Fitness Seller

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

HOMM6 is uit...

binnen 3 uurtjes proberen :)

een game voor mensen boven de 1m70.

owned

Battlefield 3! De beta al gespeeld en hij is mij goed bevallen. :)

Is de beta nog steeds online? Dan kan ik vanavond weer de held uithangen.

Wie speelt nog meer op de pc?

Helaas is deel 3 nog steeds de beste. Ook zit deel 6 vol bugs en glitches, wacht eerst maar een paar weken op patches....

de 3 nog gisteren gedaan :D

First impression van de 6 tegenvallen, grafisch mooi, maar alles is zo klein, + het scherm is leeg. Voelt onwennig aan.

pop-up icons geven ook vrijwel geen fl**ker info, een naam of een cost, that's it. Dat was in Homm5 ook zo in het begin.

De oude broken alliance map van de homm2 demo, die ik helemaal zoek gespeeld heb, is zowat de enige xl speelbare map.

Rage uitgespeeld. Vette shootermechanismen en de graphics waren ook heel aardig. Voor de rest was het echt helemaal k*t. Het slechtste verhaal wat ik ooit heb meegemaakt in een game.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind spellen die van films afstammen altijd k*t
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rage uitgespeeld. Vette shootermechanismen en de graphics waren ook heel aardig. Voor de rest was het echt helemaal k*t. Het slechtste verhaal wat ik ooit heb meegemaakt in een game.

ik vond de gfx eigenlijk maar matig. veel low res textures en dat was zelfs nog na tweaks en de patch op de pc.

verder met je post eens:D

Forza 4, daarom gisteren ook maar gekocht. Koop normaal gesproken niet bij een launch maar MediaMarkt had een goede aanbieding.

Kan wel weer wat maanden vooruit nu.

diablo 3/uncharted 3

Terug
Naar boven