MuscleMeat

Myfitnesspal!

Het nadeel hiervan is wel dat je het doel van bijvoorbeeld eiwit niet zelf kan veranderen. Nu zit er bijvoorbeeld ingeprogrammeerd dat je voeding voor 20% moet bestaan uit eiwitten, terwijl dit voor een bodybuilder 40% moet zijn...

Het nadeel hiervan is wel dat je het doel van bijvoorbeeld eiwit niet zelf kan veranderen. Nu zit er bijvoorbeeld ingeprogrammeerd dat je voeding voor 20% moet bestaan uit eiwitten, terwijl dit voor een bodybuilder 40% moet zijn...

das waar maar je kan wel makkelijk het grafiekje met procenten weergeven en zelf daar de conclusie uit trekken

Het moet gewoon 1,5-2x je lichaamsgewicht zijn? Althans, dat is wat vaak wordt gehanteerd. Ik zit nu gewoon netjes op 178 gram eiwit per dag. Je kan altijd nog zelfs de verhoudingen aanpassen:

My Home > Goals > Change Goals > Custom: Manually set my own custom fitness goals

Het moet gewoon 1,5-2x je lichaamsgewicht zijn? Althans, dat is wat vaak wordt gehanteerd. Ik zit nu gewoon netjes op 178 gram eiwit per dag. Je kan altijd nog zelfs de verhoudingen aanpassen:

My Home > Goals > Change Goals > Custom: Manually set my own custom fitness goals

Dit dus.
Met MyFitnessPal kan ik (tot nu toe nog) zeer goed uit de voeten. Moet daarbij wel zeggen dat ik FatSecret nog niet heb geprobeerd (waarom overschakelen als iets werkt).

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info! ik begin maandag heb nu nog boodschappen voor mijn eetschema van de eerste 3 maanden. v.a. maandag ga ik iifmm op 2500-2600kcal 35/40/25 ongeveer niet zo precies, dit lijkt mij ideaal hiervoor. Is het een idee om elkaar als friends toe te voegen (misschien in openingspost de namen) zodat we kunnen kijken wat we allemaal eten zodat we op die manier inspiraties op kunnen doen?
Zal dit toevoegen, mensen die hun username willen meegeven mogen dit altijd aangeven!

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Ook wel handig dat hier wat tips voorbij komen :thumbs:

Ik heb een probleempje, ik wou vandaag myfitnesspal aanmaken maar je moet minimaal 18 zijn kan dan ook niet aangeven dat je 15 bent..
Valt zeker niks op te bedenken of niks aan te doen?

Gebruik hem iedere dag, na een tijdje wordt het zelfs leuk voedsel te loggen :P

maar berekent hij het dan niet anders met je onderhoud?
Ik heb ook gewoon 18 ingevult. En je onderhoud kan je beter zelf invoeren want wat hij uitrekent in je bmr alleen. Is veel fijner om zelf een cals doel in te vullen met je macros en sport niet mee te tellen in de app.

Laatst bewerkt:
BMR en onderhoudsniveau etc. voor een 15-jarige gewoon uitrekenen met Harris-Benedict of Katch-McArdle en dit gewoon handmatig invoeren denk ik.. Gewoon 1 of 2 weken je gewicht in de gaten houden op vaste momenten, en indien nodig je bulk of cut kcal aanpassen.

Oh dat wist ik niet hartstikke bedankt allemaal

Heb het vandaag aangemaakt, het percentage van de behoefte heb ik aangepast (40% carbs 45% eiwitten etc.)
Alleen nu ik de percentages heb aangepast komt het aantal gram niet overeen vergeleken met het exel bestandje dit kan je in myfitnesspal ook niet wijzigen.. zie bijlagen.

En nog een vraagje hoe verdelen jullie de maaltijden? er staat namelijk standaard ontbijt lunch avondeten snack etc.
Hebben jullie dit aangepast?

alvast bedankt voor de reactie

Schermafbeelding 2014-01-18 om 14.45.57.jpg

Schermafbeelding 2014-01-18 om 14.47.05.jpg

Of klopt dit wel?

ik gebruik hem ook elke dag :D

Heb het vandaag aangemaakt, het percentage van de behoefte heb ik aangepast (40% carbs 45% eiwitten etc.)
Alleen nu ik de percentages heb aangepast komt het aantal gram niet overeen vergeleken met het exel bestandje dit kan je in myfitnesspal ook niet wijzigen.. zie bijlagen.

En nog een vraagje hoe verdelen jullie de maaltijden? er staat namelijk standaard ontbijt lunch avondeten snack etc.
Hebben jullie dit aangepast?

alvast bedankt voor de reactie

45% eiwit :scratch:

Terug
Naar boven