Fitness Seller

Na 1 weekje cutten nog niets zichtbaar ? Normaal of ?

ok ik kan dan wel minder brood nemen maar ik moet toch nog altijd aan m'n kcal komen ik zou niett weten wat ik dan moet eten (in plaats van dat brood )

en in die zilver rijst zitten nog meer kh dan in bruin brood :s , jij wilt dat ik zak in koolhydraden en je raad mij iets aan wat nog meer koolhydraden heeft .:headbang::scratch:

hier klopt iets niet

rijst (zilvervlies) 100 gr. 369 kcal / 8.9E / 78.0 kh / 2.4 V
rijst (zilvervlies, gekookt) 100 gr. 111Kcal / 2.5 E / 23.0 Kh / 0.9 V
rijst (zilvervlies, ongekookt) 100 gr. 370 Kcal / 7.9 E /77.2 Kh /2.9 V

bruin brood 100 gr. 250 Kcal 9.5 E 45.1 Kh 3.5 V
brood kan opzich wel in de cut hoor, maar neem wel donker brood met veel pitten.

Als je gewoon heel clean massa gaint, word je toch in principe droger.
Stel je weegt 75 kg met 12% vet, dat is dus 0,12*75 = 9 kg vet. Dan kom je 3 kg SPIERMASSA aan. Je weegt dan dus 78 kg met nog steeds 9 kg vet. Die 9 kg is dan alleen geen 12% meer, maar (9/78)*100 = ongeveer 11,5%.

Of zeg ik nu iets raars?

Als je gewoon heel clean massa gaint, word je toch in principe droger.
Stel je weegt 75 kg met 12% vet, dat is dus 0,12*75 = 9 kg vet. Dan kom je 3 kg SPIERMASSA aan. Je weegt dan dus 78 kg met nog steeds 9 kg vet. Die 9 kg is dan alleen geen 12% meer, maar (9/78)*100 = ongeveer 11,5%.

Of zeg ik nu iets raars?

nee, klopt gewoon.

klopt maar toch is het k*t, je buikvet ofzo wordt echt niet minder, alleen sommige plaatsen krijg je meer definitie omdat de spieren groeien, dingen zoals vasculariteit en 6pack blijven alsnog achter

om het niet te doen vind ik gewoon dom, het kan namelijk prima, je kan ook aankomen en droger worden. (zelf gehad) dusja...

wat een onzin zeg.... als je af wilt vallen moet je onder je onderhoud zitten, onder je onderhoud zitten betekend dat je lichaam niet genoeg energie heeft en er dus vet moet voor gaan afbreken, dan heeft je lichaam dus geen reserve-stoffen meer over om even spier te gaan bouwen.
dat dit bij jou wel het geval was betekent dat je of zit te liegen, of aan de roids zat, of een uitzondering op de regel bent. in ieder geval geen goed advies voor topic starter

wat een onzin zeg.... als je af wilt vallen moet je onder je onderhoud zitten, onder je onderhoud zitten betekend dat je lichaam niet genoeg energie heeft en er dus vet moet voor gaan afbreken, dan heeft je lichaam dus geen reserve-stoffen meer over om even spier te gaan bouwen. dat dit bij jou wel het geval was betekent dat je of zit te liegen, of aan de roids zat, of een uitzondering op de regel bent. in ieder geval geen goed advies voor topic starter
onzin? als je vet afbreekt geeft dit energie, dus wanneer jij op onderhoud eet en vet afbreekt heb je energie over... deze energie kan dan gebruikt worden voor de aanmaak van spiermassa. het lijkt me niet logisch voor het lichaam om spiermassa te verbranden terwijl het lichaam elke training een zwaardere inspanning moet verrichten. je lichaam zal altijd spiermassa willen bouwen of behouden wanneer het dit nodig heeft (om zware trainingen te doen) kijk naar dat onderzoek met ratten die op een hongerdieet zaten en toch nog massa aanzetten op hun benen (die door training wel gestimuleerd werden) ondanks dat ze wel afvielen. dat dit bij mij en 100en anderen gebeurt (www.intensemuscle.com) en niet bij jou betekent dat ik blijkbaar wat anders doe dan jij en dat dus ook andere resultaten oplevert. dat jij iets niet kan en genoegen neemt met slechte resultaten betekent niet dat niemand het kan en maar genoegen moet nemen met slechte resultaten...

Laatst bewerkt:
wat een onzin zeg.... als je af wilt vallen moet je onder je onderhoud zitten, onder je onderhoud zitten betekend dat je lichaam niet genoeg energie heeft en er dus vet moet voor gaan afbreken, dan heeft je lichaam dus geen reserve-stoffen meer over om even spier te gaan bouwen.
dat dit bij jou wel het geval was betekent dat je of zit te liegen, of aan de roids zat, of een uitzondering op de regel bent. in ieder geval geen goed advies voor topic starter

Theoretisch gezien heb je gelijk, maar je snapt zelf ook wel dat je zowel ondervoed als overvoed opdezelfde dag kan zijn (zoniet verschillende dagen), neem IF..

