MuscleMeat

Myfitnesspal!

Had hiervoor fatsecret maar ben over gestapt op fitnesspal omdat deze veel meer mogelijkheden heeft tevens kan je runtastic hieraan koppelen zodat hij tijdens cardio je cal van je totaal aftrek.

Zetten jullie ook het avond eten erin als jullie eten wat de pot schaft?

Haha wtf een ekv van 45/50/5 :roflol:

Ben hier afgelopen week mee begonnen. Heb het altijd links laten liggen, omdat ik geen smartphone heb, maar vorige week zag ik ineens een link naar de site langskomen :o

Staat echt heel veel in, nog niks zelf aan hoeven maken, maar niet alles wordt door iedereen compleet ingevuld. Met name natrium mis ik bij veel producten die soms toch voor een groot deel uit zout bestaan...

Exercise-functie lijkt me te veel werk om allemaal in te vullen :P

Ik gebruik het ook elke dag!
Bij de exercise functie gebruik ik alleen de cardio, omdat mij verteld is dat als je al behoorlijk onder onderhoud eet je spieren verminderen. Dat is niet de bedoeling.

Sinds ik myfitnesspal gebruik maak ik de gainz van mijn leven.

srs

Haha, ik ging even mijn doel persoonlijk aanpassen, krijg ik volgende melding. :D

Hoewel het mogelijk is om met MyFitnessPal je eigen doelen te stellen, raden we dit niet aan zonder het advies van een gezondheidsprofessional.

Ik heb net account aangemaakt, gaf mijn stats in en dat ik 0,5 kg per week wil kwijtraken.
Op andere sites en volgens de formule van harris zit ik op 2800 en zelfs nog hoger en op fitnesspal op 1500. Aanzienlijk verschil :S

Dan doe je iets fout denk ik, maar goed ik zou gewoon die methoden gebruiken die in dat excel sheet zijn verwerkt en dan die calorieën en macro's in myfitnesspall zetten

Wat ik jammer vind maar misschien kijk ik er helemaal overheen??? is dat ik nergens mijn vetpercentage bij kan houden, het gaat alleen over aankomen en afvallen,
ik ben nu 90kg met een vet% van 18% en mijn doel is nu juist omdit omlaag te krijgen... en het liefste blijf ik dan ook nog eens lekker 90kg wegen ;)

Kan ik m'n macro's enkel in percentages uitdrukken of kan ik ergens zelf het aantal gram invullen?

.

Laatst bewerkt:
Kan alleen in percentages. Maar die percentages maken niet zoveel uit, als je gewoon bij 'voeding' in de app kijkt zie je zo op precies hoeveel gram e/k/v je zit.

klopt deze kcal die je nodig hebt wel dat hij aangeeft?

Kan alleen in percentages. Maar die percentages maken niet zoveel uit, als je gewoon bij 'voeding' in de app kijkt zie je zo op precies hoeveel gram e/k/v je zit.

Dit dus.
Persoonlijk heb ik eerst mijn macro's berekend en heb vervolgens de percentage sliders zo aangepast dat ze (zo goed als) overeenkomen.

Terug
Naar boven