- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof er niets van. Mensen zeggen dat altijd makkelijk maar uiteindelijk wil je gewoon kost wat kost in leven blijven, zeker als je geen ondraaglijke pijn hebt. En juist door nieuwe technologie zoals gezichtstransplantatie loont het de moeite om door te gaan.90 dagen in coma en daarna realiseren dat je geen gezicht hebt... dat moet je dan ook nog maar aannemen van iemand die het verteld omdat je het zelf niet kan zien.. sorry hoor.. dan hadden ze me toch echt mogen unpluggen.
Klopt mijn opa heeft heel lang kanker gehad zonder daar veel last van te hebben. Die zij altijd als ik veel pijn krijg en er is geen hoop geef mij maar een spuit. Tot hij in de situatie zat dat hij altijd pijn had geen kans meer op herstel was en de euthanasie papieren lagen klaar. Iets zit in bijna ieder mens wat er voor zorgt dat je door wilt. Dat heb ik toen wel geleerd.Geloof er niets van. Mensen zeggen dat altijd makkelijk maar uiteindelijk wil je gewoon kost wat kost in leven blijven, zeker als je geen ondraaglijke pijn hebt. En juist door nieuwe technologie zoals gezichtstransplantatie loont het de moeite om door te gaan.
Geloof er niets van. Mensen zeggen dat altijd makkelijk maar uiteindelijk wil je gewoon kost wat kost in leven blijven, zeker als je geen ondraaglijke pijn hebt. En juist door nieuwe technologie zoals gezichtstransplantatie loont het de moeite om door te gaan.
Dan maak ik hem wel:
Ik vind het geen gezicht.
hahahaha

Dan maak ik hem wel:
Ik vind het geen gezicht.
hahahaha
Na 2 pagina's pas![Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar dan echt.
Knap werk, hij heeft veel geluk dat het leger de kosten betaalde.

Volgens mij gaat dat niet omdat ie geen ogen meer heeft??De doktoren konden Weins zicht niet herstellen, omdat eerst de spier- en zenuwfuncties in het gezicht moeten aansterken.