XXL Nutrition

Na 5 maanden blessure...

Bezoekers in dit topic

Het zal best klote zijn, toch zal je meer moeten gaan eten. Hoeveel weeg je nu?
 
Het zal best klote zijn, toch zal je meer moeten gaan eten. Hoeveel weeg je nu?

68-69 kilo. Probleem is dat ik de ene dag 1 kilo afval en de dag erna weer 1 kilo bijkom terwijl ik hetzelfde eet.
Nou schijt ik wel 3-5 x per dag aardig.
 
ik vreet 3500kcal zonder avondeten, of meer.....
 
ik vreet 3500kcal zonder avondeten, of meer.....

Maar jij bent ook al wat ouder, groter en weegt al meer. Voor mij zou dit genoeg moeten zijn volgens de tabellen. Maar ook dat ik van de ene op de andere dag 1 kilo verlies en vervolgens weer bijkom is raar.
 
Het is wel duidelijk dat je meer mag eten maar als ik naar de foto kijk van dat je ''12 lijkt'' (niet mijn woorden :P) maar dan zie je wel dat je massa hebt gepakt hoor..

Dus hoe dan ook vooruitgang, zeker te zien..
Maar meer eten inderdaad! ga maar naar de 4000 KCal.. ik weet niet wat je nu precies eet, maar ik heb het idee dat het bij jou niet alleen aan de KCAL ligt, maar ook aan hoeveelheid eiwitten/koolhydraten/vet verhouding.

Vooruitgang: Ja
Goede vooruitgang: Nee.
Meer eten.
Harder trainen.
Goed rusten.

Dat is het enige wat iemand je kan vertellen ;)

Maar jij bent ook al wat ouder, groter en weegt al meer. Voor mij zou dit genoeg moeten zijn volgens de tabellen. Maar ook dat ik van de ene op de andere dag 1 kilo verlies en vervolgens weer bijkom is raar.

En dit is niet raar, dit heb ik zelf ook..
Je moet snappen dat je een uitzondering bent, en tabellen maar goed zijn voor 1 ding: een maatstaaf.
Als jij net zo'n snelle verbranding hebt als ik, mag je zelfs boven de 6000KCAL eten, net als ik, anders groei je niet.

En ik weeg ook de ene dag 2KG meer of minder, heeft te maken met of je die dag goed hebt gegeten of niet.

Dus conclusie: Je voeding is alsnog ruk ;)
 
@BicepM
Thanks man, aan jou info heb in nog eens wat! Je hebt ook helemaal gelijk qua voeding, ik denk zelf dat mijn verhoudingen niet goed kloppen inderdaad. Ik moet proberen kcal-inname te verhogen maar ik kan dit beter opbouwem, aangezien me dit niet 1-2-3 lukt. Zit best snel vol helaas, en eet te weinig op school! Mijn voedingsschema staat in mijn log. Als je tijd hebt zou ik het enorm waarderen als je daar commentaar op kunt geven!
 
@BicepM
Thanks man, aan jou info heb in nog eens wat! Je hebt ook helemaal gelijk qua voeding, ik denk zelf dat mijn verhoudingen niet goed kloppen inderdaad. Ik moet proberen kcal-inname te verhogen maar ik kan dit beter opbouwem, aangezien me dit niet 1-2-3 lukt. Zit best snel vol helaas, en eet te weinig op school! Mijn voedingsschema staat in mijn log. Als je tijd hebt zou ik het enorm waarderen als je daar commentaar op kunt geven!

Uiteraard! Neem wel in overweging dat je misschien niet eens 6000+ KCAL per dag hoeft te eten hoor ;) Dat ik dat moet is ook onwijs overdreven, helaas kanik niet anders..

Maar denk dat het bij jou rond de 4000 echt wel moet lukken! :)
Voedinggsschema, stuur me ff PM met linkje of iets, dat is makkelijker :D
 
uiteraard! Neem wel in overweging dat je misschien niet eens 6000+ kcal per dag hoeft te eten hoor ;) dat ik dat moet is ook onwijs overdreven, helaas kanik niet anders..

Maar denk dat het bij jou rond de 4000 echt wel moet lukken! :)
voedinggsschema, stuur me ff pm met linkje of iets, dat is makkelijker :d

pm!
 
Hoeveel cm meet je bicep en kuit? (omtrek) want die lijken nogal smal.
 
Rechterkuit: 37.5 cm
Linkerkuit: 36.5 cm
Rechter bicep aanspannen: 36.5 cm
Rechter tricep aanspannen: 30.5 cm
 
Goed bezig, maar je moet echt meer gaan eten.
 
@likwit Thanks, met al serieus met trainen, voeding kan altijd beter!
 
Ik vind het best een goeie vooruitgang. Wel meer eten.
 
Ik vind het best een goeie vooruitgang. Wel meer eten.

Fijn om te horen! Heb net even andere kwark ingeslagen en ga beginnen met pannekoeken maken met whey erdoor. Zit hiermee op 3000 kcal zonder avondeten. Als dit niet werkt zal ik het proberen te verhogen.
 
3500 kcal moet toch wel wat gaan doen voor je.

Hoe is je eiwitinname?
 
3500 kcal moet toch wel wat gaan doen voor je.

Hoe is je eiwitinname?

Moet je even mijn voedingsschema bekijken, bijna 200g zonder avondeten
 
Heb je ook al wat geprobeerd met weightgainers?
 
Heb je ook al wat geprobeerd met weightgainers?

Heb 1.5 jaar geleden een goedkope gebruikt, 5 kg gegained. Heb er nu weer een staan die ik ga gebruiken zodra school begint en ik een goed patroon kan onderhouden.
 
Back
Naar boven