MuscleMeat

namen turkse anabolen(hg)

32 euro.. pff ja hier zijn ze 40. ga die risico dan ook niet nemen jo.

• Topic Starter Topic Starter
32 euro.. pff ja hier zijn ze 40. ga die risico dan ook niet nemen jo.

En hoe groot is het risico dat je test krijgt ipv primo door die hoge grondstof prijs? 80/90% misschien nog wwl meer? Zit er aan te denken toch 30 ampullen op de post te gooien. Mocht ik het niet gebruiken kan ik het zo kwijt voor het dubbele in de gym ( bayer + apotheekbon)

En hoe groot is het risico dat je test krijgt ipv primo door die hoge grondstof prijs? 80/90% misschien nog wwl meer? Zit er aan te denken toch 30 ampullen op de post te gooien. Mocht ik het niet gebruiken kan ik het zo kwijt voor het dubbele in de gym ( bayer + apotheekbon)
Dubbele :roflol: denk niet dat ze zo retarded zijn en je kan het wel merken als ze test in doen, als je vocht vasthoudt etc

Als ik bij mezelf af ga.. 45euro voor ug wat waarschijnlijk test is of 60 waarvan ik zeker weet dat het primo a 100mg/ml is zou de keuze voor mij snel zijn gemaakt..
primo is 10 euro duurder dan test-e , als je bij een paupere ug haalt dan kan je primo idd test zijn maar ze krijgen gewoon genoeg om primo in te stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb besloten om het niet te doen omdat ik het niet echt in een stack kan plaatsen..

Lullos hier.. Weten allemaal waar k het over heb maar willen niet verkopen..

K had het over anapolon.. Die apotheker zo tegen een andere werknemer; anapolon, 50mg 20 tabs..

Ik zo yes thats it, how much for 100 tablets..
Ging ie bellen en kreeg ik het antwoord. Nee kun je niet kopen..

Heb besloten om het niet te doen omdat ik het niet echt in een stack kan plaatsen..

Lullos hier.. Weten allemaal waar k het over heb maar willen niet verkopen..

K had het over anapolon.. Die apotheker zo tegen een andere werknemer; anapolon, 50mg 20 tabs..

Ik zo yes thats it, how much for 100 tablets..
Ging ie bellen en kreeg ik het antwoord. Nee kun je niet kopen..
Niet elke apo geeft het

Tegenwoordig heb je een recept hebben om meds te kunnen halen in Turkije (ook al houd niet elke apotheek zich eraan in Turkije) Dat was 10 jaar geleden veel makkelijker. Toen kon je zo met een zak gear naar buiten lopen voor weinig...

Destijds was er te krijgen Anapolon, primo, sust en proviron.

Tegenwoordig heb je een recept hebben om meds te kunnen halen in Turkije (ook al houd niet elke apotheek zich eraan in Turkije) Dat was 10 jaar geleden veel makkelijker. Toen kon je zo met een zak gear naar buiten lopen voor weinig...

Destijds was er te krijgen Anapolon, primo, sust en proviron.
je kan het alsnog krijgen hoor, heb makkelijk sust mee maar ze hadden niet veel

Terug
Naar boven