Fitness Seller

Naast ROA, welk middel helpt echt?

Zelf vroeger van alles geprobeerd Roa was het enige wat echt hielp bij mij. is eigenlijk een kwestie van eff doorzetten en dan ben je er vaak voorgoed vanaf.

Het probleem met droge lippen herken ik , toender tijd had de dokter me hiervoor een eigen zalf meegeven wat erg goed werkte.

Oke thx dan doe ik 50 dagen 5g 50 dagen 10g en 50 dagen 12g ;)

Dit is het protocol van de verkoper

Neem gedurende de eerste vijf dagen, tweemaal daags een volle theelepel vitamine B5 poeder opgelost in water, in totaal 5 gram per dag per dag.

• Na de eerste vijf dagen neemt u vier maal per dag een volle theelepel vitamine B5 poeder in, in totaal 10 gram per dag (na drie maanden kunt u dit aantal verminderen tot een werkzame dosis tussen de 1 en 3 theelepels vitamine B5 poeder).

• Continueer inname van 4 theelepels poeder per dag gedurende de eerste drie maanden of tot uw huid schoon en acne vrij is (gemiddeld duurt dit drie maanden).

• Vergeet niet uw poeder in te nemen. Schrijf het op, indien dit helpt. Onthoud dat een schone en acne vrije huid binnen bereik is.

• Wanneer uw huid acne vrij is, kunt u de dosis verminderen tot een werkzame onderhoudsdosis tussen de 1 tot 3 theelepels vitamine B5 poeder per dag. Dit zal variëren van persoon tot persoon, afhankelijk van de ernst van de acne en van hoe goed u reageert op vitamine B5. U kunt overwegen om langzaam af te bouwen van 4 theelepels poeder per dag naar 3, dan naar 2, en uiteindelijk naar 1 theelepel poeder per dag. Wanneer uw acne terugkomt, gebruikt u een voor u te lage dosis. Vermeerder de hoeveelheid vitamine B5 weer tot de laagste werkzame dosis voor de laatste vermindering.

• De eerste signalen dat vitamine B5 begint te werken, is een merkbare vermindering van huidvet. Dit gebeurt meestal binnen 3 tot 6 weken. 1 tot 2 weken na de afname van huidvet-productie zult u merken dat uw acne vermindert. Het werkt echter voor iedereen anders, sommige mensen reageren sneller en anderen reageren later. Gemiddeld duurt het drie maanden voordat u de werking van vitamine B5 volledig bemerkt.

• Wanneer u een hardnekkige vorm van acne heeft, kunt u overwegen om de dosis te verhogen met 5 theelepels poeder per dag, 5 keer per dag, totaal 12,5 gram poeder per dag. Neem nooit meer dan 12,5 gram poeder per dag in zonder eerste uw arts te raadplegen.

Nee ik zag hier dat mensen 5g pakte, op internet zag ik dat 12g het maximale is en hier werd weer gezegd verhogen naar 10g dus ik pak de gouden middenweg ;)

Ik heb bijna geen last van acne maar ik wil een 100% zuivere huid hebben :o heb al een roa kuur achter de rug

Ik heb bijna geen last van acne maar ik wil een 100% zuivere huid hebben :o heb al een roa kuur achter de rug

Je weet dat het onmogelijk is he, zelfs de meeste fitness modellen hebben lichte acne zonder alle make-up,belichting en photoshop.

Je moet niet te perfectionistisch worden net als met je gyno, anders ben je nooit tevreden met wat je hebt en zal je altijd wel iets anders vinden wat je wil veranderen

Je weet dat het onmogelijk is he, zelfs de meeste fitness modellen hebben lichte acne zonder alle make-up,belichting en photoshop.

Je moet niet te perfectionistisch worden net als met je gyno, anders ben je nooit tevreden met wat je hebt en zal je altijd wel iets anders vinden wat je wil veranderen

Haha dat hoor ik vaker idd..

Haha dat hoor ik vaker idd..

Niet zo gek aangezien je 24/7 met je lichaam bezig bent dmv voeding,training etc maar body dismorphia kan echt gevaarlijk zijn voor je geestelijke gesteldheid als je niet oppast. Je moet maar eens goed om je heen kijken op straat en in de gym, dan ben je er gelijk vanaf. Krijg je wel weer een god complex maar dat is weer wat anders:p

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook gestopt met roa om die reden.. Niet uit te houden met die lippen

Waarom arimidex? Vind nolva preventief stukken beter

Arimidex preventief voor sides. Heb in mijn vorige kuur lichte gyno gehad en nu dus ook al die acne, hoop het op deze manier te minimaliseren. Heb overigens ook die b5 1000mg tabs besteld.

Waarom vind je nolva beter eigenlijk? Arimidex is sterker toch?

Arimidex kan gyno veroorzaken en sterker is niet altijd beter he :p overdaad schaad . Nolva preventief doet zijn werk gewoon goed en ik geloof zelfs dat het zich enkel en alleen focust op oestrogeen blokken in de borst?

Karon karma ;)

zelfde hier, heb nergens op me lichaam acna alleen heel minimaal op mijn rug tijdens zwaardere tren blasts, zodoende nu de 4 gram B5 en omdat ik het maar minimaal heb vind ik het onzin 10 gram naar binnen te schuiven

• Topic Starter Topic Starter
Arimidex kan gyno veroorzaken en sterker is niet altijd beter he :p overdaad schaad . Nolva preventief doet zijn werk gewoon goed en ik geloof zelfs dat het zich enkel en alleen focust op oestrogeen blokken in de borst?

Karon karma ;)

Dan heb ik me verkeerd ingelezen. Dacht dat arimidex te gebruiken was als nolva niet helpt tegen gyno. Maar gaat me ook groot en deels om de acne, wil er eigenlijk wel eens vanaf zijn:cool:

Kan ik die b5 gewoon allemaal in 1x innemen?

Terug
Naar boven