XXL Nutrition

Naast ROA, welk middel helpt echt?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Recentelijk heb ik hier een topic geopend over mijn ROA kuur en of ik er wel mee door moest gaan. Ik ben na dit topic nog door gegaan maar kap er nu echt mee, ik heb onderhand geen lippen meer over (ondanks dat ik maar 20mg ed nam).

Nu wil ik vit b5 gaan proberen wat welliswaar een heel stuk milder is als ROA maar ik lees er hier en daar goede verhalen over. Kan ik beter de gel pakken of de 1000mg tabs? Ik heb zelf het idee dat de creme directer gaat werken.

Ook heb ik een of andere 'Bodybuilders BodyWash' gevonden maar ben hier totaal niet bekend mee.

Hebben jullie nog suggesties voor middelen die ECHT werken? Thanks alvast.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou gewoon de roa doorzetten. Niet zoveel vellen eraf bijten en gewoon smeren! Heb t zelf ook ondervonden. Ik zou doorzetten

Ik ben sinds een paar dagen bezig met vitamine B en zink tabletten. Daarnaast smeer ik een keer per dag peroxide benzoyl en de acne is al een stuk minder. Ik had echt van die flinke puisten en nu ziet het er allemaal veel rustiger uit. Vitamine B (Pantotheenzuur 500mg tabletten) slik ik nu 4 gram per dag. Van de zink tabletten neem ik gewoon de normale dosis van 2 tabletten per dag. Vitamine B5 tabletten zijn wel erg duur, maar je kunt ook poeder kopen:[Link niet meer beschikbaar]

Pas op met te veel b5, ik word er zelf erg opgeblazen van en het verdoet mijn stoelgang

Ik gebruik ook vitamine b5, 10 gram per dag, de tabletten. Acne is bijna weg terwijl heel mn rug, schouders, borst en gezicht eronder zat. Ben nu 2,5 maand bezig. Denk dat het over een maandje volledig weg is (inclusief rode vlekjes etc)

Tabs zijn het makkelijkst. www.stopacne.nl verkoopt 1000 mg tabletten.

Vitamine B5 droogde bij mij bepaalde delen van mijn hoofdhuid zo erg uit dat het leek alsof ik een soort exzeem had.

Nooit meer voor mij dat rotspul, je moet er ook veel van pakken voor het echt werkt.

Doe gwn roa 20mg EOD en 20mg 3 keer per week. Is nog beter dan vit B5 imo.

Ik neem 2 keer per week roa en 50mg zink ed. Begin er 3 weken voor de kuur mee en trek dit ook 3 weken na de kuur door(alleen roa).

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben sinds een paar dagen bezig met vitamine B en zink tabletten. Daarnaast smeer ik een keer per dag peroxide benzoyl en de acne is al een stuk minder. Ik had echt van die flinke puisten en nu ziet het er allemaal veel rustiger uit. Vitamine B (Pantotheenzuur 500mg tabletten) slik ik nu 4 gram per dag. Van de zink tabletten neem ik gewoon de normale dosis van 2 tabletten per dag. Vitamine B5 tabletten zijn wel erg duur, maar je kunt ook poeder kopen:[Link niet meer beschikbaar]

Ik gebruik ook vitamine b5, 10 gram per dag, de tabletten. Acne is bijna weg terwijl heel mn rug, schouders, borst en gezicht eronder zat. Ben nu 2,5 maand bezig. Denk dat het over een maandje volledig weg is (inclusief rode vlekjes etc)

Tabs zijn het makkelijkst. www.stopacne.nl verkoopt 1000 mg tabletten.

Thanks allemaal voor de replies.

Hoe belastend is b/b5 voor je lever in tab vorm? Ben gisteren weer begonnen met een test kuurtje en neem
hierbij ook 1mg arimidex preventief eod dus de boel word al een beetje belast.

Ik neem 2 keer per week roa en 50mg zink ed. Begin er 3 weken voor de kuur mee en trek dit ook 3 weken na de kuur door(alleen roa).

Dit ga ik ook zeker proberen, 2x per week roa lijkt me nog te doen. Hoeveel mg ROA pak je dan?

20mg je het spul de tijd geven. Je kunt niet na 3 weken resultaten verwachten.

Smeer je wel echt vaak lippenbalsem/vaseline oid? Ik heb er eigenlijk bijna geen last van. Ben verder niet echt fan van al die doe het zelf kuur ideetjes van iedereen op het internet met roa, beter naar een arts/dermatoloog luisteren imo. Smeer ook m'n gezicht in met créme, anders begin ik als een gek te schilferen.

