Fitness Seller

Na jaren opnieuw beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Voor diegenen die het nog niet gelezen hadden in een ander topic:

Als binnenkomen in een kroeg waar geen bier geschonken wordt, als een dierentuin met enkel 2 damhertjes, als een orgasme zonder direct daarna in slaap te vallen, als DBB zonder mensen die niet trainen, als IxxxyyxyxyxyyxxI zonder AAS, dat is het gevoel wat ik vanmorgen kreeg toen ik waarnam wat de dictatuur, het demoon Basic Fit mijn (MIJN) gym had aangedaan !
Als een jonge hinde dartel ik, zoals alleen Meso dat kan, door de entreedeur, direct teneergeslagen door een RVS portier met 3 armen en groot rood kruis die me vriendelijk verzocht mijn pasje door zijn mechanische bilnaad te halen. Ik doe zulks: rood kruis met piep. Ik wacht dus geduldig op Tatjana Šimić die me komt helpen……..word ik aangesproken door een kereltje wat ogenschijnlijk nog in stadium embryo zit en gezien zijn bouw nog nooit heeft gehoord van een dumbbell. Of ik zo vriendelijk wilde zijn een openstaande termijn te betalen die ik notbane al per pin en per automatische afschrijving dubbel betaald heb. Ik verzoek het onverlaat zijn gezicht met huid als landschap van Mars niet langer mijn kostbare tijd in beslag te nemen opdoende een fatsoenlijke training neer te zetten.
Ik kom die zaal in…….ik kijk………ik loop ergens tegenop. Jawel, een heus woud van cardio apparaten. Nooit geweten dat onze aardbol überhaupt zo’n gewicht aan crosstrainers, loopbanden en roeimachines kan handelen. Gelukkig deelde meneer met gezicht huid landschap Mars Tom Tom’s uit omdat je echt op geen enkele andere manier door dat zootje verveelde huisvrouwen en chubby’s komt.
Na 20 minuten lopen tussen de, met rood hoofd, in overgang verkerende vrouwen bereik ik eindelijk een gedeelte waarin er rust heerst. Te veel rust. Op een werkelijk bovennatuurlijk groot oppervlak zie ik wat verdwaalde Matrix apparaten staan en ergens, heel in de verte: dumbbells. Beetje jammer dat er geen bankjes aanwezig waren zodat je aan de dumbbells eigenlijk ook niet erg veel hebt.
Na wat acrobatische trucs met dumbbells zonder bankje dan toch maar, in de wetenschap dat er ooit nog wel wat meer aan apparatuur aangeschaft zal worden, een Matrix proberen. Ik weet nu waarom die dingen maar tot max. 20kg gaan. Tegen de tijd dat je in staat bent meer te pakken zit je met chronische blessures thuis daar er met geen mogelijkheid een goede houding te vinden is in die dingen die, ondanks nieuw, al van ellende uit elkaar vallen. Ik vermoed dat het kijken er naar al voldoende is om blessures op te lopen.
Wat een kl*te dag !
Bye bye trouwe gym van toen, ik ergens anders trainen !
RESUME:

Shitty training, voel me er niet meer thuis. Blijf er tot ik wat beters heb gevonden. Peanutsplace lijkt me wat alsmede mijn oude gym, maar al een tijd niet meer gezien: Universe Drunen. Anders homegym in Elshout.

Maar tot die tijd doe ik wat ik kan doen op die shitty shit daar.

das echt balen. :(
Hoop dat je snel een andere stek vind.. want dit is niets...
Sterkte

Niet mee gedaan aan de rolatorrun?
Kom op nou

Zag een berichtje van je... hoe is het nu?
met trainen en met werk?

Maatje hoe ist nou? Leef je nog?

Hee.. ben je er nog?
hoe gaat het? met trainen? en al nieuws op je werk?

Waar ben je gebleven liefste Meso?