Ja, tijdens een kcal tekort kan je geen muscle gainen, maar op de momenten dat jij eet (en dan geen etheopie maaltijd) dan zit jij boven je vebruik (tenzij jij 500kcal in 30min verbruikt)

• Topic Starter Topic Starter
owkey ik denk dat ik dit ga doen : ik vervang die 5 boterhammen door nog eens 200 gram kip met groenten in de wok dus dan kom ik op 192 kh

Maaltijd 1

40 gram proteine : 148.8 kcal 36, 8 E 0 KH 0,2 V
400 ml half volle melk : 200 kcal 16 E 20 kh 6,0 v
Banaan : 124 1 E 30 kh 0,0

472 kcal 54 E 50 kh 6,2 v

--------------------------------------------------------------------

Maaltijd 2

broodje kip
238 gram totaal

130 gram br brood 325 kcal 12,35 E 58,5 kh 4,5 V
108 gram kip 201kcal 36 E 1 kh 5 v

tot 526 kcal 48 E , 60 kh 9,5 v

Maaltijd 3

Kip filet 200gr 374 kcal 67 E 1 kh 9.4 v
wok groenten 70 kcal ? ? ?

444 kcal 67 E 1 kh 9,4 v

( TRAINING ) --------------------------------------------

Maaltijd 4

broodje kip
238 gram totaal

130 gram br brood 325 kcal 12,35 E 58,5 kh 4,5 V
108 gram kip 201kcal 36 E 1 kh 5 v

tot 526 kcal 48 E , 60 kh 9,5 v

Maaltijd 5

Kip filet 200gr 374 kcal 67 E 1 kh 9.4 v
wok groenten 70 kcal ? ? ?

444 kcal 67 E 1 kh 9,4 v

Maaltijd 6

40 gram proteine : 148.8 kcal 36, 8 E 0 KH 0,2 V
400 ml half volle melk : 200 kcal 16 E 20 kh 6,0 v

348 kcal 53 E 20 kh 6,2 v

2760 Kcal 337 E ( niet te veel ? ) 190 kh 50 v

wat denken jullie ? mischien nog wat kleine dingetjes hier aan daar toevoegen ofzo ? is het trouwens niet slecht om zoveel kip te eten ?

o ik wou nog ff vragen hoelang kan je best wachten met eten na het trainen ? of maakt dat niet veel uit

Laatst bewerkt:
eey, die calorietabel klopt niet helemaal. Kijk gewoon zelf op de verpakking, daar staat het juist.

waarom nou weer halfvolle melk..? Ga voor magere of water. S'avonds proteine heeft ook weinig zin, neem een langzame bron als magere kwark, of beter nog tonijn, zodat je minder zuivel binnenkrijgt.

De half volle melk zou ik vervangen door magere melk of zelfs water.

401689b.jpg

Ik gebruik zelf sojamelk.

Laatst bewerkt:
het is nu al meer al 2 weken en ik zie nog altijd helemaal niets ik ben 500 gram afgevallen op de weegschaal :D en er is een klein beetje vet af maar echt niet veel mischien een een halve of 1 %

zou ik gewoon niet wat lager gaan in kcal ? of zou het echt aan die melk liggen ?

lager in de kcal

zou ik op 2500 gaan eten ?

wat denken jullie ?

doe maar ja

of gewoon 10-20min meer cardio ;)

Ben nu 3 weken aan het cutten en van 24,5% naar 22% vet gegaan. (alleen in kg bijna niks verloren) Als ik naar mijn lichaam kijk is er wel iets van te zien, maar nog niet veel.
Je moet gewoon geduld hebben.
Verwacht niet dat je over 3 weken ineens heeeel veel droger wordt. Geef het een aantal weken de tijd en je zult zien dat het werkt......
Succes in ieder geval!!

owkey ging juist voor training op de weegschaal staan en woog 73,4 kg er is dus 2,6 kilo af maar ik zie er niet echt veel van ik ben mischien beetje droger maar niet echt veel ik moet wel zeggen dat het lijkt alsof ik een klein beetje harder erbij sta op 76 kg leek alles mischien wat puffyer

met de analoge vetmeter staat er nu 13,5 % vet toen ik pas begon was dat 15 % ben ik nu teveel kg afgevallen of moet ik dit verwachten ? ik schrok nammelijk een beetje toen ik op de weegschaal ging staan :d

begin m'n buikspieren een ietste pietste beetje meer te zien, ik heb niet echt het gevoel dat ik veel ben gekrompen

wat denken jullie ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven