AndroidHealthClinic

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

ik vond de gfx eigenlijk maar matig. veel low res textures en dat was zelfs nog na tweaks en de patch op de pc.

verder met je post eens:D

Ik heb inderdaad gelezen dat het een legendarisch k*tspel was op de PC. Op de PS3 was dat gelukkig niet.

uncharted drake's deception

• Topic Starter Topic Starter
Nieuw jaar, nieuwe games om naar uit te kijken! :D Ik ben nog altijd aan het wachten op Hitman: Absolution.

Max Payne 3

Nieuw jaar, nieuwe games om naar uit te kijken! :D Ik ben nog altijd aan het wachten op Hitman: Absolution.

Dit natuurlijk. Deze twee games lijken me echt onwijs gaaf. En het is alweer te lang geleden sinds de laatste Hitman (Blood Money).
De Max Payne franchise is oorspronkelijk van Remedy maar ik heb toch vertrouwen in 3. De game is nu in handen van Rockstar, deze gasten maken geen B titels.

De laaste gameplay trailers zagen er tof uit, ziet er heel vloeiend uit allemaal. Indruwekkende animaties/physics.
En ik hoop dat GTA V dit jaar ook uitkomt, heb wel weer zin in een goede sandbox game.

heart of the swarm (alsie dit jaar nog uitkomt)
diablo 3
mass effect 3

komen er ook nog goede RTS games uit?!

Bioshock infinite, ik kom spontaan klaar als ik hem heb

iTZtG.jpg

Ik moet toch maar eens een goeie PC in handen zien te krijgen.

oh ja tomb raider ook ofc !!!

CS:GO dat wordt pas heerlijk!

Zit er aan te denken om weer een stuurtje (G27) voor de PC te nemen ,
maar vraag me af of er nog wel knappe race games zijn ???

lol @ mensen met een wii

bioshock infinite

Gta v

Bijna Mass Effect 3. Daar wacht ik echt al legendarisch lang op. Mass Effect 2 heb ik ondertussen al zeven keer uitgespeeld :roflol:

Terug
Naar boven