MuscleMeat

Na jaren opnieuw beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Marina,

Jij gaat ook lekker lees ik, wel iets met een nekhernia ? Dat is een b*ch.
Ik laat me vooralsnog niet kennen en hoop de discipline weer op de volle 100% te krijgen, de pijn demotiveert soms erg namelijk. En natuurlijk ga ik dit log weer bijhouden. De ruggespraak hier motiveert mij, trek er steun uit, alles wat helpt pak ik aan.

Hoop inderdaad dat de pijn afneemt, althans, vervangen wordt door pijn van het trainen en niet de pijn vanuit de nek :)

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Overigens zwaar om te constateren dat je ineens ver onder je oorspronkelijk max zit. Zo erg bijvoorbeeld dat een simpele biceps curl eindigt op datgeen waar je vroeger je warming up mee deed.......... Hopen dat mijn lichaam niet vergeten is dat ik al wat jaren aan training er op heb zitten.

Thnx Marina,

Jij gaat ook lekker lees ik, wel iets met een nekhernia ? Dat is een b*ch.
Ik laat me vooralsnog niet kennen en hoop de discipline weer op de volle 100% te krijgen, de pijn demotiveert soms erg namelijk. En natuurlijk ga ik dit log weer bijhouden. De ruggespraak hier motiveert mij, trek er steun uit, alles wat helpt pak ik aan.

Hoop inderdaad dat de pijn afneemt, althans, vervangen wordt door pijn van het trainen en niet de pijn vanuit de nek :)

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Overigens zwaar om te constateren dat je ineens ver onder je oorspronkelijk max zit. Zo erg bijvoorbeeld dat een simpele biceps curl eindigt op datgeen waar je vroeger je warming up mee deed.......... Hopen dat mijn lichaam niet vergeten is dat ik al wat jaren aan training er op heb zitten.
Ja helaas.. in februari was het in ene gedaan en kon ik niets meer. Ben er een half jaar uitgeweest en mijn zuurverdiende paar kilo massa weer verloren. Maar ben het weer aan het oppakken. Nadeel is inderdaad hier ook dat de pijn in mijn nek en arm blijft en helaas niet meer weg zal gaan volgens de neuroloog. Ook door een beknelde zenuw in mijn arm waardoor deze regelmatig uitvalt. Maar we zetten door he!

Pijn demotiveert inderdaad. Maar het kan je ook kracht geven om toch door te zetten! En wat ik lees zal jij er ook doorheen gaan om die pijn te vervangen door goed pijn van het trainen! :thumb: respect!

Het is gewoon K om te zien dat je gewichten opeens voor je gevoel minimaal liggen. Maar je lichaam vergeet het niet! en met doorzettingsvermogen kan je dit ook weer een heel stuk oppakken. Dus doorzetten hoor! Die kracht kan jij echt weer terugwinnen!

• Topic Starter Topic Starter
Dit bedoel ik met steun...........

welkom terug, zuur man,

in ieder geval goed dat je weer bezig bent! succes

Fijn je te horen, meso

Terug
Naar boven