Fitness Seller

Myfitnesspal!

.

Laatst bewerkt:
Nice topic Sayer!

Vraagje, ik heb zojuist de Myfitnesspal app gedownload (iPhone) maar standaard kun je 4 maaltijden invoeren. Hoe verhoog je het aantal maaltijden?

Vraagje, ik heb zojuist de Myfitnesspal app gedownload (iPhone) maar standaard kun je 4 maaltijden invoeren. Hoe verhoog je het aantal maaltijden?
Weet niet meer zeker hoe ik het heb gedaan maar als ik me niet vergis, kan je het doen via internet/ webinterface

Weet niet meer zeker hoe ik het heb gedaan maar als ik me niet vergis, kan je het doen via internet/ webinterface

Thanks ik heb het gevonden!! Het volgende probleem is dat je er 6 kunt invoeren terwijl ik 7 maaltijden heb

kun je niet een maaltijd als tussendoortje invoeren dan?

Dat kan wel maar je kunt er maximaal 6. Heb nu maaltijd 6 en 7 maar bij elkaar gezet

Is sws wel handige app. Maar zoals mijn berekeningen van dbb site moet ik 2900 kcal hebben per dag. En volgens die app 2400? Hou sws nog wel de 2900 aan

Ik gebruik altijd fatsecret, heb myfitnesspal vroeger wel eens geprobeerd maar die was toen nog niet zo goed. Nog goede redenen om over te stappen? De nieuwe (iOS 8) app van fatsecret werkt wel erg lekker.

Hebben jullie ook al ervaringen met de ios 8 health app van Apple?

• Topic Starter Topic Starter
Is sws wel handige app. Maar zoals mijn berekeningen van dbb site moet ik 2900 kcal hebben per dag. En volgens die app 2400? Hou sws nog wel de 2900 aan

Ik kijk helemaal niet naar wat de app zegt over max kcal. Ik gebruik de app om te weten hoeveel kcal ik binnen krijg en hoe m'n macro's zitten. Kcal max bereken ik zelf wel, maar door de app kan ik er wel op letten.

Ik kijk helemaal niet naar wat de app zegt over max kcal. Ik gebruik de app om te weten hoeveel kcal ik binnen krijg en hoe m'n macro's zitten. Kcal max bereken ik zelf wel, maar door de app kan ik er wel op letten.
Ja precies doe ik ook. Maar vondt dat beetje raar alleen [emoji6]

Kun je ook aan myfitnesspall ook de % toevoegen?

Oftewel je eigen ratio toevoegen?

Je bedoelt je protein/carbs/fat verhouding? Ja hoor.

Via de app ga je naar: Meer -> Doelen -> Voedingsdoelen. Als je dan klikt op 'geavanceerde voedingsdoelen' kan je zelf ingeven wat je verhouding moet zijn.

Via de site: My Home -> Goals -> Change goals -> Selecteer custom en continue -> Hier kan je aanpassen.

Is wel even zoeken en wennen, maar ik gebruik het dagelijks! :D

Via de app ga je naar: Meer -> Doelen -> Voedingsdoelen. Als je dan klikt op 'geavanceerde voedingsdoelen' kan je zelf ingeven wat je verhouding moet zijn.

Via de site: My Home -> Goals -> Change goals -> Selecteer custom en continue -> Hier kan je aanpassen.

Mijn vraag is of je in goals lijst 50/30/20 toevoegen?

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Zie link;

http://www.myfitnesspal.com/topics/show/1206646-it-possible-to-set-your-own-macro-s

Laatst bewerkt:
Geen idee of het nogsteeds het geval is maar destijds toen ik de app gebruikte klopte die voedingswaarde voor geen meter.

Voorbeeld1: hetzelfde schema dat gemaakt was in het Excel bestant wat op dit forum rondzwerft gaf een verschil van 1000kcal aan dan met de app
Voorbeeld2: in een sinasappel zat 0 procent vitamine.

Daarna meteen app verwijderd.

Geen idee of het nogsteeds het geval is maar destijds toen ik de app gebruikte klopte die voedingswaarde voor geen meter.

Voorbeeld1: hetzelfde schema dat gemaakt was in het Excel bestant wat op dit forum rondzwerft gaf een verschil van 1000kcal aan dan met de app
Voorbeeld2: in een sinasappel zat 0 vitamine.

Daarna meteen app verwijderd.

Klopt, niet alles klopt, daarom best ook nakijken. Vroeger kon je eten toevoegen zonder carb/proteins/fat op te geven (dus enkel de kcals), heb je ook niet veel aan :D Je kan ook altijd zelf toevoegen met juiste waarden?

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Je vroeg toch of je % verhoudingen kon toevoegen? En dat kan:

2qjd7wi.png

Wat er in de link staat beschreven die jij doorgeeft is of je ipv met % gewoon kan toevoegen hoeveel gram je verhoudingen moeten zijn: 80 gr vet/200 gr eiwit/500 gr koolhydraten. Dat is de vraag gesteld in de link die je geeft.

Je krijgt bij het aanpassen van je % wel direct te zien hoeveel gram dat juist is, kan je zo wat uitrekenen?

En anders zet je gewoon alles op 0 en reken je zelf even uit hoeveel je nodig hebt op welke dag (rust / training)...
Als je de targets op 0 zet is het ook makkelijk te zien hoeveel je nog moet.

Gebruik de app ook sinds een paar dagen! Erg handig!!

Misschien wel makkelijker om alles gewoon onder één maaltijd te zetten en dus niet onder 5-6 verschillende (ontbijt, tussendoor etc.). Als je namelijk alles onder één maaltijd zet, kun je het erna makkelijker hergebruiken omdat dan alles onder 'Recent' staat. Als je dat niet doet zie je onder recent bij ontbijt bijvoorbeeld alleen de dingen staan die je eerder bij het ontbijt op hebt en bijv. niet als tussendoortje... :)

Gebruik de app ook sinds een paar dagen! Erg handig!!

Misschien wel makkelijker om alles gewoon onder één maaltijd te zetten en dus niet onder 5-6 verschillende (ontbijt, tussendoor etc.). Als je namelijk alles onder één maaltijd zet, kun je het erna makkelijker hergebruiken omdat dan alles onder 'Recent' staat. Als je dat niet doet zie je onder recent bij ontbijt bijvoorbeeld alleen de dingen staan die je eerder bij het ontbijt op hebt en bijv. niet als tussendoortje... :)

Je kan je maaltijden ook opslaan als maaltijd :D als je bv altijd zelfde eet voor je gaat slapen...

Terug
Naar boven