentueel verwijst altijd naar een deel van het geheel, waardoor de absolute hoeveelheid zal verschillen naarmate de absolute hoeveelheid van het geheel verschilt. De absolute hoeveelheid, 7g, bedraag 28 kcal. Dat is niet veel.
 
Nee hoor, maar omdat we eerlijk labelen zijn we een van de weinige firma's die het er ook zo opzetten :) Amino's zijn enorm moeilijk te zoeten met goedkopere zoetstoffen als aspartaam of sucralose. Het is te doen met een mix van polyolen en stevia, maar dat drijft de kost wel serieus omhoog. Het is en blijft maar een minimale absolute hoeveelheid carbs per dosis, ook al lijkt het procentueel veel.

Dit vind ik wel interessant, dus jij zegt dat de andere aanbieders keihard liegen?

Percentage BCAA in gearomatiseerde BCAA van:
bulkpowders 92%
Myprotein 79%
XXL 81%
Musculi 20%

Percentage EAA in gearomatiseerde EAA van:
XXL 90%
 
Laatst bewerkt:
Hoe staat het met de labels op de website, kloppen die nu allemaal?
Ik keek laatst op mijn protein pancake verpakking en die klopt in ieder geval niet met de site....
Toen pakte ik de labtest erbij en die gaf wel de waardes aan zoals die op de site staan.

Dus hoe kan het dat de verpakking niet klopt? Of waar zit de fout?

grootste verschil zijn toch wel de vetten, site/labtest +- 3.6 gr, verpakking 15 gr.

Beetje jammer deze verwarring aangezien jullie toch wel gaan voor kwaliteit maar duurder ipv andersom.

15i89cw.jpg
 
Hoe staat het met de labels op de website, kloppen die nu allemaal?
Ik keek laatst op mijn protein pancake verpakking en die klopt in ieder geval niet met de site....
Toen pakte ik de labtest erbij en die gaf wel de waardes aan zoals die op de site staan.

Dus hoe kan het dat de verpakking niet klopt? Of waar zit de fout?

grootste verschil zijn toch wel de vetten, site/labtest +- 3.6 gr, verpakking 15 gr.

Beetje jammer deze verwarring aangezien jullie toch wel gaan voor kwaliteit maar duurder ipv andersom.

http://i62.tinypic.com/15i89cw.jpg

Deze pluis ik zelf even uit, dit kan inderdaad niet :/ dit zou dan echt een overzicht geweest zijn met het niet nakijken van de vepakkingen. De gegevens op de site kloppen, per de labtest die door een erken onafhankelijk labo is uitgevoerd. Ik zoek uit waar dit fout gelopen is.
 
Hoe staat het met de labels op de website, kloppen die nu allemaal?
Ik keek laatst op mijn protein pancake verpakking en die klopt in ieder geval niet met de site....
Toen pakte ik de labtest erbij en die gaf wel de waardes aan zoals die op de site staan.

Dus hoe kan het dat de verpakking niet klopt? Of waar zit de fout?

grootste verschil zijn toch wel de vetten, site/labtest +- 3.6 gr, verpakking 15 gr.

Beetje jammer deze verwarring aangezien jullie toch wel gaan voor kwaliteit maar duurder ipv andersom.

De verpakking klopt inderdaad niet. De samenstelling is over de loop van het proces veranderd, wat aangepast geweest is, maar niet voor de foutieve waarden blijkbaar al gedrukt waren. Hier moesten normaal stickers voor voorzien worden tot de nieuwe verpakkingen binnenkwamen, en dat is om een tot nu toe nog onverklaarbare reden niet gebeurd. Dit is inderdaad een behoorlijke fout, en dank om er ons op te wijzen. Voor alle duidelijkheid, de waarden op de site zijn dus de correcte waarden (zoals al te vermoeden viel).
 
Duidelijk, bedankt voor de opheldering! :thumbup:
 
Met trots mag ik melden dat MUSCULI de hoofdsponsor zal zijn van de Arnold Classic Europe.

Ter ere hiervan kan je momenteel producten kopen via de webshop aan kortingen van tot -80%, zolang de voorraad strekt. (OP=OP)

http://shop.musculi.com

POSTER-ACE-2015--1200x500.jpg
 
Begrijp de term zolang de voorraad strekt, maar mag toch aannemen dat dit niet echt van toepassing is op producten zoals BCAA of whey?

Heb je een indicatie hoelang deze korting zal lopen? Wordt zowaar interessant om eens te kijken hoe de kwaliteit is!
 
Beetje onduidelijk waar de kortingen zitten. Zie overal staan "promotion" bij zowat elk product maar niet hoeveel korting etc..
 
Beetje onduidelijk waar de kortingen zitten. Zie overal staan "promotion" bij zowat elk product maar niet hoeveel korting etc..

Dat klopt inderdaad. Dit wordt normaal gezien deze week onder handen genomen. De site is nog niet echt optimaal.
 
wow bcaa is wel echt cheap nu!
 
Begrijp de term zolang de voorraad strekt, maar mag toch aannemen dat dit niet echt van toepassing is op producten zoals BCAA of whey?

Heb je een indicatie hoelang deze korting zal lopen? Wordt zowaar interessant om eens te kijken hoe de kwaliteit is!

Voor zover ik weet loopt de promotie tot wanneer de huidige stock verkocht is, maar ik kan verkeerd zijn.
 
ben zeer tevreden over de whey!
vraag mij wel waarom er bij de bcaa 4:1:1 op het label 0,0gram eiwitten staat per dosering (en per 100gram)
 
Voor zover ik weet loopt de promotie tot wanneer de huidige stock verkocht is, maar ik kan verkeerd zijn.
Hoe zit het met houdbaarheids data?
 
Ik neem dan toch inderdaad wel aan dat er niet op een shady manier nu een partij supps wordt gedumpt die nog maar relatief kort THT zijn...?

Tevens hoor ik graag waarom de informatie van een aantal supplementen zo bijzonder slecht is. Ik kan bijvoorbeeld bij de Calcium+Magnesium supp helemaal niks vinden over hoeveel er in zo'n capsule zit. Kan de prijs nu wel aardig zijn, maar weet ik eigenlijk nog niet waar ik voor betaal... Kan iemand mij hier meer info over geven?
 
Laatst bewerkt:
Ik neem dan toch inderdaad wel aan dat er niet op een shady manier nu een partij supps wordt gedumpt die nog maar relatief kort THT zijn...?

LOL nee hoor. Je kan er zeker van uit gaan dat alles goed is. Er zijn de laatste jaren idd heel veel louche praktijken geweest in de supp wereld. Musculi wil tonen dat het ook anders kan. Daarom dat ik mij ook achter dit merk zet !

Tevens hoor ik graag waarom de informatie van een aantal supplementen zo bijzonder slecht is. Ik kan bijvoorbeeld bij de Calcium+Magnesium supp helemaal niks vinden over hoeveel er in zo'n capsule zit. Kan de prijs nu wel aardig zijn, maar weet ik eigenlijk nog niet waar ik voor betaal... Kan iemand mij hier meer info over geven?

Ik geef dit door aan de juiste personen. sommige info op de site kan inderdaad beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven