XXL Nutrition

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top te horen. Moet zeggen dat ik dit ook gezien jullie entree in de markt niet zou verwachten, maar om het zekere voor het onzekere te nemen wilde ik het toch maar even gevraagd hebben ;-)

Heb bij BP eerder dit jaar een kilozakje gehad met zo'n bizarre actie die nog maar een maand toen BEST BEFORE was. Daar was ik inderdaad wel echt een beetje geërgerd over, maar dit hebben ze toen zonder discussie passend opgelost.

Top, ik ga eens even een bestellinkje doen ;-)
 
ben zeer tevreden over de whey!
vraag mij wel waarom er bij de bcaa 4:1:1 op het label 0,0gram eiwitten staat per dosering (en per 100gram)

Omdat er geen eiwitten inzitten, enkel losse aminozuren. Zoals vermoedelijk elk BCAA product ?

En bedankt voor de feedback. Onze eiwitten blijven uiteraard zolang we met de basisproducten bezig blijven onze type-producten, omdat het net die range is waar het op de markt aan echte kwaliteit ontbrak.



---------- Toegevoegd om 04:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:38 ----------

Ik neem dan toch inderdaad wel aan dat er niet op een shady manier nu een partij supps wordt gedumpt die nog maar relatief kort THT zijn...?

Tevens hoor ik graag waarom de informatie van een aantal supplementen zo bijzonder slecht is. Ik kan bijvoorbeeld bij de Calcium+Magnesium supp helemaal niks vinden over hoeveel er in zo'n capsule zit. Kan de prijs nu wel aardig zijn, maar weet ik eigenlijk nog niet waar ik voor betaal... Kan iemand mij hier meer info over geven?

Absoluut niet, Het is een deel promotie in ere van onze Arnold Sponsorship, een deel reformulering naar vraag op de markt (vandaar tot de voorraad strekt). We zijn amper 5 maand volledig actief nu, we hebben zelfs nog geen stock kunnen opbouwen die einde THT loopt.
 
Yes, helder. Hoe zit het met de inhoud van calcium magnesium caps?
 
Hoeveel gram leucine zit er in de BCAA 2:1:1 variant?
Als ik het goed heb maar 0.4 gr per 10 gram dosering?
Of is het 1.20 gr per 10gr?
 
Yes, helder. Hoe zit het met de inhoud van calcium magnesium caps?

120 caps per pot, 3 caps per dosis, 40 dossisen per pot.

Elke dosis (3caps) bevat 615 mg calcium en 453mg Magnesium.

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Hoeveel gram leucine zit er in de BCAA 2:1:1 variant?
Als ik het goed heb maar 0.4 gr per 10 gram dosering?
Of is het 1.20 gr per 10gr?

1.00g per 10gr, en 0.50g elk v L-valine en L-isoleucine.

4.1.1 heeft dan een verhouding van 1.33-0.33-0.33 en 8.1.1 is dan 1.6-0.2-0.2
 
Afgelopen weekend Whey bij jullie besteld welke in de actie was. Ben benieuwd naar de smaken! :)
 
120 caps per pot, 3 caps per dosis, 40 dossisen per pot. Elke dosis (3caps) bevat 615 mg calcium en 453mg Magnesium. ---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ---------- 1.00g per 10gr, en 0.50g elk v L-valine en L-isoleucine. 4.1.1 heeft dan een verhouding van 1.33-0.33-0.33 en 8.1.1 is dan 1.6-0.2-0.2

Bedankt! Kan dit nergens op de productpagina vinden, dus hoop dat dit soort dingen er binnenkort wel op staan, toch niet geheel irrelevant ;-)
 
Bedankt! Kan dit nergens op de productpagina vinden, dus hoop dat dit soort dingen er binnenkort wel op staan, toch niet geheel irrelevant ;-)

Nee inderdaad. Normaal moet er bij de BCAA een label staan, net zoals er bij de 4.1.1 variant staat, dat moet over het hoofd gezien geweest zijn. Weet niet wat er bij de cal+mag misgelopen is, want is ook geheel niet leesbaar op de afbeelding. Heb die er alvast in het Engels zelf even rap bijgeplaatst.

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Afgelopen weekend Whey bij jullie besteld welke in de actie was. Ben benieuwd naar de smaken! :)

En we kijken uit naar je mening. Wat de standaardsmaken betreft is de feedback overwegend positief, dus we hopen nu die kennis in de nabije toekomst ook te kunnen uitwerken in meer sprekende en interessante smaken :)
 
Heb nu al enkele malen de Musculi trams gezien, erg vet! Ziet er heel goed uit!
 
