MuscleMeat

namen turkse anabolen(hg)

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Kan iemand mij de merknamen geven van deze middelen;(googlen was nutteloos)

oxymetholone
Sustanon( gonadon?)
Deca
TrenA( als dit er uberhaubt is)
Clomid
Proviron.

lifetime karma! Haha

Ahmed
Mohammed
Abdullah
Ferhat
Yusuf
Mustafa

Heb geen idee.

imo niks waard je moet letterlijk 50 dozen deca hebben voor een ''normale'' kuur 20 doosjes sust voor 10 weken 500 mg kuur en je komt ong op hetzelfde uit wat je hier betaald

• Topic Starter Topic Starter
Ben er nu en aangezien hun engels echt belabberd is kom ik niet verder en vragen ze allemaal of ik het op een papiertje wil schrijven.. Dus als iemand me verder kan helpen..

imo niks waard je moet letterlijk 50 dozen deca hebben voor een ''normale'' kuur 20 doosjes sust voor 10 weken 500 mg kuur en je komt ong op hetzelfde uit wat je hier betaald

50 dozen deca? 10 weken lang 1gram deca? Heb aan 2 ampullen deca, 20 test, wat oxy en chlomid&proviron hebben.

Aangezien alles hier om geld gaat wil ik kijken wat ik dan kwijt ben.

Oxy is Anapolon of Anopolon. Heerlijk spul

Anapolon van abdi ibrahim
Sustanon msd/organon
Sustanon gonadon
Primobolan bayer
Proviron bayer
Norditropin novo nordisk
Ephedrine arsan (volgens mij niet meer verkrijgbaar)

Bedankt zal morgen is ff navragen wat er is en wat het kost!

Vreemd dat ze de namen niet kennen. In Marmaris vroeg ik naar Anapolon en die kerel kwam meteen net de alternatieven Gonadon en Primo.

Ephedrine is asran, kh3b het laatst ook geprobeerd te verkrijgen in turkije helaas zondrr resultaat...

Kan iemand mij de merknamen geven van deze middelen;(googlen was nutteloos)

oxymetholone
Sustanon( gonadon?)
Deca
TrenA( als dit er uberhaubt is)
Clomid
Proviron.

lifetime karma! Haha

Vücut Geliştirme sustanon, alle werkzame stoffen hebben dezelfde namen.
Probeer vücut geliştirme erbij te noteren, dan weet hij gelijk waar het over gaat.
Als je geen Turks spreekt kan je het in google translate zetten weetje gelijk wat vücut geliştirme betekend, volgens mij doen ze in Turkije daar niet zo moeilijk over.
ps: Sustanon merknaam Organon altijd soort van wit en blauw doosje en merknaam Anapolon rood strepen op het doosje

33jl3e0.jpg
avjxpj.jpg

Vreemd dat ze de namen niet kennen. In Marmaris vroeg ik naar Anapolon en die kerel kwam meteen net de alternatieven Gonadon en Primo.
Moeten ze wel kennen toen ik 14 jaar was en naar een dorp in Turkije ging wisten ze al wat ik wilde hebben en het enigste wat ik zei is sustanon zonder gedag/gegroet lol. (alhoewel het niet voor mij bestemd was)

Laatst bewerkt:
Ik heb ze zelf in turkije gehaald,

Test prop combi etc heet gewoon sustanon
anadrol heet anapolon volgens mij
dan heb je nog primobolan en KLOMEN (clomid)
en deca-durabolin

Maar deca is 100 mg/ml van dat moet je echt gigantisch hoeveelheden meebrengen om een leuk kuurtje van te maken
20 ampuls van sust is een 10 weken kuur van 500 mg test

Je moet echt paar honderden lira's in je hand hebben en ze moeten het zien, dan begrijpen ze je gelijk ;) (Srs) gewoon in je hand houden en als ze het zien heb je gelijk een voorraad.

Ik ga over 2 weken naar Bodrum kijken of daar wat te halen valt hehe.
Ben zelf ook Turks dus denk dat het wel goed komt.

Ik ga over 2 weken naar Bodrum kijken of daar wat te halen valt hehe.
Ben zelf ook Turks dus denk dat het wel goed komt.

Enige wat ze hebben is primobolan

voor 8.60 lira per ampul.

Ongeveer 32euro per 10ml dus.. Zit er over te denken daar maar 30 van mee te nemen.

Anapolon ook niet zeggen ze..

Hg is wwl leuk spul.

8 weken op 3/400mg in een stack dan

Voor die paar euro die dat scheelt op 10 ml had ik geen risico willen nemen met de douane enzo.

Terug
Naar boven