Valentinn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 8%
Recentelijk heb ik hier een topic geopend over mijn ROA kuur en of ik er wel mee door moest gaan. Ik ben na dit topic nog door gegaan maar kap er nu echt mee, ik heb onderhand geen lippen meer over (ondanks dat ik maar 20mg ed nam).
Nu wil ik vit b5 gaan proberen wat welliswaar een heel stuk milder is als ROA maar ik lees er hier en daar goede verhalen over. Kan ik beter de gel pakken of de 1000mg tabs? Ik heb zelf het idee dat de creme directer gaat werken.
Ook heb ik een of andere 'Bodybuilders BodyWash' gevonden maar ben hier totaal niet bekend mee.
Hebben jullie nog suggesties voor middelen die ECHT werken? Thanks alvast.
[Link niet meer beschikbaar]
Nu wil ik vit b5 gaan proberen wat welliswaar een heel stuk milder is als ROA maar ik lees er hier en daar goede verhalen over. Kan ik beter de gel pakken of de 1000mg tabs? Ik heb zelf het idee dat de creme directer gaat werken.
Ook heb ik een of andere 'Bodybuilders BodyWash' gevonden maar ben hier totaal niet bekend mee.
Hebben jullie nog suggesties voor middelen die ECHT werken? Thanks alvast.

ik wert iig dat een maat van me van nature acne heeft en hij lrijgt een of andere zal voorgeschreven hij zegt dat t voor geen ruk helpt. Ik vraag aan hem strx welke zalf t is