Still here. Is stil geweest idd, ongeluk heeft me een half jaar uit de running gehouden. Sinds een week weer bezig want ik geef niet op. Maar is echt opnieuw beginnen. Maar ik overleef het wel

Welkom terug!

hoe staat het met de fysieke gesteldheid?

zuur

gauw oppakken dan, zal wel snel gaan ivm spiergeheugen. Kan je alles weer trainen?

zuur

gauw oppakken dan, zal wel snel gaan ivm spiergeheugen. Kan je alles weer trainen?

Yep, sterker nog, mn schouders sterker dan ooit door de rust, liep ik altijd mee te tobben voorheen. Begin rustig, maar eerste paar trainingen waren heerlijk ! Het zweten weer, de spierpijn, die zure lucht aan je klauwen van het ijzer. Het gaat goed komen

Yep, sterker nog, mn schouders sterker dan ooit door de rust, liep ik altijd mee te tobben voorheen. Begin rustig, maar eerste paar trainingen waren heerlijk ! Het zweten weer, de spierpijn, die zure lucht aan je klauwen van het ijzer. Het gaat goed komen

houden zo! hopen dat je dr geen last meer van krijgt

Vroeg me al af waar je heen was verdwenen.
Maar zuur van dat ongeluk. Goed te horen dat je het weer oppakt!
Meso is back on track! langzaam oppakken om weer helemaal op en top te kunnen treinen.
Heel veel succes en uiteraard welkom terug!

Wat een top gozer. Nooit je hobby opgeven, ondanks alles.
Succes met het opbouwen!

Eerste overwinning na een klote test vorige week. Mijn oude schema opgepakt, zowel voeding als sport met extra aandacht voor cardio vanwege verhoogde bloeddruk en co. Na 1 week snapte de beste man er niets van, met een dikke "goed" uit de test gekomen. Stoppen met roken en bier, veel beweging en goede voeding, in 1 week ????? Desalniettemin flinke opsteker om weer terug te komen op oude niveau en van daaraf verder. Leuk om te horen trouwens dat ze dachten dat ik aan krachtsport deed aangezien alle oefeningen qua kracht zowel links als rechts drzelfde waarden vertoonden.

Voor diegenen die me nog kennen, voor diegenen die me gesteund hebben en voor diegenen die het interesseren:

Hoop gebeurd in de tussentijd waardoor ik weeral lange tijd zonder mijn sport heb moeten doen. Zwaar ongeval gehad waar op het eerste gezicht de gevolgen beperkt leken te zijn was niets minder waar.
De oorzaak terzijde, praat daar liever niet over. De gevolgen daarentegen:

Zware hersenschudding welke zijn naweeen had gedurende 6 maanden.
Geen whiplash maar vreemd genoeg wel alle symptomen daarvan.
9 maal correcties aan gezicht en gebit en spijtig genoeg volgen er nog meer.

Jullie begrijpen dat ik er dus zeeeeeer lange tijd uit geweest ben.

Een shitty levenswijze als gevolg.

Maar noodgedwongen

Inmiddels voldoende opgeknapt om weer te trainen. In mijn rust heb ik afscheid genomen van mijn sportschool en besluit genomen, ook om wat meer tijd met mijn dochtertje door te kunnen brengen, een homegym op te bouwen.
Ik train daar inmiddels weer op redelijk niveau, maar ver weg van wat het was.

De whiplash klachten uiten zich dan ook door huge nekpijnen na een training maar gelukkig zijn die na een halve dag weg. Heb me daar bij neergelegd, trainen en dan maar een halve dag pijn vind ik fijner dan helemaal niets meer doen.

Ga mijn best doen om eens alle topics door te lezen van diegenen die ik kende, benieuwd naar wat voor beeschten jullie geworden zijn.

Gr. Meso

Welkom terug.

Das wel een zware klote periode die je door bent gegaan en waar je nu nog in zit. :(

Ik heb respect voor je dat je het toch zo weer hebt weten op te pakken en na al die tijd toch weer aan het trainen bent.
Knap dat je zo doorzet want elke dag en na elke training pijn hebben is zwaar.
Ik wil je alle succes en goeds wensen en dat je herstel verder zal gaan en de pijn af zal nemen.

Ga je dit log weer wat bijhouden?

Terug
Naar boven