Was echt vrij extreme acne bij mij, 2 maanden later nu ongeveer en het is echt al veeeeel beter geworden.

Ik ben ook gestopt met roa om die reden.. Niet uit te houden met die lippen

Waarom arimidex? Vind nolva preventief stukken beter

Ik krijg van nature al snel droge lippe... Hahah dan roa erbij! Gelukkig niet veel last van acne dus hoef er ook niet aan :D ik wert iig dat een maat van me van nature acne heeft en hij lrijgt een of andere zal voorgeschreven hij zegt dat t voor geen ruk helpt. Ik vraag aan hem strx welke zalf t is ;)

Vitamine B5 is fantastisch. Werkt volgens hetzelfde principe als Roa alleen dan zonder de bijwerkingen. 5 gram per dag. Geen creme gebruiken. Roa is slecht vol te houden. Alleen met cetaphil voor de droge huid en Eucerin voor de lippen is het een beetje vol te houden. Maar het blijft troep. Roaccutane breekt ook spieren af.

Zink en vitamine E zijn ook goed voor de huid.

ik gebruik nu ook een week of 4 vita B5, had net zo nu en dan wat pukkels op me rug, en voornamelijk tijdens met blast tijdens cruise was het al rustig en begin nu toch wel resultaat te zien, is al een stuk rustiger.

neem by the way 4 gram per dag

ik gebruik nu ook een week of 4 vita B5, had net zo nu en dan wat pukkels op me rug, en voornamelijk tijdens met blast tijdens cruise was het al rustig en begin nu toch wel resultaat te zien, is al een stuk rustiger.

neem by the way 4 gram per dag
Geruststellend dat 4 gram voor jou ook werkt. Ik was bang dat ik te weinig in nam om er genoeg effect van te hebben op langere termijn. Een hogere dosis heb ik gezien de kosten niet echt trek in.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Roa wil ik zelf niet gebruiken omdat ik nogal een fan ben van de zon (of zonnebank bij gebrek aan zon).

Laatst bewerkt:
Geruststellend dat 4 gram voor jou ook werkt. Ik was bang dat ik te weinig in nam om er genoeg effect van te hebben op langere termijn. Een hogere dosis heb ik gezien de kosten niet echt trek in.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Roa wil ik zelf niet gebruiken omdat ik nogal een fan ben van de zon (of zonnebank bij gebrek aan zon).

Voordeel van Roa is wel dat je het voor kortere periodes kan nemen en dat de acne vaak ook langer wegblijft. Bij b5 komt de acne erg snel weer terug als je ooit stopt

Ik deed 10 dagen roa op 20mg. Kreeg droge lippen. En een wat drogere huid.
Toen verder 40mg, mijn neus ging helemaal kapot erdoor. Kreeg daar zalf voor van mijn huisarst en dat werkte goed. Mijn neus werd weer normaal. (De huisarst merkte niet op dst ik aan de roa zat) Had totaal iets van 60stuks roa op in 6 weken tijd en weg waren de puisten. Een maat had ook veel meer last van zijn lippen dan mij. (Hij moest elk halfuur vasaline smeren). Ik maar een paar keer per dag.

Voor mijn roa had ik b5 naam dat op 9gram per dag. Mijn maag vond het niet relax na 1 maand werd het iets rustiger en 5% minder erg. Voor mij deed b5 te weinig.

Maar kan het je zeker aanraden om te proberen. Of via de dermateloog roa regelen. Ze kunnen ze ook van 10mg maken.

Heb zojuist een pot b5 van 500 stuks 1000mg besteld en vit b complex en zink gehaald maar hoeveel b5 moet ik nou dagelijks innemen? 100 dagen 5 per dag of 12 per dag tot ze op zijn?

Heb zojuist een pot b5 van 500 stuks 1000mg besteld en vit b complex en zink gehaald maar hoeveel b5 moet ik nou dagelijks innemen? 100 dagen 5 per dag of 12 per dag tot ze op zijn?

Zou beginnen met 5g per en dan ophogen naar 10g per dag. maar verwacht niet de snelle werking die accutane wel heeft, kan vaak wat langer duren en je kan last van je maag krijgen.

Oke thx dan doe ik 50 dagen 5g 50 dagen 10g en 50 dagen 12g ;)

Terug
Naar boven