Fitness Seller

Na half jaar random training

sebaq

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
70kg
'k Ben bijna 17 jaar, 'k heb mij deze zomer wat gewichten en een bankje enzo aangeschaft en dan maar wat getraind vooral random eigenlijk, doen waar ik goesting in had. Hieronder foto's van hoe ik nu ben. Ik weeg 70kg en ben 1m77.

april 1.JPG

april 2.JPG

april 3.JPG

april 4.JPG

april 5.JPG

april 6.JPG

april 7.JPG

april 8.JPG

Waarom deze foto's?

Waarom heb je je lats niet ontwikkeld?

Post gewoon foto's zodra je echt iets hebt om te laten zien. Niet na een half jaar 'wat trainen' en 'een beetje doen waar je zin in hebt'.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom deze foto's?

Waarom heb je je lats niet ontwikkeld?

Post gewoon foto's zodra je echt iets hebt om te laten zien. Niet na een half jaar 'wat trainen' en 'een beetje doen waar je zin in hebt'.

Ik speel basketbal in competitie dit is vaak moeilijk te combineren met krachttraining, daardoor moet ik selecteren in wat ik ga trainen.

Nu is het seizoen voorbij en post ik enkele foto's en ga ik serieus trainen, waarom je foto's post ... die vraag kun je hier nog talloze keren stellen.

Wat mijn rug betreft, mijn bekken en onderrug is heel zwak, 'k heb er vaak last van daardoor moet ik die rustig aanpakken.

goeie fysiek

Ik speelde ook basketballcompetitie(tot 2 weken gelden) en heb het altijd prima kunnen combineren. Nu weet ik natuurlijk niet hoe druk jij het daarmee had maar ik had genoeg tijd over om goed te fitnessen. Voor de rest weet ik niet hoe je er eerst uitzag dus ik kan niet echt oordelen.

Ik speelde ook basketballcompetitie(tot 2 weken gelden) en heb het altijd prima kunnen combineren. Nu weet ik natuurlijk niet hoe druk jij het daarmee had maar ik had genoeg tijd over om goed te fitnessen. Voor de rest weet ik niet hoe je er eerst uitzag dus ik kan niet echt oordelen.

Nuja ik heb ook altijd les tot 17u, ik heb wel elke zondag zeker een uur getraind en dan door de week afwisselend. Heb ook vaak het probleem gehad de afgelopen maanden dat ik na een training 2-3 dagen spierpijn had.

Heb hier een 3tal foto's van voor ik begon...

before 1.JPG

before 2.JPG

before 3.JPG

deftig. kun je ni naar een gym gaan?

Als je een zwakke onderrug hebt moet je die juist prioriteit geven en deze sterker maken.

Spierpijn is natuurlijk geen excuus hè... ;)

Dat is natuurlijk een mes dat langs twee kant snijdt, door de onderrug te trainen kan ik ze ook heel kapot maken :s

Niet als jij de oefeningen technisch correct uitvoert en niet overtraind. Als je dat niet doet zul je alleen maar meer last van je onderrug krijgen omdat deze bij verschillende oefeningen toch ondersteunend werkt.

Het ziet er wel aardig uit, maar, damn je rug is echt gewoon k*t, sorry dat ik het zeg, maar doe hier iets aan. Blabla zwakke rug is slecht excuus, gewoon trainen en goed op je uitvoering letten, is zelfs goed voor je rug.

Niet als jij de oefeningen technisch correct uitvoert en niet overtraind. Als je dat niet doet zul je alleen maar meer last van je onderrug krijgen omdat deze bij verschillende oefeningen toch ondersteunend werkt.

ja 'k begrijp het, 'k zal vanaf nu 2 keer per week deadliften, zijn er nog oefeningen die echt goed zijn voor de onderrug ? Ik ben wel beperkt door bar en dumbbells ...

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Het ziet er wel aardig uit, maar, damn je rug is echt gewoon k*t, sorry dat ik het zeg, maar doe hier iets aan. Blabla zwakke rug is slecht excuus, gewoon trainen en goed op je uitvoering letten, is zelfs goed voor je rug.
Ja ik weet het mijn rug suckt momenteel, 'k zal die extra aandacht trachten te geven.

een zwakke rug mag ECHT geen excuus zijn om hem niet te trainen, elke dokter zal je zeggen dat het juist goed is om een zwakke rug te trainen..

good luck

een zwakke rug mag ECHT geen excuus zijn om hem niet te trainen, elke dokter zal je zeggen dat het juist goed is om een zwakke rug te trainen..

good luck

nuja heb je al eens een scheef, gekanteld bekken gehad, indien ja dan zul je wel weten hoeveel pijn dat kan veroorzaken

zwakke onderrug en bekken wil niet zeggen dat je je rug niet kan trainen,
oefeningen zoals ,
pull-ups,cable rows,lat pulldowns,...
hebben bijna niets van stress of je bekken / wervelkolom.

deadlifts,bent over rows, Tbars, ... zijn natuurlijk wel direct veel belastender voor je onderrug, maar dat wil niet zeggen dat je hiermee moet beginnen.

gewoon alles rustig opbouwen en als je voelt dat alles goed gaan, kan je naar een volgend niveau gaan.

Ik snap je angst wel, maar ik zou toch echt die onderrug gaan pakken (maar volgens mij had je dat wel begrepen uit de subtiele hints van hierboven ;)). En verder +1 voor de post van Loastres.

Terug
Naar boven