xkocer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 64
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij Rome kan ik mij nog een of andere überunit herinneren.. Dat waren een soort elite legionaires, urban cohort heetten ze geloof ik. Paar van die in je legertje en je was niet meer te stoppen.Bij Rome en Medieval waren juist de cavalerie eenheden overpowered. Die inderdaad ook melee zijn. In mijn openingspost had ik melee infanterie moeten zetten.
Bij Rome kan ik mij nog een of andere überunit herinneren.. Dat waren een soort elite legionaires, urban cohort heetten ze geloof ik. Paar van die in je legertje en je was niet meer te stoppen.
Zo te horen een tegenvaller aangezien je zo enthousiast was over Crysis 2.crysis 2 net gespeeld, heeft pluspunten en minpunten tegenover de oudere versie. maar ik vind tot nu toe crysis 1 nog beter.
Ik ben de singleplayer nu aan het spelen, tot nu toe bevalt het op zich wel, maar niks bijzonders (op de graphics na). Crysis 1 heb ik maar één level gespeeld, kon me totaal niet boeien.crysis 2 net gespeeld, heeft pluspunten en minpunten tegenover de oudere versie. maar ik vind tot nu toe crysis 1 nog beter.

tjah ik had er wel wat meer verwacht, eigenlijk alleen maar verbeter punten maar ik ga het ff goed spelen en dan kan ik beter oordelenZo te horen een tegenvaller aangezien je zo enthousiast was over Crysis 2.
ik vond de game wat vrijer en het kleurenschema wat mooier (meer groen blauw achtig)Ik ben de singleplayer nu aan het spelen, tot nu toe bevalt het op zich wel, maar niks bijzonders (op de graphics na). Crysis 1 heb ik maar één level gespeeld, kon me totaal niet boeien.
Tot nu toe erger ik me eigenlijk het meest aan het zwakke verhaal en de aangedikte Amerikaanse accenten. Maar goed, ik zal dan ook altijd wel een Half-Life fanboy blijven.
Je realiseert je wel dat homefront een campaign heeft van maar 5 uurtjes?daarnet homefront & assassin's creed broterhood gekocht, ga enkele weekendjes niet meer uitgaan dus ideaal om te gamen![]()
Je realiseert je wel dat homefront een campaign heeft van maar 5 uurtjes?
Nee, alleen PC.
ps3 kan het niet aan. maar ik begin crysis 2 steeds leuker te vinden. wel jammer dat ze het nanosuit gebruik anders hebben gemaakt

ps3 kan het niet aan. maar ik begin crysis 2 steeds leuker te vinden. wel jammer dat ze het nanosuit gebruik anders hebben gemaakt![]()