AndroidHealthClinic

Na 6 dagen winstrol shot in schouder een dikke bult!

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
Gewoon doortrainen zover dat gaat,bro.

Je zal je schouder wat moeten ontzien maar pak zoveel mogelijk mee wat lekker gaat want rust schiet in dit geval niet op.

Ibuproven is een prima keuze.

JA dank je . doe ik !

Wat je ook kan doen is spoelen met zoutoplossing ;)

Zoutoplossing erin spuiten en er weer uit zuigen dit een paar keer doen en het is zo weg.....maar als je niet weet hoe het moet zou ik niet gaan expertimenteren :D (is een namelijk een Hospik manier ;) )

muchomacho zei:
En wat moet ik daar aan doen ?
Is het goed te trainen ? Het is niet rood op de huid wat ik hoorden wat meestal bij een onsteking is . Ik zal is googlele op het wordt infiltraat :) thanks

idd wat testo voorsteld nix aan de hand bro,ff gevoelig,gebied wel ontzien met prikken

SCREWBEAST zei:
Wat je ook kan doen is spoelen met zoutoplossing ;)

Zoutoplossing erin spuiten en er weer uit zuigen dit een paar keer doen en het is zo weg.....maar als je niet weet hoe het moet zou ik niet gaan expertimenteren :D (is een namelijk een Hospik manier ;) )
ik heb dit wel eens gedaan met BA..niet prettig

ben nu 4 weken bezig met winstrol Oed te zetten in mijn schouder, echt nergens last van.
Ik gebruik dan wel de originele Winstrol Zambon, ik heb wel vorige week één keer Tren in mijn schouders gezet en ja dat deed wel even 2 dagen zeer....

ccnp zei:
ben nu 4 weken bezig met winstrol Oed te zetten in mijn schouder, echt nergens last van.
Ik gebruik dan wel de originele Winstrol Zambon, ik heb wel vorige week één keer trenbolone in mijn schouders gezet en ja dat deed wel even 2 dagen zeer....

Heb ook al jaren dezelfde winstrol en nooit geen problemen met zetten gehad.
Maar dit maakt me wel ff angstig .
Gisteren ook verhoging gehad nou weet ik niet door die zwelling of dat ik gewoon een griepje heb want dat heeft ook iedereen de laatste week .
Het is een week geleden het voelt erg beurs aan en is twee keer zo dik .
Maar zoals ik al zei het is niet roodopgezwollen .
het voelt ook niet onwijs heet aan .wat meestal bij een onsteking is .
Maar toch twijvel ik nog .
Zit iedergeval flink aan de ibuprofen de laatste twee dagen en nu maar afwachten . Als het erger wordt gaat ik naar de dokter.
Ik moet vanmiddag naar de fysio . kijken wat hij er van zegt .
Wat screwbeast adviseerden begin ik maar niet aan .
Ik weet niet eens zeker wat het is dus gaat dan niet er aan prutsen :)

11 dagen verder en nog steeds de bult op mijn schouder . Ben naar de huisarts geweest en die stond ook wel raar te kijken . Het is in ieder geval niet ontstoken
dat is wat zeker is .
Het kan dat me spier is gescheurt is of dat de winstrol me weefsel heeft geirriteerd . Ophoping van vocht lijkt het me ook niet want dan zou het toch na zoveel doorbloeding pogingen wel en stuk minder moeten zijn .
De vehoging heeft twee dagen geduurt en heb ik nu geen last meer van zal wel een aanval van griep hebben gehad maar niet door gezet .
Hou jullie op de hoogte !

dats idaad niet normaal als het zolang duurt..hou ons op de hoogte en sccs ermee..

ik denk dat je een ingekapseld depot hebt met nog vocht erbij en mss zelfs een onsteking erin.. een cyste of hoe schrijf je het precies eheheh...

dit heb ik namelijk vaker om me heen gezien in de loop der jaren..

hardgainers zei:
ik denk dat je een ingekapseld depot hebt met nog vocht erbij en mss zelfs een onsteking erin.. een cyste of hoe schrijf je het precies eheheh...

dit heb ik namelijk vaker om me heen gezien in de loop der jaren..

ik geloof niet dat het ontstoken is het is niet rood of warm alleen erg dik .
Wat deden die anderen er tegen dan die je in de loop der jaren bent tegen gekomen ?
Ik train ook gewoon door. Heb alleen nog geen schouders gedaan deze week .

geloof niet dat zon cyste ding altijd een ontsteking is, dus zal heel goed kunnen wat hardgainers zegt:

cysthe: spherical swelling: a closed, usually spherical, membranous sac that develops in human or other animal tissue and contains fluid or semisolid material.
Some types of cysts form when glands are blocked, and most cysts are benign.
Microsoft® Encarta® 2006. © 1993-2005 Microsoft Corporation. All rights reserved.

muchomacho zei:
ik geloof niet dat het ontstoken is het is niet rood of warm alleen erg dik .
Wat deden die anderen er tegen dan die je in de loop der jaren bent tegen gekomen ?
Ik train ook gewoon door. Heb alleen nog geen schouders gedaan deze week .

als een onstekking ingekapseld is merk je ook niets meer dat is juist het verhaal het is van de rest van je lichaam geisoleerd in een bal zeg maar...

maar kan net zogoed alleen vocht en winstrol inzitten, denk dat de dokter je moet behandelen. oftewel inprikken/insnijden...

ik heb laatst ook een keer een bult op mijn hand gehad. Waarvan weet ik niet maar het heeft er een maand gezeten. Je kon er op drukken, deed geen pijn en was niet rood. Op de een of andere dag was ie ineens weg. Ik denk door overbelasting spier ofzo en toen is er iets gescheurd opgezwollen of iets dergelijks.

krieltje zei:
lijkt mij geval van bindweefsel irritatie,continue prikken int zelfde puntje,zal zeker voor dit soort reaktie leiden.

Ik ga met Krieltje mee. Het is cker geen infectie anders was het rood en pijnlijk/branderig. Maar wel even op een andere plaats prikken, totdat deze plek hersteld is.

Als je je zorgen blijft maken, gewoon even naar de huisarts en met de billen (schouder) bloot, hahaha.
Trouwens... als je koortsig wordt dan zou ik zowieso snel even langs de dokter gaan, want dat kan duiden op een opkomende ontsteking/infectie.

suc6 en sterkte.

Nou jongens ik denk dat het beter gaat nu de bult is niet zo hard en is wat kleiner geworden . Ik moet eigenlijk schouders doen vandaag maar sla dat deze week toch maar even over . Een paar keer per dag doe ik er een ijspack op en daarna tijger balsem .
Plus ik neem asperine elke dag om het omslaan in een infectie te voorkomen .
Heb gisteren Rug en biceps getraint en had weinig last van de bult .
Durfde wel niet 100 % te geven maar heb toch aardig goed getraint ondanks de omstandig heden .
Ook cardio gepakt deze week elke keer na training om een betere doorbloeding te krijgen .
Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat .

yup ik denk idd dat het ingekapselde shizzle is,

Een goede maat van me had t zelfde probleem dikke bult op zijn schouder, ik dacht er is maar 1 optie, dus een hele dikke opzuignaald erin een beetje gewroedt en leeg gezogen, dikke gele olie pus kwam eruit! maar t was wel weg!:D

Terug
Naar boven