Heb nu al enkele malen de Musculi trams gezien, erg vet! Ziet er heel goed uit!

Bedankt! We zijn er ook wel trots op dat deze rondrijden aan onze kust :D

Voor zij die het nog niet wisten, we hebben nu immense kortingen op onze webshop ter ere van onze sponsoring aan de Arnold Classic Europe 2015! Neem even een kijkje dus. Vooral onze BCAA's staan scherp geprijsd nu! :cool:

11b6d20.png
 
Welke bcaa is eigenlijk beter 4:1:1 of 8:1:1?
 
Welke bcaa is eigenlijk beter 4:1:1 of 8:1:1?

De 8:1:1, daarom is hij ook duurder :) Maar indien je niet op zoek bent naar een BCAA met hoge Leucine inhoud, dan zit je ook goed met de 4:1:1 of de 2:1:1.
 
Sensationeel deze shop jullie hebben ckr kwaliteit gebracht in de eiwit markt. Was xxl/bulkpowders ook zo slecht als b en f ooit was/is?
 
Durven wij ons niet over uitspreken. Wij voeren liever positieve reclame voor ons eigen bedrijf dan negatieve reclame over andere bedrijven. Maar wees maar zeker dat er vele merken zijn waar de inhoud sterk verschilt van wat er op het label staat. En daarom is het niet de fout van de merken zelf, vaak is het de producent die zonder medeweten van de merken sjoemelt met de producten. Aangezien wij alles in-house produceren kunnen wij ook een 100% garantie over de juistheid van ons label geven :)

Qua eiwitpoeders is er volgens mij prijs/kwaliteit gezien niets beter op de markt dan onze Whey Isolaat 90, die nu overigens met 30% korting beschikbaar is: http://shop.musculi.com/nl/product/whey-protein-isolate-90

2h4xgdy.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ga zo mijn eerste bestelling doen bij jullie. Ik kwam bij het maken van een account alleen een fout tegen. Onder het veld waar je telefoonnummer ingevuld kan worden, staat een dropdown menu zonder dat de vraag wat je er in moet vullen. Het zal wel de vraag zijn van waar je musculi kent, maar de vraag staat er niet.
 
Ga zo mijn eerste bestelling doen bij jullie. Ik kwam bij het maken van een account alleen een fout tegen. Onder het veld waar je telefoonnummer ingevuld kan worden, staat een dropdown menu zonder dat de vraag wat je er in moet vullen. Het zal wel de vraag zijn van waar je musculi kent, maar de vraag staat er niet.

Ik geef het even door. Bedankt voor je feedback :) Kan je me ook zeggen met welke browser en besturingssysteem je werkt?

Hopelijk ben je tevreden van onze producten!
 
Ik geef het even door. Bedankt voor je feedback :) Kan je me ook zeggen met welke browser en besturingssysteem je werkt?

Hopelijk ben je tevreden van onze producten!

OSX yosemite browser: safari.

Wordt er ook een mail verstuurd wanneer het pakket wordt verzonden?
 
OSX yosemite browser: safari.

Wordt er ook een mail verstuurd wanneer het pakket wordt verzonden?

Nee, enkel de dag wanneer het geleverd wordt. Maar de levertijden in onze FAQ worden wel gerespecteerd hoor.
 
Nee, enkel de dag wanneer het geleverd wordt. Maar de levertijden in onze FAQ worden wel gerespecteerd hoor.

Heb het pakket vandaag binnengekregen. Verpakkingen zien er goed uit. Netjes dat iedere potje ook nog in een doosje zit. Bedankt voor de samples. Ik had er niet eens ongevraagd, maar zaten toch veel samples bij.
 
Heb het pakket vandaag binnengekregen. Verpakkingen zien er goed uit. Netjes dat iedere potje ook nog in een doosje zit. Bedankt voor de samples. Ik had er niet eens ongevraagd, maar zaten toch veel samples bij.

Bedankt voor je bestelling :-) Ja, we willen de klanten kennis laten maken met ons complete gamma, daarom stoppen we er voorlopig nog ongevraagd samples bij. Hopelijk ben je tevreden en geef zeker je mening over de producten in dit topic! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven