Fitness Seller

na kracht cardio. verzuring

daan1990

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Beste allemaal.

Ik ben in twee jaar tijd ongeveer 45kg afgevallen en nog steeds fanatiek aan het sporten. (Van 135kg naar 90kg bij lengte van 185)
Nu heb ik behoorlijk wat spiermassa opgebouwd en wil die meer tot uiting brengen.
me boven lichaam is goed te zien. Breed geworden en aderen worden zichtbaarder maar de rest mag ook wel te voorschijn komen ;-). Met name de buik. Zit op percentage van 22% kom overigens van 55+ af

Nu doe ik sinds kort na het trainen wat bestaat uit split schema of bij 3x per week trainen het hele lichaam 15/20 minuten fietsen en dat op goed tempo.

Nu heb ik een vraag. Terwijl ik fiets treed er verzuring in mijn benen op. Niet zo heftig dat ik moet stoppen maar het voelt of dat ze opzwellen en een zeurende verzuring op de achtergrond.

Ik vind het wel een lekker gevoel want heb het idee dat ik wat doe. Net zoals spierpijn na mijn training. Maar is dit nu juist goed of niet goed?

Groetjes daan.

Allereerst knap dat je zoveel bent afgevallen!
Ik ben zelf 25kg afgevallen maar dat is natuurlijk niks vergeleken met jou.
die verzuring tijdens cardio is redelijk normaal, waarschijnlijk trap je stevig door.

Hoe zit je voedingschema in elkaar? de laatste loodjes gaan het zwaarst worden, zodra je onder de 20% duikt zal je waarschijnlijk wel wat spier moeten inleveren.

Why Joost? Als je rond de 20 procent vet zit en je spier gaat inleveren zit er toch iets niet goed bij je voeding imo..

Why Joost? Als je rond de 20 procent vet zit en je spier gaat inleveren zit er toch iets niet goed bij je voeding imo..

hoe langer je cut, hoe meer je gaat verliezen hoor.. cutten zonder massaverlies is bijna onmogelijk.

of je moet natuurlijk tren zetten :$

Mwah, zolang jij rond 20 procent zit en je eiwitten goed hoog houdt ga je geen spiermassa verliezen hoor.. zelfs niet zonder AAS.;)

Ik ben ook geen grammetje spiermassa verloren. Je moet gewoon niet te snel willen. Voeding op orde houden en trainen alsof je wil gainen. Dan aan het einde van de training 10-15 minuten HITTen.

Voor mij werkt dat perfect.

• Topic Starter Topic Starter
Vind het altijd moeilijk heel me voedingsschema hier zo te zetten. Ik heb ooit is alles berekend met excel. Carps, vetten, eiwitten etc. Ik heb veel gelezen over AAS inderdaad om de laatste periodes door te komen. Maar ik vind dat toch te risico vol. Zit zelf in de zorg dus het spuiten is geen probleem :P Maar meer de ''bijwerkingen'' of gevolgen ervan vind ik te eng om het te proberen. Ik eet 6/7 keer per dag. In de ochtend start ik op met een stevig ontbijt met ook als enige veel maar goede carps. De rest van de dag probeer te de KH te vermijden en tussen doors in de vorm van ongezouten noten/fruit. Ik woon nog thuis (gezinsleven) en het is moeilijk in de avond me moeder te verplichten om te koken wat ik wil. Meestal is dat gewoon de hollandse pot. veel Variatie, van een stampot tot kip en rijst. Voor de rest gebruik ik appel azijn caps. Om vocht af te drijven. Toch denk ik dat als ik echt mijn droom wil gaan bereiken. Dat ik inderdaad wat voeding betreft meet discipline moet hebben. Woont een van jullie in een gezin? Waar je rekening met de gene om je heen moet houden met het eten? Zoals in de avond schep ik uiteraard wel zelf op van het potje wat gekookt is door Ma. Dan hou ik rekening met bijvoorbeeld weinig aardappels. meer groente en vlees. Zo ja. Zou iemand mij is kunnen helpen of adviseren? Wat betreft de voeding.

Terug
Naar boven