MuscleMeat

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Ik denk dat ie deel 2 bedoelt dan.

/oh nvm

Ja die heb ik ook gespeeld en is inderdaad echt een superberoerd spel!

Heb net crysis 2 gekocht voor PC. Geen DX10 ondersteuning, en loopt minder vlot dan de eerste Crysis + ziet er platter uit. Gameplay is ook minder (minder vrijheid)...
Nog steeds een goede game, maar had meer verwacht.

Stond ook voor de 3ds. Maar heb hem nog niet gekocht: te duur, geen interessante titels. Ik zou hem wel kopen voor de backwards compatibility: mijn gewone ds is al jaren stuk, en heb hem niet vervangen omdat ik erop gokte dat de nieuwe generatie mijn oude spelletjes ook zou kunnen afspelen.

Heb net crysis 2 gekocht voor PC. Geen DX10 ondersteuning, en loopt minder vlot dan de eerste Crysis + ziet er platter uit. Gameplay is ook minder (minder vrijheid)...

Stond ook voor de 3ds. Maar heb hem nog niet gekocht: te duur, geen interessante titels. Ik zou hem wel kopen voor de backwards compatibility: mijn gewone ds is al jaren stuk, en heb hem niet vervangen omdat ik erop gokte dat de nieuwe generatie mijn oude spelletjes ook zou kunnen afspelen.

Er komt nog een update uit die dat oplost, kan alleen nog wel twee maanden duren :o.

+1

nog steeds een goede game, maar komop voor 3 jaar weinig verbetering qua graphics (en zelfs verslechteringen op sommige aspecten)

Diablo 3! Zal wel weer een hoop sociale uren van mn leven gaan kosten :D

Die ook inderdaad. Staat ook pas sinds ****ing forever aangekondigd trouwens. HURRY UP ALREADY!

ik heb daar grof geld mee verdient, gedupete sojs verkopen voor 10-15 euro irl :roflol:

Hahahaha meen je niet, kon je dupen dan? (Ben ik alweer even vergeten), ik weet nog wel dat SoJ's het handelsitem was, en dat je je chars binnen no-time kon uppen in cow level's, daarna ben ik gestopt geloof ik, toen was de fun er vanaf, ik vraag me af of mensen het nog steeds spelen.

15 euro voor sojs. :roflol: Nice.

Ik was zo ****ing blij dat ik na een hele tijd spelen een vex rune oid had gevonden, had daar later een enigma voor kunnen traden. Traden ging me toen wel goed af, dus dacht even slim nog een paar keer door te gaan. Werd ik door een of andere ter***lijer ge-trade scammed was ik me engima en nog wat anders duurs kwijt. Was zo ****ing pissed dat ik het nooit meer heb gespeeld. :o (achteraf wel goed eigenlijk)

15 euro voor sojs. :roflol: Nice.

Ik was zo ****ing blij dat ik na een hele tijd spelen een vex rune oid had gevonden, had daar later een enigma voor kunnen traden. Traden ging me toen wel goed af, dus dacht even slim nog een paar keer door te gaan. Werd ik door een of andere ter***lijer ge-trade scammed was ik me engima en nog wat anders duurs kwijt. Was zo ****ing pissed dat ik het nooit meer heb gespeeld. :o (achteraf wel goed eigenlijk)

Vex rune, waar diende die ook alweer voor? Die konden je items upgraden met een element toch?

angry birds 3D HD COD uitvoering

COD HD 3D angry birds uitvoering

Terug
Naar boven