XXL Nutrition

My little eye

hij krijgt wel een dikke 5.8 op imdb :)

Ik heb hem gezien, maar vond hem niet zo.. Vond hem een beetje voorspelbaar, elke keer als er iemand vermoord werd, was er niet echt een spannign vooraf en het was zo snel iedere keer gedaan. mag wel wat meer gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
voorspelbaar? vond dat juist niet. naarmate t einde vorderde was t idd ietwat voorspelbaar (denk je) maar net op t moment dat je denkt dat t goed afloopt...hoppaaaaaa
dat zijn de betere films

had zeker niet verwacht dat t een snufmovie zou zijn

Rob G zei:
De film zit zeker goed in elkaar en het camerawerk is klassa! De spanning blijft r heel de film in en het verhaal blijft ook de hele film boeien. Ik ging iig met een goed gevoel de bioscoop uit!!!

:thumb:ik ook, maar dan uit mn eigen kamer

Purple zei:
Ik heb hem gezien, maar vond hem niet zo.. Vond hem een beetje voorspelbaar, elke keer als er iemand vermoord werd, was er niet echt een spannign vooraf en het was zo snel iedere keer gedaan. mag wel wat meer gebeuren.

Keiharde tante hoor die Purple. Iemand kapot maken is niet meer genoeg. Moet wel wat spanning van te voren in zitten! :D

juist een moord die snel gepleegd is mag van mij wel zolang de spanning er maar in blijft idd.

t is geen hellraiser he:D

Ik vond hem wat langdradig... Ja vind het veel leuker om te zien hoe iemand langzaam vermoord wordt.. of lange tijd geterroriseerd wordt...

Purple zei:
Ik vond hem wat langdradig... Ja vind het veel leuker om te zien hoe iemand langzaam vermoord wordt.. of lange tijd geterroriseerd wordt...

nou, ze worden toch 1,5 uur geterroriseerd dacht ik he:),
maar goed, ieder zn mening he. en imdb hecht ik geen waarde aan. scary movie wordt daar ook genadeloos de grond ingetrapt en die vond ik ook geweldig. is puur uitgaande van een mening va een criticus

btw, de extras zijn ook gaaf. de hele film nog eenn keer gezien maar dan met commentaar van t bedrijf

Purple zei:

Ga dan maar even naar de videotheek en huur 'Ichi the killer'. Wel een film voor jou!

ahja, die moet ik ook nog steeds zien..dat schijnt echt een zieke film te zijn

dandyman zei:
wat een topfilm zeg,

als je denkt dat die niet beter wordt overtreft die m alsnog

aanrader, gelieve in t donker te kijken:)

zeker een toppertje vooral omdat je vanaf het begin al lekker zit te gissen WIE het nou is:)

Terug
Naar boven