Fitness Seller

Na een maaltijd een opgezette buik?

ja maar dat is wel moeilijk voor mij, als je bijna de hele dag niet thuis ben en dan thuis komt, dan heb ik niet genoeg tijd om het te verdelen, moet ook nog slapen he

4 sneedjes brood kan je in een boterham zakje mee naar school/werk nemen.

Melk en chocomel kan je in de ochtend drinken, of ook in een flesje meenemen naar je school of werk, en die bak rijst kan bij het avond eten? of misschien als 2e warme maaltijd na het avond eten?

verder kan je ook gezonde tussendoortjes meenemen naar school/werk om aan tekomen? Muesli reep? between etc..

• Topic Starter Topic Starter
4 sneedjes brood kan je in een boterham zakje mee naar school/werk nemen.

Melk en chocomel kan je in de ochtend drinken, of ook in een flesje meenemen naar je school of werk, en die bak rijst kan bij het avond eten? of misschien als 2e warme maaltijd na het avond eten?

verder kan je ook gezonde tussendoortjes meenemen naar school/werk om aan tekomen? Muesli reep? between etc..
Ja dat is wat ik fout doe, ik ben er te lui voor, in de ochtend is het elke dag hetzelfde, 2 sneetjes bruin brood met iets erop en 1 glas thee, en verder neem ik nooit brood mee vanuit thuis, maar goed vanaf nu aan ga ik dat doen!!
Trouwens ik ben gek op Liga milk, die met witte melk laagje in het midden, 91 kcal per stuk. Maakt dit echt verschil als ik er een stuk of twee eet tussendoor of beter een zak chips, ja sorr dat ik zo veel vraag, maar ik ben het echt zat..ik hou me nooit aan 1 schema

s'ochtends altijd plat
en wanneer de dag vordert en het voedsel naar binnen gaat krijg ik ook een opgeblazen buik :> mja vervelend als je t-shirt draagt maar in de winter valt het niet op, en het boeit me eigenlijk ook weinig

Ja dat is wat ik fout doe, ik ben er te lui voor, in de ochtend is het elke dag hetzelfde, 2 sneetjes bruin brood met iets erop en 1 glas thee, en verder neem ik nooit brood mee vanuit thuis, maar goed vanaf nu aan ga ik dat doen!!
Trouwens ik ben gek op Liga milk, die met witte melk laagje in het midden, 91 kcal per stuk. Maakt dit echt verschil als ik er een stuk of twee eet tussendoor of beter een zak chips, ja sorr dat ik zo veel vraag, maar ik ben het echt zat..ik hou me nooit aan 1 schema

Je kan je brood alvast de avond van te voren maken!:D

En tja..het lijkt me toch iets gezonder om een liga te eten dan elke dag een zak chips, 1 a 2x per week een zakje chips kan natuurlijk geen kwaad. Zit vaak veel zout in.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan je brood alvast de avond van te voren maken!:D

En tja..het lijkt me toch iets gezonder om een liga te eten dan elke dag een zak chips, 1 a 2x per week een zakje chips kan natuurlijk geen kwaad. Zit vaak veel zout in.
Ja dat is zo, maar gelukkig is het niet meer dan 2 keer per week dat ik chips eet. Owja, wat is beter volle melk, chocolademelk, roomijs= sorry mijn tekens doen het niet zoals het hoort dus ik heb geen vraagtekens

Ja dat is zo, maar gelukkig is het niet meer dan 2 keer per week dat ik chips eet. Owja, wat is beter volle melk, chocolademelk, roomijs= sorry mijn tekens doen het niet zoals het hoort dus ik heb geen vraagtekens

Ik denk dat er in de meeste kcal zitten. Maar misschien is een glas volle melk elke dag wat gezonder ? En wil je goed aankomen, dan kan je natuurlijk ook nog chocopoeder mixen met volle melk, heb je nog meer kcal :D

Voor je vraagteken, druk alt+shift, dan krijg je je tekens weer terug.

Hm typisch... Heb het zelf vaak 's avonds, eet bij het avondeten zoveel, dat ik twee/drie uur later weer moet eten, maar eigenlijk geen honger heb. Dan ga ik toch maar eten, voel ik me dik, opgeblazen en slap.. maargoed.. 's ochtends is het weer weg ;)

Dat maakt eten juist leuker.

Terug
Naar boven