Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet meer zeker hoe ik het heb gedaan maar als ik me niet vergis, kan je het doen via internet/ webinterfaceVraagje, ik heb zojuist de Myfitnesspal app gedownload (iPhone) maar standaard kun je 4 maaltijden invoeren. Hoe verhoog je het aantal maaltijden?
Weet niet meer zeker hoe ik het heb gedaan maar als ik me niet vergis, kan je het doen via internet/ webinterface
Is sws wel handige app. Maar zoals mijn berekeningen van dbb site moet ik 2900 kcal hebben per dag. En volgens die app 2400? Hou sws nog wel de 2900 aan
Ja precies doe ik ook. Maar vondt dat beetje raar alleen [emoji6]Ik kijk helemaal niet naar wat de app zegt over max kcal. Ik gebruik de app om te weten hoeveel kcal ik binnen krijg en hoe m'n macro's zitten. Kcal max bereken ik zelf wel, maar door de app kan ik er wel op letten.
Is wel even zoeken en wennen, maar ik gebruik het dagelijks!![]()
Kun je ook aan myfitnesspall ook de % toevoegen?
Oftewel je eigen ratio toevoegen?
Is wel even zoeken en wennen, maar ik gebruik het dagelijks!![]()
Je bedoelt je protein/carbs/fat verhouding? Ja hoor.
Via de app ga je naar: Meer -> Doelen -> Voedingsdoelen. Als je dan klikt op 'geavanceerde voedingsdoelen' kan je zelf ingeven wat je verhouding moet zijn.
Via de site: My Home -> Goals -> Change goals -> Selecteer custom en continue -> Hier kan je aanpassen.
Je bedoelt je protein/carbs/fat verhouding? Ja hoor.
Via de app ga je naar: Meer -> Doelen -> Voedingsdoelen. Als je dan klikt op 'geavanceerde voedingsdoelen' kan je zelf ingeven wat je verhouding moet zijn.
Via de site: My Home -> Goals -> Change goals -> Selecteer custom en continue -> Hier kan je aanpassen.
Geen idee of het nogsteeds het geval is maar destijds toen ik de app gebruikte klopte die voedingswaarde voor geen meter.
Voorbeeld1: hetzelfde schema dat gemaakt was in het Excel bestant wat op dit forum rondzwerft gaf een verschil van 1000kcal aan dan met de app
Voorbeeld2: in een sinasappel zat 0 vitamine.
Daarna meteen app verwijderd.
Je kan ook altijd zelf toevoegen met juiste waarden?Mijn vraag is of je in goals lijst 50/30/20 toevoegen?
Zie link;
http://www.myfitnesspal.com/topics/show/1206646-it-possible-to-set-your-own-macro-s

Gebruik de app ook sinds een paar dagen! Erg handig!!
Misschien wel makkelijker om alles gewoon onder één maaltijd te zetten en dus niet onder 5-6 verschillende (ontbijt, tussendoor etc.). Als je namelijk alles onder één maaltijd zet, kun je het erna makkelijker hergebruiken omdat dan alles onder 'Recent' staat. Als je dat niet doet zie je onder recent bij ontbijt bijvoorbeeld alleen de dingen staan die je eerder bij het ontbijt op hebt en bijv. niet als tussendoortje...![]()
als je bv altijd zelfde eet voor je gaat slapen...