AndroidHealthClinic

Shocking Na bijna drie jaar eindelijk weer gezicht

90 dagen in coma en daarna realiseren dat je geen gezicht hebt... dat moet je dan ook nog maar aannemen van iemand die het verteld omdat je het zelf niet kan zien.. sorry hoor.. dan hadden ze me toch echt mogen unpluggen.

ik weet niet of je dat egt wilt op dat moment. zeker als je egt van je familie houdt.

er zit toch iets in de mens dat hunkert naar survival, zolang die ze testikels nog had ieg. denk ik.

90 dagen in coma en daarna realiseren dat je geen gezicht hebt... dat moet je dan ook nog maar aannemen van iemand die het verteld omdat je het zelf niet kan zien.. sorry hoor.. dan hadden ze me toch echt mogen unpluggen.
Geloof er niets van. Mensen zeggen dat altijd makkelijk maar uiteindelijk wil je gewoon kost wat kost in leven blijven, zeker als je geen ondraaglijke pijn hebt. En juist door nieuwe technologie zoals gezichtstransplantatie loont het de moeite om door te gaan.

Geloof er niets van. Mensen zeggen dat altijd makkelijk maar uiteindelijk wil je gewoon kost wat kost in leven blijven, zeker als je geen ondraaglijke pijn hebt. En juist door nieuwe technologie zoals gezichtstransplantatie loont het de moeite om door te gaan.
Klopt mijn opa heeft heel lang kanker gehad zonder daar veel last van te hebben. Die zij altijd als ik veel pijn krijg en er is geen hoop geef mij maar een spuit. Tot hij in de situatie zat dat hij altijd pijn had geen kans meer op herstel was en de euthanasie papieren lagen klaar. Iets zit in bijna ieder mens wat er voor zorgt dat je door wilt. Dat heb ik toen wel geleerd.

denk toch de angst voor het onbekende

(wat na de dood)

Heb een plastisch chirurg zien zitten bij Pauw & Witteman die hier over vertelde.

Kerel moet zwaar aan de medicatie omdat anders het weefsel afgestoten wordt, vanaf nu kan hij bij een griepje al dood gaan.

zo waren er nog talloze andere redenen, de plastisch chirurg kwam dus ook tot de conclusie dat hij het zelf niet zou doen

ik bedoel tijdens het in coma zijn al eigenlijk. dan hoop ik dat mijn familie besluit na een maand ofzo dat het over mag zijn

Dan maak ik hem wel:

Ik vind het geen gezicht.

hahahaha

pff hij ziet er toch een stuk ouder dan 26 uit, gedaan om als jonge bok de vrouwtjes versieren.

Netjes gedaan :) Ben benieuwd of ie zn zicht nog terugkrijgt

pretty badass look :p

zodner face mochten ze mij ook unpluggen hoor..
wel mooi gelukt. krijgt ie ook oogjes ?

Kan straks ook misschien weer zien dus.

Terug
Naar boven